Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu et monet naiset seurustelevat itseään huomattavasti vanhempien miesten kanssa?

Vierailija
03.11.2024 |

Olen huomannut tämän yleistyvän runsaasti viimeisen 15v aikana. Ihmettelee 35v mies

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä pervo hekumoi näillä aloituksillaan?

Vierailija
42/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa kaveri- tai sukulaisten joukossa ei ole huomattavan suuria ikäeroja. Harvinsisiahan ne Suomessa ovat ihan tilastollisestikin.

Tiedän yhden päälle neljäkymppisen äijän, joka deittailee melkein 20 vuotta itseään nuorempaa naista. Tällä miehellä on tunnetusti ongelmia oman ikääntymisensä hyväksymisessä. Saattaa olla hieman katkera paikka, kun tyttöystävä muutaman vuoden päästä lähtee, ja perustaa perheen itsensä ikäisen viriilin miehen kanssa.

Jep, tämä ikääntyminen on ongelma myös palstamummojen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa " niin monet"?

Itse en tunne kuin korkeintaan n .10 v ikäeron pareja ja ikäerot ovat kumpaankin suuntaan.

Aina on ollut jonkin verran ison ikäeron pareja ja tulee varmasti olemaan.

Vierailija
44/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen 42v mies ja minulla on seksisuhde 23v naisen kanssa. Ei siis mitään vakavaa vielä, kunhan pidetään yhdessä hauskaa.

Tai sitten käytät naista vaan hyväksi. Jotkut naiset kun ovat helposti manipuloinnissa.

Vierailija
45/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen 42v mies ja minulla on seksisuhde 23v naisen kanssa. Ei siis mitään vakavaa vielä, kunhan pidetään yhdessä hauskaa.

Tai sitten käytät naista vaan hyväksi. Jotkut naiset kun ovat helposti manipuloinnissa.

Mutta eikö tytöt kehity poikia nopeammin? Joten tytöt tarvitsevat kokeneemman miehen itselleen 🥰.

Vierailija
46/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni tuntenut  kuin yhden nuoren naisen joka olisi halunnut vanhemman miehen.

Hyvin yleistä että inhottaa ajatus jostain sedästä, ja se on luonnollista.  

Vanhat ukot on aina havitelleet muorta naista, sen olen itsekin nahoissani saanut kokea.  Toisaalta nauratti toisaalta inhotti toden teolla.  Sitä kun katseli itse komeita nuorukaisia ja joku vanha käpy luulee olevansa hyvin sharmikas ja tavoiteltava.

Muistatteko jo Kalevalasta iki-vanhan Väinämöisen joka havitteli nuorta Ainoa. Aino ei Väinämöiselle suostunut vaikka minkälaisilla aarteilla houkuteltiin.

Vierailija
47/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eläissäni tuntenut  kuin yhden nuoren naisen joka olisi halunnut vanhemman miehen.

Hyvin yleistä että inhottaa ajatus jostain sedästä, ja se on luonnollista.  

Vanhat ukot on aina havitelleet muorta naista, sen olen itsekin nahoissani saanut kokea.  Toisaalta nauratti toisaalta inhotti toden teolla.  Sitä kun katseli itse komeita nuorukaisia ja joku vanha käpy luulee olevansa hyvin sharmikas ja tavoiteltava.

Muistatteko jo Kalevalasta iki-vanhan Väinämöisen joka havitteli nuorta Ainoa. Aino ei Väinämöiselle suostunut vaikka minkälaisilla aarteilla houkuteltiin.

Sulla on suppea ystäväpiiri. 🤔

Vierailija
48/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuin Jenni Haukio ja Janne Puhakka?

Vierailija
49/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat akat yleensä kyttäävät rahaa.

Vierailija
50/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, hyi sentään. Yleensä näillä nuorilla naisilla on isäsuhde ongelmia.

Ja ukolla viidenkympin villitys! Vanhuus pelottaa, pitää yrittää käydä nuoresta.

Vierailija
51/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään.

Vierailija
52/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa kaveri- tai sukulaisten joukossa ei ole huomattavan suuria ikäeroja. Harvinsisiahan ne Suomessa ovat ihan tilastollisestikin.

Tiedän yhden päälle neljäkymppisen äijän, joka deittailee melkein 20 vuotta itseään nuorempaa naista. Tällä miehellä on tunnetusti ongelmia oman ikääntymisensä hyväksymisessä. Saattaa olla hieman katkera paikka, kun tyttöystävä muutaman vuoden päästä lähtee, ja perustaa perheen itsensä ikäisen viriilin miehen kanssa.

Nämä 30-40 v palstanorsut ovat kieltämättä hauskoja, varsinaista nuorisoa. :D

Vierailija
53/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä? En tunne tai tiedä yhtäkään.

Vierailija
54/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on faktaa, kuunnellaan pappa-jvg:n junttisanoituksia ja eletäänTEINIAIKAA!

Vierailija
55/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aikuistuvat niin hitaasti. Naisen hedelmällinen ikä on jo melkein ohi, kun ikäisensä mies on valmis sitoutumiseen ja perheen perustamiseen. Siksi kannattaa valita itseä vanhempi.

Vierailija
56/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on faktaa, kuunnellaan pappa-jvg:n junttisanoituksia ja eletäänTEINIAIKAA!

No ei ainoastaan junttisanoituksia,  vaan myös teinisanoituksia. Kasarilla syntyneet valaat hötkyvät menemään, pahimmillaan 70ö-luvulla syntyneet

Vierailija
57/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eivät seurustele. Suurten ikäerojen pariskunnat ovat heterosuhteissa todella harvinaisia, niitä on alle 0.5% kaikista suhteista.

Vierailija
58/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, he kohtelevat hyvin ja heillä on elämänkokemusta. Nyt itsekin 40+ ikäisenä edelleen pidän itseäni huomattavasti vanhemmista miehistä. Oman ikäiset olivat teininä lapsellisia ja ovat sitä mielestäni vieläkin, eivät ole kehittyneet mihinkään ja ymmärrys ja empatia loistaa poissa olollaan.

Vierailija
59/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tarinat ovat ihan yhtä limaisia molemmin päin, miettikää joku eläke-suski penttilä ja 20 v pojat... yökötys.

Vierailija
60/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Miehethän haluavat tiukan nuoren pillun ja vaipanvaihtajan ja omaishoitajan. 

Miettikää nuoret naiset pitkään, ja hartaasti, että lähdette. Kyllä se vielä nuorena vielä menee, mitta kun mies alkaa olemaan +50, ikääntymisen kyllä huomaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän