Kultainen 60-LUKU: Viikko 8 ja Uudet kujeet -
Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille !!! En nyt noista uusista kujeista tiedä, mutta toivotaan, että hyviä uutisia tulisi paljon. Palstautukaa kaikki !!!
t. emmi
Kommentit (88)
Minea: Samaa mietin kuin Pietukin, eli miten ihmeessä jaksat kukkua noin myöhään ylhäällä??!! Oletkos niitä, jotka tulevat toimeen kuuden tunnin yöunilla? :) Teidän pelisessiot on osunut ihan hyvin yhteen viivojen kanssa, joten piinaa sitten vaan kehiin ja valtavasti täältä lähetän plussasäteitä ~~~~~~
Pietulla on tulossa ihana matka piäkaupunkiseudulle :) Teatterissa on mukava käydä, ja varsinkin jos voi ottaa lapset mukaan eli on " lastenohjelma" :) Itsekin tykkäisin käydä teatterissa, mutta miestä en saa mukaan edes aseella uhaten :( Yksin on tylsä mennä ja kun ollaan vasta hetken aikaa täällä asuttu, niin ei ole tullut niitä ystäviäkään saatua kenen kanssa mennä. Mukavaa reissua teille ja teeppä hyviä ostoksia!!!!
AI niin hieronnoista: en ole kumpaakaan kokeillut, eli hermorataa tai reikiä. Molemmat olisi varmaan ihania... olen sellainen, jota joku saisi työkseen hieroa :) Vaivun nirvanaan, olen sitten kampaajalla tai jalka/kasvohoidossa, kunhan joku vaan mälvää kunnolla :) Pitänee kokeilla tuota hermorataa, jos se vaikka auttaisi raskaaksi tulossa :))
Kiitos Pietu muuten (taas) testiviivaraportista :) Testasin eilen sitten vielä iltapäivällä ja illalla, ja vahvistumassa se testiviiva oli :)) Luulenpa, että tänään voisi olla jo tasavahva (viimeistään huomenna), eli nopsaan ne kyllä vahvistuu mulla tässä kierrossa. Ja kyllähän teilläkin osui pelit hyvin yksiin viivojen kanssa, joten nou hätä ;))
Elsamarja: Minäkin olen välillä käynyt " kurkkimassa" tuolla vauvapuolella olevia kirjoituksia, ja kyllä sitä välillä päätään pyörittelee niiden juttujen takia. Mä en tiedä (on vaan sellainen tunne) johtuuko siitä, että ne kirjoittajat ovat suht' nuoria, ja heiltä puuttuu elämänkokemus ja sen tuoma jonkinsortin " maalaisjärki" . Tiedä häntä.. Mutta tämä meidän sakki on kyllä hyvä ja ihana. Tsemppiä, peukutuksia, ymmärrystä, huolenpitoa, myötäelämistä tulee... ihan niinkuin " kunnon" ystävyyssyhteissa :))) Olen joskus miettinyt, että mitähän siitä tulisi kun tämä porukka koottaisiin yhteen ihan livenä!!?? Jonkun täytyisi ottaa puheenjohtajan nuija ja jakaa puheenvuoroja.... muuten olisi hirvee älämölö :))) Olette kaikki ihania!!
Ankkis: toivottavasti pikkumiehenne saa limansa ryittyä ulos. Noilla pikkuisilla se tuppaa jäämään sinne sisuksiin, kun eivät vielä osaa (kunnolla)niistää eivätkä sylkeä limaa pois. Huomasin tänä aamuna, että meidän pikkulikka yskii samoin kuin minä :( Ei onneksi niin pahan kuuloisesti, mutta yskii kuitenkin. Kiitos Ankkis " testiviivalohdutuksesta" .. kyllä ne sieltä näyttää vahvistuvan :))
Nyt pitää mennä suihkuun ja pestä kuula.. muuten ei kehtaa mennä kauppaan ihmisiä pelootteleen.. luulevat röllin nouseen kolostaan :)
Palailen astialle!!
ANI
En jaksanut enää eilen palstautua, kun tulin neuvolasta ja samalla reissullahan kävin myös Kelassa. Eilen tuli käveltyä sellaiset 7km-8km ja yhtään supistusta en tuntenut matkan aikana, mutta Avot illalla alkoikin supistelemaan ihan sutjakkaasti ja eksyi muutama napakkakin taas joukon jatkeeksi. En sitten usaltanut nukkua, aattelin, jos tulee vaikka lähtö (höh) eikös niihin synnytys supistuksiin aivan varmasti herää ?? No nukahdin kuitenkin puolilta öin ja kun heräsin oli olo ihan hyvä.
Nla-kuulumiset:
Verenpaineet olleet kotona ihan hyviä, mutta Nlassa aina liian korkeat.
Pissa puhdas. Sf-35cm :-(( Siis todellakin yläkäyrillä .. Paino noussut viikossa 1kg nyt 78kg, mutta kotona aina muutaman kilon alhaisempi. Vauvan sykkeet 145krt/min ja hyvät, liikkeet ++, ja neiti oli edelleen pää alaspäin. Kaikki siis vallan hyvin.
Pietu: Oikein hyvää Helsingin matkaa teidän perheelle, ajakaahan turvallisesti !!! Kyllä täällä jossain saattaa olla vielä ale-myyntejä, mutta ei kait kuitenkaan niin hirmusti. Saakos udella, että miten kauan n. ajallisesti kestää matka yhteen suuntaan, teiltä sieltä kotoa Helsinkiin ?
Minea: Kyllä musta tuntuu, että nappiin meni teidän pelit !!! Nyt vain kunnon peukutukset sinne teille, ja Pietulle tietenkin myös. Ja ihan samaa mäkin mietin kun näin mihin olit käynnyt kirjaamassa, herranjestas, eikös sinua aamulla yhtään väsytä, vai oletko sellainen, että ns. lyhyt hyvä unikin vie väsymyksen ?
Elsamarja: Aivan oikeassa olet, tällä sekä muilla palstoillakin on olemassa sellainen lynkkaus mentaliteetti, jos toimit, ajattelet tmv eri tavalla kuin toiset. Itse en juuri siksi mielelläni ota osaa sellaisiin palstoihin, missä pohditaan vaikeitakin valintoja tai vaikkapa kasvatustapoja, koska aina löytyy joku, ketä ei voi ymmärtää sinun tapojasi ja siitähän se sitten alkaa. Ja eikös naiset ole toistensa pahimpia vihollisia :-)) Onneksi tämä kultaisten 60-lukulaisten pino on erilainen ja täällä saa erilaisuuskin rehottaa vapaasti. Mutta täytyy sanoa, että mukavia palstakavereita on tuolla maaliksissa myös, eli siellä ei ole ketään tuomittu tai haukuttu vaikka mitä olisi kysynyt.
Ja Elsamarjalle testin tekoon paljon onnea, plussaonnea !!!
Meinaan taas lähteä kävelemään sen eilisen lenkin, ja hankkia supistukset illaksi :-)) Aamulla mulla on nälkä siis sellainen huutava nälkä, mutta loppupäivän voisin olla vaikka syömäti, koska sellaista näläntunnetta ei ole, ja vatsa täyttyy pienestä, mutta kait se todellakin kuuluu tuohon tulevaan koitokseen.
Palaillaan taas pian, ja toivotaan, että tetillä ja senniinalla olisi kaikki asiat hyvin !!!
Onkos muuten normaalia, että mulla on aamuisin turvotusta enemmän kuin iltaisin ?
Nyt heipat hetkeksi ! t. emmi
Oikea lahopää- Minea tarkoitin teitysti, että mihin AIKAAN olit käynnyt kirjaamassa :-)) emmi
Siis ei vois tänään työt vähempää kiinnostaa,johtunekko eilisestä hieronnasta vai tulevasta viikonlopusta....
Emmi,toki saa kysyä,meiltä menee n. 2.5 tuntia suuntaansa, jos keli on hyvä 2.15 on aika lähellä. No lauantai niin ei ole ruuhkia joten toivon mukaan ihan sutjakkaasti menee. Me ajellaan keväästä syksyyn itä-suomeen mökille lähes joka viikonloppu ja sinne on matkaa yhteen suuntaan n. 220 km joten meidän tenavat ovat tottuneet onneksi ottamaan autokyytiä. Hyvää kannattaa odottaa ja istua autossa vähän kauemminkin.
Olet sinä emmi hurja mimmi kävelemään. Ihme jos ei pikku-tiina kohta hermostu ja puske maailmaan. Viikothan sulla on jo vaikka tullakin. Toivottavasti sait kela-asian kuntoon.
Hyvä hyvä ani,testiviivat vahvistuu,piinaillaan lähes samoissa...Ihana tuo sun " kuula" ,meni taas savolaiselta vähän aikaa mitä päätä se tarkoitti,hehheh...no mutta onhan se viikonloppu onneksi tulossa....
Ei hitsi,pakko tehdä jotain palkkansa eteen...
-pietu-
Tulin toivottamaan pikaisesti viikonloppua kaikille. lapset hiihtolomalla ja minullakin oli eilinen ja tämä päivä vapaata. Töissä on ollut kiirettä, mutta vielä kiireempää kotona ja palstailut on jääneet vähälle.
Mutta hengissa olen ja kaikki hyvin. Mukavaa viikonloppua kaikille. Pietuko se oli tulossa tänne etelään päin..? Hauskaa reissua.
Ja Elsamarjako tuo tänne kultaisiin vihdoinkin kauan kaivatun plussan. Kovasti on peukut pystyssä.
Yritän vielä jossain vaiheessa tänään käydä enempi kommentoimassa, koska kaikille olisi sanottavaa mutta pitää taas mennä... On vielä lasten serkku tämän päivän meillä " hoidossa" . Pieni kaksivuotias tyttö. Ihana tapaus!!
vm69
ihanaa, että olette olemassa! Jos tätä porukkaa ei olisi, niin en kyllä noihin muihinkaan porukoihin olisi liittynyt. Olen ja muutamia noita odotuspuolen pinoja käynyt lukemassa joskus ja täytyy sanoa, etten oikein omakseni niitä tuntenut. Ehkä se on tää kultainen ikä :-P
Onhan se odotus näin nelikymppisenä ihan erilaista kuin silloin alta kolmikymppisenä. Tässä on muut asiat tärkeämpiä kuin vaunut ja tulevat kilot etc.... Itse olen ajatellut, että tämä mahdollisesti on viimeinen raskauteni ja haluan nauttia siitä parhaalla mahdollisella tavalla!
Elsamarja on sitkee sissi kun on vielä malttanut olla testaamatta - täällä odotellaan jo kärsimättöminä sun plussauutisia!!!
Minea on sitten seuraavana, vai? Onko Pietulla ja Anilla h-hetki viikonloppuna tulossa? Sitä ei tiedä mitä Pietulle villistä hotelliyöstä seuraa ;-)
Emmi jaksaa kävellä. Eikö sun tule kylmä??? Mun lenkkikaveri pitää taas peittopäiviä, joten omatkin lenkkeilyt on jääny. Päivällä koiruus taas lähti innoissaan ulos kun aurinko paistaa ja lämmittää tuohon ikkunalle, mutta niin se piti taas tuolta hangen keskeltä hakea pissin jälkeen ja kantaa sisälle. Raukkaparka menee ihan kankeeksi tuossa pakkasessa, ettei tassukaan enää taivu toisen edelle.
Olit muuten Emmi saanut kohtalotoverin, pari päivää sitten oli iltalehdessä kun Kelaan tyytymätön asiakas oli soittanut Lappeenrannassa kelan toimistoon pommiuhkauksen.
Mä ihmettelin ensin myös mikä kuula Anin on pestävä ennen kauppaan menoa, toi Rölli-look sitten paljasti asian.
Pietu, kävit siinä hermoratahieronnassa. Sitä en olekaan kokeillut (vaikka muutoin on tullut kokeiltua lähes kaikkea vaihtoehtoista). Onko se lymfan kanssa saman tyylistä? Mä kyllä uskon, että on avuksi raskautumiselle. Reikia ja inkkaria olen itse käyttänyt nyt raskauden aikanakin.
Jaaha, aloittaisko sitä viikottaisen urakan - saiskohan noi teinit tuolta Simpsonien äärestä mukaan auttamaan.
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
-valdevina
ja Pietulle oikein hauskaa teatteriretkeä tänne meikäläisen kotinurkille sekä myös onnea tulevaan työhaastatteluun olen unohtanut toivotella aikaisemmin.
Kohta hilpasen minäkin täältä takavasemmalle viikonlopun viettoon.
Valdevina,empä tiedä " villistä" hotelliyöstä " siinä merkeissä" ,neitokaiset nukkuvat samassa huoneessa ja jos olen oikein heitä tulkannut niitä niin isän kanssa joudutaan varavuoteelle eli levitettävälle sohvalle ja neidit valtaavat parivuoteen. No saahan siinä liki olla mutta pelit pitää jättää kotiin.... Onneksi ovis on jo ohi mutta nythän ne mukavimmat peliajat ovat käsillä kun ei tarvii sitä kolmatta pyörää miettiä eli oilia.
Enpä tullut kysyneeksi onko hermoratahieronta samaa kuin lymfa mutta luulisin että hieman eri paikoista on kyse. Aloitti päästä ja paineli pisteitä,samoin poskista, rintalastasta, käsistä, reisistä, polvitaipeista, nilkoista ja ah niin ihanaa,jalkapohjista. Jalkapohjista paineli kovaa ja sieltä löytyi tosi kipeitä pisteitä. Aineenvaihdunta on kyllä tänään ollut huimaa,janottaa ja pissattaa. Toivottavasti se vain saisi minutkin raskautumaan tai siis ei hän(oli vielä nainen;)) vaan auttaisi kehoa raskautumaan. Täytyy myöntää että jos on huuhaa juttua niin tosi hyvän olon teki mulle,olo on " pirteä" .
Ankkis,Hesastako sinä olet kotosin? Minä ajattelin koko ajan että olet länsi-suomesta... Toivotaan että tulee mukava ilta,tarkoitus on mennä katsomaan lasten esitystä eli kaunotar ja hirviö esitystä kaupungin teatteriin. Työpaikkahaastattelu aika ei ole vielä tiedossa mutta neljää haastatellaan,kaksi talon sisältä ja kaksi ulkoa. Jotenkin on tunne ettei tärppää mutta onpahan muuta mietittävää kuin oma napa(ken uskoo). Tosin jos pääsisi niin varmaan paikkaa tulisi vaihdettua.
Nyt mentävä auttamaan tyttöjä pakkaamisessa etteivät laita laukkuihinsa kaikkia pehmolelujaan.
Tetin kuulumisia ei siis vieläkään... Voi kun ei malttaisi odottaa vauvantuoksuisia uutisia...
-pietu-
.. ainakin Pietulle siinä pakkauksen lomassa:
Kummastelen nyt todella noita mun viivoja: aamupäivän viiva oli sama kuin eilen illalla, eli haalempi kuin tasavahva mutta ei kaukana siitä. Päivällä sitten tikutin uudelleen.. ja kas kummaa, ei tullut edes haamua!!!??? Olin pihalla kuin Molinin lintulauta!!! Ajattelin illalla vielä tikuttaa mutta saattaa olla turha homma. Voipi olla että tää mun flunssa on tehnyt tehtävänsä ja ovista ei olekaan. Mutta, mukavaa reissua teille ja laittakaa tosiaan ne lapset sinne parivuoteelle ja olette itse lähekkäin " varapetillä" ;)))
Valdevina: olen kanssasi samaa mieltä: raskausaikani ja vauva-aika oli helpompaa/stressittömämpää 37-vuotiaana kuin 26-vuotiaana!! Ikä tekee tehtävänsä... siinäkin asiassa :))
Vm: mukavaa kun olet voinut pitää vapaata lasten ollessa vapaalla. Hyvää viikonloppua sinulle :))
Nyt taas pitää mennä :))
ANI
Ai että nauroin Valdevinan kommentille kuulan pesusta. Hetken mietin itsekin että mikä kuula, kunnes blondille sitten selvisi. Hieman hidas sytytys...
Sitä jäin ihmettelemään että mikä inkkarihoito?? Valaise hieman kun en ymmärrä. Reikin kyllä tiedän.
Olen itsekin suuresti ihmetellyt että mikä mua vaivaa, kun energiaa tuntuu olevan vaikka muille jakaa. Tällä viikolla olen joka ilta valvonut tosi myöhään vaikka aamulla on ollut aikainen herätys. Silti suht pirteenä oon ollu. Olisiko ollut viime viikkoinen loma super-rentouttava vai joko tuo kevään tulo ja valon lisääntyminen on alkanut vaikuttaa. Tiedä häntä. Normaalisti olen ihan zombie töiden jälkeen iltaisin ja varsinkin näin perjantaisin. Nyt tekaisin pullataikinan äsken eikä tunnu missään. Mikähän mulla tosiaan on??!
Oli tosi kiva saada uskonvahvistusta teiltä rakkaat kultaiset. Vaikka itsekin suurinpiirtein uskoin että ajoitus meni tässä kierrossa ihan hyvin, niin silti lämmittää mieltä kun jaksatte valaa uskoa vielä lisää.
nyt otan kyllä kupin kaffeeta ja yhden laskiaispullan. Palataan.
-minea-
Täällä taas ihan pikana. Älä ani luovuta oviksen tikutusta. Mulla tekee ihan samaa,juuri kun ajattelee että parin päivän sisällä on ovis niin sitten on juuri silmin havaittava haamu tikussa. Jatka vain,kyllä se sieltä tulee. Oletko muuten puolittanut tikkuja? Minä sain aconin tikut aikahelposti puoliksi ja 14 tikkua riitti hyvin kun aloitin muistaakseni kp 12 tikuttamaan. Loppuvaiheessa tikutin sen kolme kertaa/pvä. Mullakin meni tässä kierrossa kp 19 ennenkuin viivat vahvistui. Joskus ollut kp 14 joten lähes viikon heittoja tai siis ylikin kun olihan mulla tuossa ennen joulua yksi 38 päivän kiertokin ja ovis oli kp24. Peukkuja sulle!
Nyt iltapalalle ja nukkumaan. Toisin kuin minea,minä olen jo ihan sippi. Heitätkö mulle pussillisen energiaasi minea?
Mukavaa viikoloppua kaikille ja suksikaa kovasti!
-pietu-
Täytyi tännekin välillä päästä kurkkamaan mitä kuuluu ja josko vaikka Tetistä tai Senniinasta olis jotain uutista. Eilisen ja aamupäivän olinkin pimennossa kun yhteydet oli poikki eikä korjaajaa lupauksista huolimatta kuulunut. Siitä sitten virisi toive, että jos Senniina ei ole lomailemassa, niin olis vaikka kone rikki tai netti vaiennut.. Tule pian takas Senniina, sua kaivataan kovasti! Ja Teti uutisia kertomaan!
Pietu; mukavaa matkaa jos tämän vielä sitä ennen luet ja onnea työhaastatteluun, kokemuksen rintaäänellä voin sanoa, että tepsii ;) Meillä nuorempi tyttö sai alkunsa juuri kun olin saanut uuden työn ja elävästi muistan kuinka mies sanoi, että " ei se kerrasta.." Eipä..
Hieronta kuulosti taivaalliselta, ite istuin eilen kampaajalla ja sain extrapitkän päänahkahieronnan, aaaaaaaah!
Minea; kovin tutulta kuulostaa noi sun energiat iltaisin! Ite oon kans koko syksyn ja talven nukahtanu viimestään kymmeneltä ja nyt menee kevyesti puoleen yöhön ja ylikin. Valon määrä on kyllä piristäny huomattavasti ja ite ainakin tunnen saavani lisälatausta lähestyvästä kesästä, mutta oisko tässä jotain muutakin, en tiedä.. Toivotaan että jollain mystisellä tavalla se liittyis siihen kuinka luonto valmentaa meitä lähestyvään odotukseen :)
Tänään sitä energiaa sitten tarvittiinkin, kun nuorimmainen heräsi kipeänä :(( Ensin hulahti ilmeisesti verensokerit ihan matalalle, kun toinen oli harmaa kuin aave, makaili vaan ja yökkäili. Kun sokeri saatiin kohdilleen, oli ihan hirmu väsynyt ja sitten jo kuumekin nousi ja räkää ja yskää riittää, tottakai. Eli hoivatyössä on mennyt tämä päivä..
Pikaisesti piti piipahtaa ja tähän se taas meni..
Peukutuksia piinailijoille, plussia Elsamarjalle ja mukavaa viikonloppua kaikille!
walo
Pietu; ota koppi! Siinä pussillinen energiaa. On sitä jaettava, ennenkuin palaudun normaaliin olotilaan. Joku outo ilmiöhän tää on.
Vietä oikein mukava reissu!
Vielä tänään tikutin, eikä tullut edes haamua. Summa summarum: kolmena päivänä sain viivan ja keskimmäisenä tasavahvan. Nopeaa toimintaa siis tässä kropassa.
Niin, söin sitten kolme laskiaispullaa kahvin kans, en voinut hillitä itseäni. On se tuore pulla vaan niin hyvää.
Öitä kultaiset!
-minea-
Kaikille hauskaa viikonloppua, missä sen sitten vietättekin ja mitä puuhaillen...
Meinaan tehdä testin huomenna aamulla. Ensin ajattelin, että sunnuntaina, jos olis luotettavampi tulos silloin, kun otin ehkäisyrenkaan pois perjantaina ja menkat alkoi maanantaina. Sunnuntai olis jotenkin ehkä niinkuin varmempi päivä. Mutta en taida jaksaa odottaa. Katsotaan miten käy.
Meille tulee huomenna yhdet kaverit katsomaan häämatkakuvia. Saa nähdä maltanko olla kertomatta, jos tulos on plusmerkkinen. Ei kannattais varmaankaan kauheesti huudella asiaa näin aikaisin, jos vaikka koko homma meneekin puihin tai on väärä hälytys (sellaisiakin voi näköjään olla, opin taas uuden asian näitä palstoja lukiessa). Vielä hetki täytyy tunkea jäitä hattuun. Aika paljon väsyttää jo tähän aikaan. Joutuu varmaan menemään nukkumaan. Hyvää yötä kaikille, jotka eivät vielä mahdollisesti ole petin pohjalla. Huomiseen!
Elsamarjalle peukkuja testiin. En usko, että testi antaa väärää positiivista tulosta, jos ihan kunnon testin olet ostanut ja et jää kaivelemaan sitä roskiksesta ;) Väärä negatiivinen voi vielä tulla, riippuen ovulaatiosta ja kiinnittymisestä sekä siitä, kuinka " ärhäkästi" hcg:tä erittyy virtsaasi. Minulla ihan oikea positiivinen tulos (siis raskaus jatkui jna.) oli kovin hailakka (mutta kylläkin positiivinen). Ja liian aikaisin testattuna voi pissassa olla liian vähän hcg:tä ja siksi testi näyttää negaa, vaikka se sitten parin päivän päästä olisikin positiivinen. Ja testien herkkyyksissä on eroja. Predictor lienee " epäherkimpiä" , mutta toisaalta myös luotettava, sillä se ei pienestä innostu ;)
Tässäpä näitä jorinoita.
Tänne ei uutta, kaikki on hyvin, aika kuluu, vaan toisaalta saisi kulua rivakammin. En jaksaisi millään sitä sitä viimeistä neljännestä, kun vauva ja maha kasvaa ja kaikki hankaloituu entisestään ja kuitenkin on nuo jo olevat lapset jaksettava... Narinaa, narinaa, mutta en minä oikeasti haluaisi keskoslastakaan sen vuoksi, ettei minua enää huvittaisi olla raskaana. Viimeiset noin kymmenen viikkoa tuntuu vaan minusta näin etukäteen raskailta....
Teti varmaan jo tosiaan jakautunut. Toivottavasti Senniinalta on vain yhteyden poikki eikä mitään pahaa!
Tein testin ja se oli negatiivinen, ikävä kyllä. Mutta hullu kun olen, en vielä heitä toivoa. Menkat alkoi maanantaina kun olin ottanut renkaan pois perjantaina. Ehkä tein testin vain liian aikaisin. Kiitos Pinkertonille toivoa herättävistä tiedoista, että ei kannata masentua, jos testi oli neg. Teen viikon päästä uuden, jos täti ei ole saapunut. Toivon tietenkin, että ei tule.
Ensimmäinen reaktio oli valtava pettymys, mutta sitten järjen ääni sanoi, että hei haloo, eihän se voi mitenkään näin äkkiä tärpätä. Mutta kuitenkin oireet olivat viime viikolla monena päivänä sellaiset, ettei epäilyksille niiden suhteen ole paljon sijaa. Nyt ei tunnu mitään. Yksi testi on taas illalla edessä, kun meinataan paistaa notskilla hornetteja, niitä tulisesti maustettuja kanan siipipaloja. Ne on tosi hyviä. Jos niiden haju tökkää niin paljon, että en voi syödä, toivoa on vielä olemassa...
Testi oli nimeltään Early Detection, jonka löysin Yliopiston apteekin nettisivuilta. Joltain toiselta sivulta annoin itseni ymmärtää, että sen voisi tehdä aikaisemmin kuin muut testit ja antaisi luotettavan tuloksen, mutta pakkausselosteessa puhuttiin kuitenkin ensimmäisestä päivästä, jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Ehkä ostan jonkun tutumman merkin seuraavaksi, sikäli mikäli tilanne tulee, että seuraava testi voisi olla ajankohtainen. Saas nähdä.
Poika meni eilen mummolaan yökylään. Nyt ollaan lähdössä isännän kanssa vähän ulkoilemaan. Pakkasen piti täksi päiväksi hellittää, mutta eivät nuo lukemat ainakaan vielä kovin paljon alentuneilta näytä. Ei kun vaan kunnolla vällyä niskaan ja menoksi.
Viikonlopunjatkoja kaikille.
Hyvää viikonloppua kaikille
Se oli sitten sellaine foliikkeli uä,...
Löytyi peräti yksi kohtuullisen kokoinen rakkula tuolta vasemmalta oikealla ei ollut mitään...
Pitää kuitenkin tehdä 5kpl ovis testejä,jos vaikka tuo tuosta kypsyisi ihan oikeaksi. Pah,sanon minä. Ihan haaskuun menee nuo tikut,mutta tehdäänpä kuitenkin niin kuin lääkäri käski.
Enpä nyt jaksa muuta tähän hätään kirjoitella,harmittaa tuo kun kroppa ei toimi...
Tuo ylläoleva viesti meni yöllä väärään paikkaan. Kopsasin sen nyt tännekkin.
Tän päiväinen testi oli hämmentävä,viivat oli samanlaisisa,mitä nyt sitten...
Pitääkö sen ovisviivan olla huomattavasti tummempi kuin kontrolliviivan. Lekuri tais sanoa niin,mut paketin ohjeissa lukee et samanlainen riittää...
Noh, mies hommiin sitten vain ja toivomaan parasta.
Eipä kai siitä haittaakaan ole.
Elsamarja, pahoitteluni negasta. Mutta kuten itse jo sanoit, jospa testasit liian aikaisin. Toivotaan niin :) Oireesi ovat kyllä niin lupaavat, varsinkin tuo etominen... toivottavasti jää hornetit tänään syömättä ;))
Minea: jospa pirteä olosi johtuu muusta kuin auringon valon kasvusta ;) Itse ainakin huomaan olevani energisempi, kun tuo valomollukka on alkanut enemmän paistaa, mutta en mä kyllä silti puoleen yöhön jaksa kukkua.
Kiitos Pietu taas tikkutiedoista!! Mutta nyt mä vasta olenkin ymmälläni :0 Tikutin eilen illalla sitten vielä kerran ja tuloksena ei ollut enää edes haamua!! Kyrpsähdin ihan totaalisesti ja ajettelin että olkoon ovuloimatta!! Pelattiin ukon kanssa illalla sellaista pingpongia että ;)) Ja kun ei ollut " paineita" ovisplussasta, niin oli tosi spontaania :) Aamulla sitten ajattelin vielä tarkistaa, että missä tää kroppa nyt menee... ja aivan selkee tasavahva tulos tuli!! Sitten tuossa päivällä vielä tikutin kerran ja oli jo haalennut. Eli arvatkaapa olenko ihan ulalla??!! Ja kyllähän mun on pakko puolittaa noi tikut.. eihän ne tällä menolla riittäisi kuin yhden kierron :)) Arvelinkin eilen, että jospa puolitus olisi vahingoittanut tikkuja, muttakun kontrolliviiva oli ihan ok, niin kaippa se tikku sitten toimi. Noh, pitänee mies saada vielä tänä iltana hommiin. Huomenaamulla taitaa olla jo myöhäistä. Että tämmönen oviksen metsästys tässä kuussa :))
Pinkerton: onhan se niin, että ei millään jaksaisi odottaa kun vauva syntyy.. vaikka tietää ihan hyvin, että vauvalle parasta on syntyä täysiaikaisena. Mutta onhan tämä vauvahomma yhtä odottamista: ensin ei malteta odottaa että tulee raskaaksi, ja sitten ei malta odottaa että raskaus loppuisi ja vauva syntyy.
Walo: pikaista paranemista lapsukaisellesi! Niin se vaan on, että jos päiväkin kuluu ettei pääse koneelle, niin alkaa vieroitusoireet tulla :) Varsinkin jos syy on jossain muussa, eli kone tai yhteys ei toimi. Kyllä tähän niin addiktoituu, että välillä minkäs ikäisiä tässä oikeastaan ollaan :))
Kävin äsken kävelylenkillä, mies ja pikkulikka on päiväunilla (mies reppana uupui ihan eilisillasta ;) ). Jaaha, nyt he taitavat jo hereillä.
Seommoro :)
ANI
Meiltä hajos kone. Nytkin olen sellasessa paikassa, että en pysty oikein kirjottamaan.
Voi teitä, kun olette huolehtineet:-) Kaikki hyvin, maha kasvaa ja Masa meuhkaa minkä kerkiää.
Hirveesti olis asiaa, mutta on vähän yleisöä..Uutta konetta odotellaan ja torstaina pääsen töihin sättäilemään, jos ei uusi masiina ilmesty ennen sitä..
Tetin kuulumisia etsin, meniköhän ohi?
Voi pojat,mittari näytti taas -30 astetta. Pikkulikalla tänään luistelua(pakkasraja-15) ja itkun kanssa halusi välttämättä ottaa luistimet mukaan.
Elsamarja,minä olen joskus käynyt lukemassa noita palstoja,ihan mielenkiinnosta ja en edes uskalla liittyä keskusteluu. Siellä tuntuu joillakin olevan niin varmat mielipiteet esim. kasvatuksesta ettei uskalla sohaista ampiaispesään. Toisaalta niintä on mukava lukea ja kommentoida itsekseen. Olet sinä sissi jos ostat tänään testin ja maltat olla testaamatta,ei onnistuisi multa. Oireet sulla on niin lupaavat että peukut pystyssä me täällä odotetaan sinun plussaa.
Minea,katselin tuota sinun kirjoitusaikaa,kuinka ihmeessä sinä jaksat valvoa arki-iltana noin myöhään? Etkös sinäkin lähde aamusella töihin? Minä olen ilta kymmenen aikaan kyllä ihan valmista kauraa sängyn pohjalle. Minusta sinulla peli-illat osui ihan nappiaikaan, eli eiköhän piinailla yhdessä? Vaikka itsellä onkin pikkasen sellainen olo ettei tässä kierrossa kannata oireilla(mistähän sekin on päähän tullut?).
Meillä onkin teatteriviikonloppu Helsingissä. Lähdetään aamusella ajamaan ja mennään hotelliin yöksi. Illalla olisi tarkoitus mennä katsomaan lasten teatteriesitystä. Voitte arvata että tytöt ovat tätä odottaneet. Miehen veli varasi jo ennen joulua liput ja lähtee meidän kanssa mukaan. Täytyy lähteä hyvissä ajoi että ehtii tekemään ostosreissujakin kauppoihin. Olisi noille tytöille ostettava vaatetta ja olen vähän jättänyt ihan huomista varten niitä ostamatta. Harmi vain ei ole enää alennusmyyntejä mutta tarjontaa on ainakin meidän kauppoihin verrattuna paljon. Olisihan se kiva jos itsellekin jotain löytäisi.
Ja viikko vielä töitä,sitten pääsee hiihtoloman viettoon. Sitä minä odotan paljon. Olisi vain hyviä aurinkoisia hiihtokelejä niin mikäpä olisi lykkiessä...
Eilen kävin hermoratahieronnassa,eka kertaa elämässä. Aivan taivaallinen hieronta. Nesteet lähti kyllä hyvin kiertoon. Juttelin tästä meidän tilanteesta että ollaan reilu vuosi toivottu lasta ja kaksi km takana. Hän sanoi aika monta naista " saaneensa raskaaksi" hierontojen avulla. Niillä on kuulema vaikutus myös kohdun limakalvoon ja hormooneihin. Voitte arvata että minähän innostuin. Sitä ei suositella raskaana oleville mutta sitten on reikihoito joka on kuulema hyväksi. Tilasin ajan kolmen viikon päähän uudelleen ja katsotaan sitten mitä hierontaa tehdään. Tässä vaiheessa kiertoa siitä ei ole haittaa kun mahdollista kiinnittymistä ei ole tapahtunut.
Missäs meidän muuta kultaiset ovat? Kaikki lomalla? Voi huisi kun jännittää tetin tilanne. En pääse viikonlopun aikana pastautumaan ennen kuin sunnuntai-iltana mutta täytyy tämä päivä päivystää kuulumisia. Ai niin niinhän minä teen aina muinakin päivinä,ei siis mitään uutta....
-pietu-