Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu et monet naiset seurustelevat itseään huomattavasti vanhempien miesten kanssa?

Vierailija
03.11.2024 |

Olen huomannut tämän yleistyvän runsaasti viimeisen 15v aikana. Ihmettelee 35v mies

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavattiin mies oli komea, hyvinsäilynyt, charmantti ja kokenut, hyvä rakastaja. 

Kun vuosia vieri ja perhettäkin perustettiin, alkoi se vanhuus näkyä ja tuntua. Eikä siinä normaalia, mutta kun alkoi vitsailemaan miten oma vaimo on keski-ikäinen ja silleen että hohhoijaa Kun noin "vanhan" naisen kanssa sängyn jakaa, niin jätin etsimään nuorempaa.

Vierailija
82/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 24v nainen joka seurustelee 40v miehen kanssa. Ei, en ole rahan perässä. Asun ja kustannan elämäni yksin hyvin mielelläni enkä edes anna toisen ostaa tai maksaa liikaa asioita minulle. En myöskään välitä esim. materiasta. Kumppani maksaa asioita lähinnä silloin jos ehdottaa itse jotain kalliimpaa ruokaa/tekemistä ja tietää ettei mulla välttämättä olisi varaa. Mutta en odota niitä asioita.

Meitä yhdistää elämänkatsomus, tapa keskustella ja pohdiskella, huumori, seksuaalinen kemia ja elämäntyyli joka on pitkälti työtä ja taidetta :) Pidän myös siitä että toinen on jo sinut itsensä kanssa eikä egoile. Osaa kommunikoida ja tuntee itsensä. Ei haluta lapsia eikä kiirehditä minnekään muutenkaan. En etsinyt tällaista suhdetta, osui vain kohdalle ja halusin antaa mahdollisuuden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa tässä sit pitäs seurustella?

Oman ikäiset harvemmin miellyttää enää silmää. Ja ne harvat ketkä miellyttää ei halua mua.

Sit taas 10- 15v nuoremmat on innoissaan heittäytymässä parisuhteeseen. 

M45. Ex oli 28, sitä edellinen 35.

Vierailija
84/84 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa tässä sit pitäs seurustella?

Oman ikäiset harvemmin miellyttää enää silmää. Ja ne harvat ketkä miellyttää ei halua mua.

Sit taas 10- 15v nuoremmat on innoissaan heittäytymässä parisuhteeseen. 

M45. Ex oli 28, sitä edellinen 35.

Sama tilanne. n. 45 alkaa olemaan ikä, jossa hyvännäköiset naiset omaavat sekä hyvät elämäntavat että hyvät geenit. Toisin sanottuna, he olivat nuorempina todellisia kaunottaria ja tottuneita kärkitason miehiin. "Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" vähemmän komean miehen kanssa.

En ole perustamassa perhettä, joten jos parisuhde loppuu jossain vaiheessa niin se on täysin ok. Olen sanonut nykyiselle naisystävälleni, että kerrot vain suoraan kun on aika vaihtaa omanikäiseen mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi