Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kultainen 60-LUKU: Viikko 8 ja Uudet kujeet -

19.02.2007 |

Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille !!! En nyt noista uusista kujeista tiedä, mutta toivotaan, että hyviä uutisia tulisi paljon. Palstautukaa kaikki !!!

t. emmi

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että olet kunnossa ja hengissä ja Masa massun alla :)) Minä ainakin ehdin jo huolestua, kun susta ei koko viikkona mitään kuulunut. Mutta sitä se on kun tekniikka pettää... onneksi ei kuitenkaan " pelitekniikka" ;))

Kiva kun ilmoittauduit!!

ANI

Vierailija
82/88 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tänään kirjoittaa pitkää stooria, mutta huomenna kirjoitan senkin edestä :-)) NYT OLI VAIN PAKKO tulla kirjoittamaan muutama sananen, kun näin, että Senniinakin oli käynnyt ilmoittumassa. Huh huh- piditpäs meitä jännityksessä, mä olin melkein jo hermotaunio, ja ajattelin vain, että mitä ihmettä on voinnut tapahtua, eihän ne koneet koskaan hajoa ;-)) Mutta hyvä hyvä, että olet hyvissä voimissa ja samoin Matti .. Toivottavasti kone on pian kondiksessa, että saadaan paremmat kuulumiset tänne kultaisiin.

Huomiseen ! Kaikille oikein hyviä öitä, ja Anilla vissiin taas pelataan ' ping pongia' olikos se sitä ' flipperiä' ;-)) Ja hyvä, että oli Oilikin samalla kertaa mukana.

Nys Se o Moro t. emmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun hyvältä tuntuu kuulla sinusta! Ja pahoittelut siitä että toivoin koneenne rikkoutuneen.. :) Toivotaan että kohta taas pelittää ja kunnolla!

walo

Vierailija
84/88 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinalle, että ihanaa kun kaikki on kunnossa. Kumma juttu, miten voi huolestua näin kovasti... sitä vaan tottuu siihen, että vaikkei itse kirjoitakaan joka päivä, niin että kun joku toinen kirjoittaa ja pitääkin sitten usean päivän tauon, niin on ihan huolesta soikena.

Ja vielä tänään päivällä kun nyki oikeaa silmää ajattelin, että tää pitää päästä kertomaan senniinalle... Harmi vaan, etten voi oireeksi vielä laskea, kun ovis vasta ensi viikon loppupuolella...

vm69

Mukavaa lauantai-iltaa!! kaipaisin seuraa, täällä nukkuu jo kaikki. Mieskin.

Vierailija
85/88 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan pikaseen kertomaan, että reissu oli mukava ja hengissä ollaan :- )

Pakkaset olivat kovia -25 miltein joka päivä ja ulkoilut jäi vähille mutta senkin edestä sitten uiskenneltiin ja syötiin hyvin..

Eilen kotiuduttiin iltasella ja ilta menikin kasseja purkaessa ja tavaroita järjestellessä ja nukkumaan menin jo iltakymmeneltä niinkuin tapoihini koko viikon on kuulunut.

Nyt teen ruokaa ja kohta menen iltavuoroon...

Palaamisiin viimeistään huomenna !!

Isotikru

Vierailija
86/88 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva nähdä Senniinan nimi pinoa avatessa!

Konerikkosi taisi aika monta meistä säikäyttää. Ja yhdyn täysin noihin VM:n sanoihin huolestuneisuudesta!

Isotikrullekin tervetuloa arjen pariin takaisin!

Nyt vielä kun saadaan Tetin kuulumiset!

Elsamarja, älä vielä nakkaa toivoa kaivoon! Itselläni eka testi oli niin haamu, että tulkitsin sen negaksi. Muutamaa päivä myöhemmin viivat vahvistuivat. Kun taas niissä kahdessa tuulimunaraskaudessa mulla tuli viivat samantien näkyviin ja tosi vahvoina. Tuokin kai on yksilöllistä, kun jotkut ovat kirjoittaneet, että tuulimunaraskauksissa on ollut heikot viivat. Ootellaan vielä toiveikkaana!!!

Ei, mutta nyt on kyllä niin mahtava ilma ulkona, että lähdemme karvaisen lenkkikaverin kanssa katsomaan josko hänen " hieno hipiänsä" kestäisi tämän päivän pakkaset. Meillä miehet lähti jo aamusta mäkeen alamäkihiihtoa harrastamaan!

Aurinkoa kaikkien päivään!

-Valdevina-

Vierailija
87/88 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma ollut tänään, vaikka hiukan tuuleekin. Kävin tekemässä pitkän kävelylenkin :)

Isotikru: no johan teillä oli kylmät lomakelit *hhrr*. Onneksi kuitenkin pystyitte tekemään muuta, kun ulos ei tarjennut mennä. Lapset varmaan tykkäsivätkin mieluummin kylpemisestä kuin ulkonaolosta.

Pietukin palailee teatterireissusta.. toivottavasti esitys oli hyvä, ja ettekä ihan kaikista rahoistanne päässeet :)

Kiitos EMmi pingpong -toivotuksesta.. mutta ei oikein ottanut tulta :(

Taitaa olla menetetty meikäläisellä tämä kierto. Eilen piti varmistella pelejä, koska ne tasavahvat viivat pamahti aamulla tauluun. Noh, pikkulikka yski ja vääntelehti siihen maliin, että oli pakko ottaa viereen nukkuun kun selkä ei kestänyt pinnasängyn päällä killumista. Ja siihenhän ne pelitkin sitten jäi.. eikä aamullakaan tullut matsista mitään, joten se taisi olla sitten siinä. Hirmu äkkiä noi viivat kyllä tuli ja meni. Olikohan mulla sittenkin viallinen tikku perjantaina, koska illalla ei tullut edes haamua vaikka aamulla oli ollut melkein tasavahvat. Noh, ei tästä ota selvää, henkimaailman jutuiski taitaa mennä. Noh, onneksi kuitenkin pelattiin perjantai-iltana, ettei ihan ilman piinaa tarvii olla :)

Palailen huomenna :)

ANI

Vierailija
88/88 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta palattu ja " muutama euro hukattuna. Ihan hirvittää mitä shoppailijoita noista tytöistä vielä tulee. Tosin ostokset oli lähinnä vaatetta ja kaikki ihan käytännöllisiä ja tarpeellisia;toppapuvuista peruspaitoihin. Mentiin suoraan itäkeskukseen ja kyllä siellä savolaistytöltä huuli pyörähti ympäri. Jestas niitä kauppojen määriä ja tavaran paljoutta. Miehen veli oli meillä oppaana niin ei ihan oltu pallo hukassa. Hotelli oli hotelli helsinki,ihan mukava paikka hintaan verrattuna. Koko huone aamupalalla 67 ¿ ja autopaikka kluuvissa 15¿ joten ei paha. Parisänkykin oli niin leveä että hyvä ettei isännän kanssa siihen eksytty. Tytöt kun halusivat sittenkin nukkua sohvalla(ei ollut mikään pieni sohva). Käytiin vielä stokkalla ja kampissa. Tuli vain mieleen kuinka te hesalaiset osaatte valita ostokset kun kauppoja on niin pirun paljon? Itse esitys oli ihan huippu. Alkoi klo 19 ja loppui 21.50,yhdellä väliajalla. Tytöt jo kysyy koska päästään uudestaan. Minä sanoin että voidaan mennä vaikka heti jos nuo ostokset jätetään tekemättä.

Ihana senniina että sinusta kuuluu. Ja että pikku-Matti on kunnossa.

Hyrysysylle onnea oviksen metsästykseen. Itse kyllä olen sitä mieltä että ovis saattaa mennä tosi nopeaan toisilla ohi joten tikut ovat ihan ok.

Ani, kiva että piinaat mukana. Varmasti riittää piinaukseen sillä ovisplussan aikaanhan pelit osui.

Minea,sinullako meni kanssa ovis nopsaan ohi? No pääasia että huippu tuli nyt vaan jännätään.

Isotikru tulit jo lomalta,kävitkö pohjoisessakin? Itsellä alkaa loma viikon päästä ja tarkoitus mennä Pohjois savoon hiihtämään ja laskemaan mäkeä. Tuli luvattua tytöille että pääseevät rinteeseenkin.

Odottajien kuulumiset ovat niin kuin pitääkin eli masut kasvaa ja vauvat potkii.

Tetin kuulumisia minäkin olin varmana lukemassa mutta odotellaan edelleen...

Nyt tekemään ruokaa. Koko viikonloppu onkin istuttu valmiissa pöydässä joten pikkasen tökkii tuo ruuan laitto. Ostin muuten emmi kananpojan jauhelihaa,kiitti vinkistä! Tosin meinasin tehdä niistä pullia ja pastaa juustokastikkeella.

Mutta palaillaan taas tarinoihin myöhemmin.

-pietu-