Kultainen 60-LUKU: Viikko 8 ja Uudet kujeet -
Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille !!! En nyt noista uusista kujeista tiedä, mutta toivotaan, että hyviä uutisia tulisi paljon. Palstautukaa kaikki !!!
t. emmi
Kommentit (88)
VM (itsekseni ajattelen aina, että " wemppa" ); pahoittelut tädistä! Minusta tuntuu hullulta sanoa, mutta itse asiassa minä en tiedä, millaista on pettyä, kun ei ajattele piinaavansa tai ei laske kp:tä. Johtuu siitä, että meillä tuo " luomuilu" ei onnistu vaan aina tarvimme sen ' kolmannen osapuolen' (hoitotaho). Meillä olen piinannut täysillä ja järkeni valon luullut menettäväni - sitten kun on ollut piinamahdollisuus. (mahdollisuus?? pakko, väistämättömyys paremmin...)
Minä luulen, että siksikin joudun hyvästelemään teidät tämän lapsen jälkeen, kun meidän hoidot on hoidettu ja kuumeilun lukeminen ilman omaa mahdollisuutta tuntuisi itsekidutukselta. *huoh* Ei se lapsihaave tai -toive siihen kaadu, että se on mahdotonta. Kyllä se syvällä sisällä kytee, mutta sen koettaa haudata jonkinlaiseen " turvasyvyyteen" , josta se ei kauheasti huutele......
Emmillä viikot paukkuu :) Itse mietin tuossa, että voi kun tämä kolmas yllättäisi ja syntyisi viikon-pari etuajassa _eikä_ viikon-pari jälkijunassa. Ainahan sitä saa kaikkea toivoa..........
Elsamarjalle plussa-toivotuksia. Johonkin laitoit, että testi vasta parin viikon kuluttua. Onko sinulla nyt olleet ne h-hetket, että tarraisi kii, jos on tarratakseen? (ei ole pakko vastata, kunhan kyselen henkilökohtaisuuksia ;) ) Peukkuja jokatapauksessa.
Emmi: Kiitos tuestasi!! Ja on todella mukavaa jos " heti" Tiinan synnyttyä palaat tänne taas kuumeilemaan. Toivottavasti itse olisin silloin jo odottavalla kannalla.
Pinkerton: Kiitos sinullekin. Ja tuo Wemppa kuulostaa hauskalta. Monesti olen miettinyt nimimerkin vaihtoa, kun tuo vm69 on niin tylsä. Ajattelin just jotain sellaista sanaa jossa on v ja m, ja mieleen tuli esim vilma. Mutta tuo vemppakun kuulosti kivalta...
Pitää tehdä töitä. Ajattelin vaan jättää merkkini pinoon ja ilmoittaa, että hengissä ollaan. Eikä edes pahemmin enää masenna.
vm69
Vapaapäivää viettelen, mutta valitettavasti ei voi maata koko päivää sängyssä kun pitää lähteä kaupungille hoitamaan asioita.
Vm, pahoittelut ja hyvä, ettei kauheasti masenna. Mä tulen varmaan parin päivän kuluttua perässä.
Pietu, älä nyt ihan kesken kaiken luovuta, eikös se lääkäri arvioinut, että tänään on ovispäivä?
Ankkis kp21
Et kyllä tule perässä. Nostanpa peukkuni pystyyn sulle!!
vm69
Ihana ilma ulkona,pakkasta -15 ja aurinko paistaa. Monta kertaa piti mittariin katsoa että voiko siellä olla tosiaan noin kylmä mutta aurinko onneksi hellii jo lämmöllään.
Pinkerton, voi kun löytäisi sellaisen syvän sopukan jonne ikuisen vauvakuumeen voisi haudata. Minä varmaan kuumeilen vauvasta eläkeikään saakka,josko sekään riittää.
Vm,kiva miten sinun mieli piristyi,tuli itsellekin parempi mieli. Ei kun yhdessä eteenpäin.
Ankkis,lääkäri arvioi että maanantai voisi olla ovispäivä mutta laski sillä 2.5-3mm kasvuvauhdilla joka minusta on aika suuri kun lukee noita muita palstoja. Äsken tein testin ja edelleen on testiviiva haalea joten taitaa mennä ovis keskiviikolle. Samalla pongasin limat mutta ei ollut kirkkaat vielä (sori,yäk)joten kai se ovis sieltä tulee. Täytyy vielä töiden jälkeen testata. Minulla kun on muistissa se vuosi sitten tehty ovistesti;silloin aamulla oli samoin kun tänään ja illallaolikin jo tasavahvat viivat ja siinä kierrossa tärppäsi.... Kaikkea sitä ihminen voi toivoakin... En minä kuumeilua vielä kesken kierron lopeta vaikka mieli joinakin päivinä apea onkin. Mutta paljon peukkuja sulle,toivotaan että sinä aloitat plussajunan jossa vaunupaikkoja riittää meille kaikille tarvitsijoille.
Emmi,sinulla viikot alkaa täyttyä. Niin ja kesällä kuumeilet jo meidän kanssa ihan täysiä,eiks niin?
Nyt työn pariin. Ajatukset ovat vain koko ajan oman navan ympärillä. Pitäisi saada päähän jotain muutakin....
-pietu-
Niin se taas viikonloppu vierähti. Olimme la-su anoppilassa ja toin mukanai karmeen yskän *köh köh*
Ihan pikaisesti selasin läpi viime viikon pinon loppumetrit, ja kyllä peet ja veet lenteli, kun luin miten tylysti Isotikrua ja Wemppaa (hauska nimi) on kohdeltu *mmrr*. Ihan tuli paha mieli teidän puolesta. Mukava kuitenkin Vm, että sulla on mieli jo parempi.. toivottavasti Isotikrullakin fiilis kohenee :)
Elsamarjalle kovasti peukutuksia!!!
Pietun pullat kuulosti niiiiin herkulliselta, että olin viittä vaille jo lähtökuopissa :)) Onpas sulla ollut " hedelmällinen" gynekäynti.. olet saanut paljon tietoa, ja kiitos, että jaat ne meillekin :)) Tuo muniksen kasvuvauhti oli mulle ihan uusi asia!! Kaikkee sitä täällä netissä oppii :)) Minä olen kuin Pietu, kuumeilen tod.näk. vielä kiikkustuolissakin... jos en muuta niin niitä lastenlapsia :)) Luulin jo että vauvakuume loppuisi, kun tuo toinen tyttö syntyi. Mutta hui hai!! Nyt kuvittelen, että jos vielä yhden käärön saisin, niin siihen loppuisi.. Noh, uskoo ken tahtoo.. minä en ainakaan :))
Ankkis: sulla on niin vähän kp:ä, että et nyt ala mistään tätsystä puhumaan. :) Peukutan sulle kera Vm:n ;))
Emmillä on tosiaan jo huimasti viikkoja!!! Ja täältä sinä meidät jatkossakin löydät.. toivottavasti me kaikki vaan laskemme rv:ja eikä kp:ä :))
Pinkerton: En tosiaan tiedä, kuinka syvälle tämä vauvahaave pitäisi haudata, ennenkuin se lopettaisi " huutelun" . On tosi kurjaa, jos sinä meidät tulet jättämään, mutta ei puhuta siitä vielä :) Nautitaan nyt tuosta sinun odotuksesta!!
Mulla tosiaan on kröhä päällä ja selkääkin (yläselkää) särkee. Tikutus piti aloittaa tänään, mutta jotenkin missasin. Noh, vielähän tuota ehtii. Taidan minäkin *vilkuttaa Pietulle* siirtyä tuohon 2 krt päivässä tikutukseen, jospa se kertoisi oviksen tulosta vähän enemmän.
Nyt pitää mennä ottamaan tabu tähän selkäkipuun.
ANI
Pitäisi varmaan laittaa tuo työhuoneen ovi luukkoon tai ainakin joku aikaviivekoodi, etten jatkuvasti ramppaa täällä.
Mutta oli mulla (ainakin olevinaan) asiaa: viime viikolla noista menkoista ja niiden alkamisesta (runsaasta tai niukasta) puhuttiin. Vielä kysyisin alkamisesta, eli alkaako teillä aamulla, päivällä vai illalla (vai kenties yöllä)? Hokasin tuossa äsken, että mulla alkaa (melkein) aina aamulla/aamupäivällä. Onkohan tuolla alkamisajankohdalla jotain yhteyttä ovikseen?? Tarkoitan, että kun mun menkat alkaa aamusella, niin onkohan oviskin aamusella ja pitäisi siirtyä peleillä aamuvuoroon?? Sen mä tiedän, että tuo pikkukakkonen tärppäsi just sellaisesta " aamujumpasta" ;)) Tää ei ehkä ole tiedän mielestä mitenkään mielenkiintoista, mutta mulla näyttää nämä ajatukset laukkaavan kun tuo mahdollinen tärppiaika lähenee :))
Eipä tällä kertaa taas muuta. Ai niin.. piti Elsamarjalta kysymäni, että mitkäs sun kiertopäivät on nyt?? Siksi vaan, että päästään mukaan sun piinailuun :))
ANI
Mukavaa ani että sinäkin olet ovispiinassa. Minä tosiaan olen tikuttanut 2/pvä ja olen puolittanut nuo aconin tikut niin hyvin riittävät. Sitten kun viiva on tasavahva niin varmistan sen vielä kokonaisella tikulla. Meikäläinen tekee taidetta oviksen metsästyksestä....
Niin tuo gynen lausunto munuksen kasvusta kuulosti minustakin aika oudolta mutta kaipa he tietävät mistä puhuvat. Jos ei tikkuja olisi nyt käytössä voisin noiden nippailujen johdosta sanoa että ovis oli viikonloppuna mutta täytyy myöntää että onneksi otin tähän kiertoon tikut. Toinen mitä mietin niin taidan jättää tuon greipin juonnin;minä epäilen että näinköhän se viivästyttää tuon muniksen kasvun? Olen kahdessa kierrossa huomannut missä olen mehua juonnut että kierto huitelee molemmissa 34 päivän luokkaa kun se muulloin on 30. Onko kukaan muu moista huomannut?
Nyt viemään tyttöä hammaslääkäriin. Palataan...
-pietu-
Ani mäkin olen huudellut peetä ja veetä täällä, vaikka yleensä olen aika hillitty, enkä menetä asioita hoitaessani malttia, mutta tänään kävi niin .. Niin (huoh) Kelaa .. Nyt mä olen vakuuttunut, ettei niillä voi olla kaikki aivosolut kohdillaan .. Miten ihminen voi olla tuollainen talikko, kun tälläinen maallikokin osaa tulkita heidän omia laskutapojaan ja ' kela' opasta paremmin kuin hyvin. No kävin sitten Kelassa (räyhäämässä) Nainen katseli ' pokerinaamansa' kera mun ä-rahalomaketta, mikä oli nyt se lajissaan toinen teos. Kysyi, mikäs tässä on muka vikana ? A P U A .. Sanoin, että se on laskettu päin persettä ja nauroin päälle :-// Alkaa jo omakin tajunta kärsiä tuosta heidän tavastaan hoitaa ihmisten asioita. Virkailija katsoi mua monttu auki, ja otin paperit häneltä ja tavasin rivi riviltä . Ja sitten hän sanoi, että käsitteleijä on lomalla tämän viikon siirtyy ensi viikkoon .. No soitimpa palkanlaskijoillekin, ja tilasin aivan erityisesti Kelaa varten uudet todistukset, sellaiset selvä lukuiset ja muutenkin ymmärrykseen käyvät paremmin. Mutta on tämä hankalaa, saas nähdä kauanko siinä menee, että vihdoin ja viimein saan oikeanlaisen päätöksen. Tämäkin ä-raha oli ihan hyvä, ei siinä mitään, mutta jos puuttuu 400e niin se on iso puutos, ja aivan varmasti haluan uuden laskelman. Sorry taas tämä oma napainen huuto !!!
Ani: Mullakin taisi yleensä alkaa siinä aamusella/aamupäivällä, jos oikein muistan, illalla oli sellaista maha kipuilua, ja aina osasin odottaa, että aamulla lorahtaa. Mielenkiintoinen tuo ' ovulaatio' filosofointi, eli voisiko se todellakin olla aamulla, jos vuodotkin alkavat aamusella. Viime kesänä, kun vihdoin saimme tämän raskauden alkuun niin oltiin juuri aamusella (oviksen aikaan) aktiivisia ;-)) Kun oltiin siellä reissussa niin aamut oli mukava aloittaa aina jumpalla, ja illalla oltiinkin aika sippejä, kun oltiin kierrelty koko päivä ja uitu :-)) Normaalisti kotioloissa ' enemmän on harrastettu' ilta jumppaa .. Tuo Anin päätelmä antoikin ihan vakavaa ajateltavaa ..
Hih, en nyt tiedä alanko kuumeilla ihan heti vaavin syntymän jälkeen, mutta en haluaisi palstaltakaan poistua, kun teihin kaikkiin on niin kiintynyt :-))
t.emmi
Tää on ihan pölvästin hommaa :)
Pietu: minä päätin myös jättää greippimehun pois. En huomannut sen vaikuttavan kierron pituuteen, mutta siihen kylläkin, ettei limat (sori tytsit) olleet niin vahvat. Eli mulla toimi greipit toisin päin: toi kuivuutta. Se hyvä puoli tosiaan noissa tikuissa on, että voi varmistaa kroppansa toimivuuden. Jos olisin kroppani merkkien varassa oviksen metsästyksessä, niin väärässä olisin ollut aika monesti :) Mitäs me metsästäjät :) Tsemppiä!!!
Emmi: pahoitteluni Kelasotkuissa. Se on tosiaan niin uskomaton lafka, ettei tosikaan!! Mistähän postimyyntiluettelosta ne työntekijänsä ottaa?? Mä olen AINA joutunut vääntään rautalangasta asiat, kun olen niiden kanssa asioinut. Hyvä, ettei mun ovis/menkka määritelmäni ollutkaan ihan pönde :) Mun täytyykin nyt panostaa tuohon aamujumppaan vähän enemmän ;) Se on totta, että mekin ollaan iltasella aika sippejä, ja siksi kait noita pelikaverin nukahtamisia on tullut eteen... onneksi ei kuitenkaan kesken pelin ;)) Hohhoijaa... jos jutut on tätä laatua, niin odottakaas tytöt perjantaihin!!!
Mä meen taas ja annan muille tilaa :))
ANI
Mietin tässä itsekin, että miten ne kiertopäivät nyt oikeesti kuuluisi laskea. Otin ehkäisyrenkaan pois pe 26.1. ja menkat alkoi ma 29.1. Yleensä ne on renkaan poiston jälkeen alkaneet viimeistään su. Kai se kuuluu laskea siitä alkamispäivästä eikä renkaanpoistopäivästä. Nyt kun sen tähän kirjoitin, niin ihmettelen, että mitä miettimistä siinä oikein edes on. No, kiertopäivä on siis jotain 21. Viikonloppuna vois varmaan yrittää testaamista. Alkuviikolla olis kai varmempi, mutta tekisin sen mieluummin viikonloppuna ettei tarvitse liikaa hihkua tai masennella töissä. Siellä vaan yksi tietää, että yritämme. En uskalla edes ajatella mitä pomo sanoo jos/kun kerron jääväni silloin ja silloin äitiyslomalle. Turha liian aikaisin on mitään kertoakaan.
Tänään on tissit olleet ihan älyttömän kipeät. Kävin ruokatunnilla Lindexillä sovittamassa rintsikoita kun ovat tarjouksessa. Hitto kun sattui heti kun otin omat pois! En voi yhtään hetkeä olla ilman. Eikä tosiaankaan ole mistään suurista rinnoista kysymys. Sekin vähä mitä oli meni esikoista imettäessä enkä suostu ostamaan muita kuin topattuja rintsikoita.
Ja aamulla pesin paistinpannun jonka ukko jätti keittiön pöydälle kärtsättyään, eikun anteeksi freesattuaan siinä punasipulisilppua salaattiin. Salaatti maistui erinomaisesti eilen illalla, mutta että se pannu haisi kamalalta tänä aamuna!
Voi näitä Kela-ongelmia. Onkohan se taas kohta edessä... Miten voi joku laitos olla niin hankala? Ihan kuin sinne valikoituisi hakemaan erityisen hankalia ihmisiä, vai valitsevatko ne aina ne kaikkein hankalimmat hakijat?
Kyllä on kiva kirjoitella omalla koneella oman kodin rauhassa. Iso hieno näyttö ja systeemit. Ei tarvii töissä pelätä, että joku kurikkii olan takana tai pomo urkkii millä sivuilla on käyty.
Pohjoisesta on palattu suurinpiirtein yhtenä kappaleena. Säät suosivat ja hauskaa oli.
Paluu arkeen onkin sitten ottanut koville.. mut ehkä tää tästä.
Pietu, minä kans jätin greippimehut nyt pois. Siitäköhän se johtui, kun viime kierto venähti tosi pitkäksi? Oviskin oli vasta kp 19. Ennen mehuilua oli aika satavarmasti tasainen kierto. Tiedä häntä.
Me taidetaan taas mennä aika samoissa. Olen nyt tikuttanut ovista mutta vielä ei ole viivoja ilmaantunut, ennustan kuitenkin että ihan lähipäivinä. Toivotaan!
Olen ollut jotenkin maassa viime päivät ja tuntuu ihan siltä ettei edes ovistikkuun saa oikeita viivoja saati sitten raskaustestiin. Miehen kans oli oikein megariita ihan joutavasta asiasta muutama päivä sitten ja me kun ei juuri koskaan riidellä. Ja nyt pitäis hehkuttaa läheisyyttä ja kaikkea kun olis otollinen hetki ja tekee mieli vaan tirvaista nenään koko ukkoa.
Miten tässä voi muka onnistua kun on niin negatiiviset fiilikset.
Joo, ja en edes muista muuta kuin VM ja Isotikruko ne joutuivat pettymään. Voi kun saisin jotenkin tsempattua voimaa uuteen yritykseen! Kaikesta huolimatta.
Ai niin, Ani tikuttaa kans. Minä en ole vielä 2x kokeillut päivän aikana, mulla mammaksin tikut, enkä ole vielä ainakaan yrittänyt puolittaa niitä, ohuita mokomat ovat. Tuntuu että jos puolitan niin pilalle pistän kuitenkin?
Emmille toivotan mukavaa odotusta edelleen, ja jaksamista sen Kelan kans. Sitä totisesti tarttee.
Ankkikselle peukutuksia, vielä älä luovuta.
Jaahas, onkin sitten tämän päivän testiaika. Ja sitten saunaan ja aivot narikkaan.
-minea-
Anille unohtui päivällä vastata tuohon menkkojen alkamisaikaan. Tosiaan aika mielenkiintoinen oivallus,mulla kans aika usein alkaa aamulla tai aamupäivällä. En muista koska olisi illalla alkanut,joskus aamuyöllä kylläkin(jippii se vasta mukavaa onkin). Meillä ei kyllä aamusta onnistu millään sillä meidän vanhempi kirppu on aamulla niin aikaisin virkkuna ylhäällä. Senpä takia sempalot menee enemmänkin hyvin loppuiltaan jolloin ollaan aika sippejä,varsinkin viikolla.
Emmille tsemppiä kelan kanssa,hihat ylös ja anna palaa. Siis minä olen joskus eka lapsen aikana menettänyt hermoni totaalisesti sen firman kanssa. Just noista äitiyspäivärahoista,sapettaa vieläkin.
Minea, mukava kun tulit lomalta ja toivottavasti levänneenä. Ja mukava että lähes samoissa mennään.
Jeps, minäkin lopetin viime viikolla tuon mehun juonnin. Ei minullakaan limat lisääntynyt tässä kierrossa mutta tänään on ollut niagara(sori taas yksityiskohdat). Minä jo mentin toivoni kun ei kunnon limoja meinannut tulla mutta ovis on vaan tässä kierrossa myöhään,nyt siis kp 19. Ruokatunnilla tosiaan testasin haalean viivan ja äsken testasin sitten jo lähes yhtävahvan viivan joten olettaa voi että huomenna olisi yhtävahva. Mitä tuosta nyt pitäisi päätellä koska ovis on huomenna vai keskiviikkona? Lääkäri sanoi että tasavahvoista viivoista menee puolitoistavuorokautta ovikseen mutta eiköhän tuokin ole yksilöllistä...
Lapsi huutaa kuulustelemaan enkun sanoja,pakko mennä ennen kuin toiselta menee ääni ja multa kuulo...
-pietu-
Ani, mulla kun tuppaa kierto olemaan nykyään vaivaiset 23vrk, niin siksi arvelin seuraavani VMää ihan tuota pikaa. Jotain on siis vialla ja toivottavasti piakkoin selviää mikä, jahka mies vielä käy viettämässä käsityöhetken VL:ssä.
Mulla alkaa kuukautiset yleensä aamulla, mutta en ole huomannut yhteyttä oviksen ja kuukautisten alkuajankohdan välillä. Tosin mun ovisvaivat kestävät helposti puolipäivää.
Voi että, varmaan oli muutakin kommentoitavaa mutta en millään muista mitä, joten jatkan taas seuraavalla kerralla.
.. etten mä pääse tänne koneelle... Ei siis muuten tarvi, en mä olen SM-pelien perään ;)
Minealle tulin vain sanomaan tervetuloa takaisin :)) Toivottavasti oli kiva ja rentouttava loman pätkä.. ja ettet montaa kertaa äijää mätkiny ;) Voi poijjaat, kun on tuttu tuo tunne!! Kaippa se jotenkin menisi ilman suurempia huomioita ohi, mutta kun joskus tuppaa tuleen just silloin kun pitäisi " olla iholla" ;)) Täytyy pitää hermo kurissa, ettei pala ainakaan viikkoon :))
Elsamarja: Sullapa on tosi lupaavat oireet *peukuttaa sormet jäykkänä* !!! Voi voi kun tulisi tämän vuoden eka plussa kuuskyt pinoon :))
Pietu: mielenkiintoista, jos gyne sanoi, että abouttiarallaa 1½ vrk menee tasavahvoista viivoista ovikseen. Musta kyllä tuntuu, ettei mulla mene kuin vrk, mutta mistäs tuon varmaksi tietää.
Nyt pitää taas mennä.
ANI
Ihan pakko tulla vielä tuosta oviksesta kommentoimaa vaikka tuskin ketään mun ovis kiinnostaa. Siis aamulla oli haalea viiva,töiden jälkeen lähes yhtä vahva ja kun äsken testasin niin viivat oli tasavahvat. Siis voiko toisiaan näin nopeaan viivat vahvistua? Tiedän että meitä on täällä monia joita ei ovistikut kiinnosta joten sori tämä omanapaisuus.
Mahakin on turvonneen oloinen joten sekin viittaa tulevaan ovikseen.
Jos olisin huomen aamulla testannut niin siitä varmaan se 12-18 tuntia saattaakin olla ovikseen mutta nyt kun näin myöhään nuo viivat bongasin niin saattaa lääkärin puheet puolesta toista vuorokaudesta paikkansa pitääkin. En vain ole näin myöhään illalla ovista muistaakseni ennen huomannut. Joo joo pitäkää mua vaan tikkuihin hurahtaneena,meinasin tässä kierrossa niistä ottaa kaiken ilon irti ja isännästä myös(niinhän kierron alussa lupasi;))
Nyt iltapalalle...
-pietu-
Mutten kommentoimaan.
Anille laitan käsiraudat...ota kiinni...
vm69
Pinkertonin epävirallinen arvauskeskus avaa taas sanaisen arkkunsa ;)
Niin, luulen, että LH-huippu (se tikutettava asia) voi olla myös lyhyt. Ja varmaan henk.koht. juttu, meneekö 24 vai 36 tuntia muniksen puhkeamiseen.
Miehen simpathan elää muuten ihan hyvin noin kolme vrk naisen elimistössä, että jos on peuhannut hiukan ennen ovista, niin ei se ole niin nöpönuukaa. Kun se munis elää tai on hed.kykyinen 24 tuntia eli vuorokauden, niin parempi varmaan, jos kerkiää aiemmin varmistella etujoukkoja munatorveen :)
Täällä ei kummempia, lapset nukkuu ja mamma kohta kanssa :)
Kyllä tässä kierrossa alkaa toivo nyt tosiaan hiipua. Illalla juuri kun nukkumaan mentin niin vanhempi tyttö aloitti oksentelun. Jäin sitten lattialle sängyn viereen nukkumaan ja siinä meni " hyvä ilta" . Edellinen kerta oli lauantaina ja se on liian aikaisin. Aamulla muuten testasin ekasta pissasta testin ja tetsti viiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva joten hyvin nuo aconit toimii aamullakin. No jospa illalla olisi mahdollisuus olla niin pienen pieni toivo voisi olla,ainakin niin että voisi pikkasen piinata. Sori tämä napaisuus mutta nyt ei ole mielessä mitään muuta. Toivottava vain ettei nuorempi illalla yäkkäile.
Täällä pakkasta -25 joten taas on kyyti kylmää. Ihana että aurinko kuitenkin taas paistaa.
Kuinkas teti voit? Vieläkö yhtenä vai joko tositoimissa?
Täytyy taas mennä,jahka palajan takaisin...
-pietu-
Ihan mukavasti nukuin yön, mutta mies heräsi aikaisemmin, klo.5:ltä JO ja minä tietysti mukana. Aattelin kuitenkin laittaa pitkäkseni pian ja katsoa, jos uni tulisi silmään ja saisi nukuttua tuonne ysiin. Nyt on äiti ja lapsi ravittu ja vielä aattelin ottaa yhden pullanpalan, kun kahviakin on jäljellä.
Täällä masukki painaa tuonne oikealle hieman navan yläpuolelle, oisko siellä jalat painamassa jotakin kohtaa .. Aika epämiellyttävän tuntuista, mutta kylää mä kestän nämä seuravaat viikot :-)) Eilen illalla tyttö intoutui puskemaan käsiä masusta läpi ja sain ns. ensi kontaktin häneen, tunsin aivan selvästi hänen kätensä omassa kädessäni, ja olipa se huisia, ihan rupesi pelottamaan .. Viikonloppuna heräsin yöllä WC-reissulle, ja en nähnyt siinä pimeydessä vatsaani, ja jotenkin ei edes ollut yhtään raskaana oleva olotila, ja aattelinkin, että en edes ole raskaana vaan nähnyt UNTA, ja menin sitten vessaan ja valot oli pakko laittaa ja tarkistaa, onko mulla edelleen masu olemassa :-)) Että tälläistakin voi tapahtua unenpöppörässä.
Nyt on sitten euroviisu edustajakin valittu-Hanna Pakarinen. Tyhmä kappale, ja esiintyjä vieläkin ' ärsyttävämpi' en todellakaan pidä ko. Idolista-huoh- Itse tykkäsin eniten viehättävästä Johanna Rusasesta ja hänen kipaleestaan ja tietenkin Thunderstonesta. Kukakohan voitti eilisen Idols äänestyksen (?) Se pieni tyttö oli paras, vaikkei sekään mitenkään kehuttava ollut .. Taisi esiintyä kolmantena.
Elsamarja: Peukutan ja toivon, että olisi r-oireita jo ilmassa !!! Milloin meinaat testata ?? Mä kanssa voin todella huonosti koko alkuraskauden ja en muistele sitä aikaa mitenkään kaihoten, kaksi kuukautta yhtä oksentamista :-// +++ Mutta peukutukset sinne teille !
Vm: Edelleen lähetän ' lohtuhaleja' , koita jaksaa. Todella kurjaa, jos mieskin vaipuu epätoivoon, meillä mies ainakin näin päällisinpuolin ei koskaan näyttänyt, että olisi masentunut, mutta kait jatkuva yritys ja toive lapsesta kääntyy epätoivoon, jos ei toivottua tulosta tule, ja jos vaimo on jatkuvasti masentunut.
Teti: Käy taas kertomassa kuulumiset :-))
No niin palailen taas myöhemmin ip:llä kun olen ensin käynnyt hieman ulkosalla ja kaupassa ja täytyy hoitaa niitä kela asioitakin :-// t. emmi rv-35+1 ..36:s viikko ..iiiiikkk