Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies reissuhommissa ja nyt todettiin herpes minulla

Vierailija
03.11.2024 |

Mies kiven kovaa väittää, että hällä ollut varmaan sairaus piilevänä ja oireettomana, eikä siitä tiennyt. En tiedä mihin uskoa, 2 vuotta elämästä meni täysin romuksi. 

Koko ajan jotain tulehdusta itsellä, alan tulla hulluksi. 

Voiko olla mahdollista, että ei ole pettänyt? 

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tämä paskan levittäminen, mitä herpeksestä levitetään ja aiheutetaan turhaa ahdistusta sillä. Kyseessä on tosi yleinen eikä mikään maailmaa mullistava asia. Monesti sen ekan kerran jälkeen ei enää koskaan tule oireita tai joskus harvoin hetkeksi pieni rakkula joka paranee viikossa. Lisäksi tosiaan hsv1 ja hsv2 voivat tarttua ristiin eli alapäähäsi voit saada herpeksen ihan jo sillä että joku jolla on huuliherpes, antaa sinulle suuseksiä.

Vierailija
62/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että nämä herppes tyypit haluaa tartuttaa tuon herpeksen kaikille kun hokevat että on pikkujuttu ja kaikilla on tuo herppes ja että ihan normaalijuttu.

No kyllä se melkein kaikilla on, se on fakta se.

Ei tuota sukupuoliherpestä ole. Tuo on vanha maksullisten tauti. Englanninkielessä puhutaan ugly as whore gash eli ruma kuin hron reikä kun se sukupuoli elin tulee täyteen näppylää ja mätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että nämä herppes tyypit haluaa tartuttaa tuon herpeksen kaikille kun hokevat että on pikkujuttu ja kaikilla on tuo herppes ja että ihan normaalijuttu.

No kyllä se melkein kaikilla on, se on fakta se.

Ei tuota sukupuoliherpestä ole. Tuo on vanha maksullisten tauti. Englanninkielessä puhutaan ugly as whore gash eli ruma kuin hron reikä kun se sukupuoli elin tulee täyteen näppylää ja mätää.

Hakeudu hoitoon puheinesi.

Vierailija
64/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta et joku luottaa reissutyötä tekevään mieheen. Jo baari-illoissa näkee että jokaikinen varattu mies on kyllä valmis puuhiin muiden kanssa. 

Vierailija
65/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta et joku luottaa reissutyötä tekevään mieheen. Jo baari-illoissa näkee että jokaikinen varattu mies on kyllä valmis puuhiin muiden kanssa. 

Eikä kukaan baariin lähtis jos ei mielessä uusi seura? Kavereita voi tavata muuallakin.

Vierailija
66/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies pitkä ja komea? Jos on, niin kysyntää riittää ja tilaisuuksiin tulee. Jos ei ole, niin on oikeastaan mahdotonta, että miehellä olisi vientiä. 

Tämä. Tavallisena sinkkumiehenä pääsee ehkä kerran vuodessa panemaan pllua, jos viettää viihteellä kaikki viikonloput.

Se kerta vuodessakin riittää herpeksen tai kondylooman saamiseen :(  Kondomi EI suojaa noilta virusperäisiltä taudeilta, googlettakaa. 

Vierailija
67/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, et voi suorilta syyttää miestä. Voi olla, että olet itse ollut kantaja jo 2v sitten.

Vierailija
68/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ainoa kumppanisi? Mikäli ei ole, niin herpeksen tartuttajaa voi olla mahdoton saada selville.

Vierailija
69/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on itketty ja puhuttu koko päivä, sain gyneltä lääkkeet. 

Muistan kun olimme olleet noin 2 viikkoa yhdessä, niin miehellä oli yksi rakkula lähes karvoituksen lähellä. Luuli sitä finniksi ja yritti puristella, silloin tuli vain nestettä. Ei kumpikaan ajateltu, että olisi joku tauti. Eikä hällä ollut mitään kipujakaan. 

Pyysin vielä ennen seksisuhteen aloittamista ottamaan kaikki testit, koska pelkäsin tauteja ja mulla ollut vain yksi kumppani aiemmin. Kaikki otettiin, mutta ei tätä herpestä. 

Tämä vaan sotkee mun mielen. Vaikea tietää mitä ajatella. En uskalla puhua edes ystävälle tai äidille, kun tuntuu, että olen jotenkin likainen. 

Vierailija
70/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tämä paskan levittäminen, mitä herpeksestä levitetään ja aiheutetaan turhaa ahdistusta sillä. Kyseessä on tosi yleinen eikä mikään maailmaa mullistava asia. Monesti sen ekan kerran jälkeen ei enää koskaan tule oireita tai joskus harvoin hetkeksi pieni rakkula joka paranee viikossa. Lisäksi tosiaan hsv1 ja hsv2 voivat tarttua ristiin eli alapäähäsi voit saada herpeksen ihan jo sillä että joku jolla on huuliherpes, antaa sinulle suuseksiä.

Harvoin hetkeksi pieni rakkula? Yleensä rakkuloita on runsaana ryppäänä, puhkeavat ja ovat todella kipeitä. Alkavat parantumaan mutta sitä keltaista kuivuvaa karstaa ei voi olla huomaamatta. Ihme, jos sellaisen värkin kanssa joku vielä suostuu panemaan. On se niin ällön näköistä. 

Vierailija
71/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes voi myös kroonistua. Itse sain sukuelinherpeksen yli 20 vuotta sitten miehen sivusuhteelta. Koko ajan on oireillut jotenkin ja taas on menossa ainakin 6 kuukauden estokuuri. Että ei tää tosiaan oo mikään läpihuutojuttu. 

Vierailija
72/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on komea ja nuori, mutta vaikka minäkin nätti ja nuori nainen olen, niin ei ole tarvinnut hakea/eikä ole mielenkiintoa sutinoihin. 

Kysynkin ihan tyhmänä, että voiko tämä sairaus olla hällä jo aiemmin? 

Terkuin ap

Jos on hänellä ollut aiemmin on siitä kyllä tietoinen, sillä yleensä tulee pintaan jos vastustuskyky esim. flunssan takia heikkenee. Jos ei ole kertonut sinulle ollenkaan, niin voipi kysyä mitä muuta salaa.

https://www.cdc.gov/herpes/about/index.html#:~:text=Most%20people%20wit….

"Most people with genital herpes have no symptoms or have very mild symptoms. Mild symptoms may go unnoticed or be mistaken for other skin conditions like a pimple or ingrown hair. Because of this, most people do not know they have a herpes infection."

Eli ei tosiaankaan oireile välttämättä yhtään mitenkään ja muistaakseni miehillä vähemmän kuin naisilla.

Muistaakseni tuon genitaaliherpeksen saa jossain vaiheessa noin joka kolmas suomalainen, eli niitä oireettomia tietämättömiä pyörii kyllä tuolla pitkin kyliä valtavat määrät.

Vierailija
73/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin hetkeksi pieni rakkula? Yleensä rakkuloita on runsaana ryppäänä, puhkeavat ja ovat todella kipeitä. Alkavat parantumaan mutta sitä keltaista kuivuvaa karstaa ei voi olla huomaamatta. Ihme, jos sellaisen värkin kanssa joku vielä suostuu panemaan. On se niin ällön näköistä. 

Suurimmalla osalla ei ole sellaisia oireita että niitä edes välttämättä huomaisi. 

Vierailija
74/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa kun voi olla piilevänä vuosia.

Ekaa tartuntaa ei voi olla huomaamatta. Sen jälkeen voi mennä pois vuosiksi eli voi sanoa piileväksi, jos haluaa. AP:lla on nyt eka juuri saatu herpes kantajaltaan.

Päinvastoin, suurin osa tartunnoista jää huomaamatta - varsinkin miehillä. Itsellänikään ei ole koskaan ollut mitään oireita, mutta vasta-ainetestin perusteella olen tartunnan saanut. Mikä ei toki ole kovin yllättävää kun olen kolme mukulaakin saattanut alulle naisen kanssa jolla herpes on. Jos ei vaimoni olisi kertonut että hänellä on herpes (enkä olisi uteliaisuuttanu vasta-aineita testauttanut), ei minulla olisi mitään syytä epäillä itselläni tartuntaa olevan.

Vierailija
75/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies pitkä ja komea? Jos on, niin kysyntää riittää ja tilaisuuksiin tulee. Jos ei ole, niin on oikeastaan mahdotonta, että miehellä olisi vientiä. 

Totta, mutta mies on voinut käydä panemassa maksullisia, miehille on tarjolla hyvää ja halpaa seksiä joka paikkakunnalla. Kumi on saattanut unohtua.

Vierailija
76/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on komea ja nuori, mutta vaikka minäkin nätti ja nuori nainen olen, niin ei ole tarvinnut hakea/eikä ole mielenkiintoa sutinoihin. 

Kysynkin ihan tyhmänä, että voiko tämä sairaus olla hällä jo aiemmin? 

Terkuin ap

kerropas miehen nimi, puhelinnumero ja hetu niin tutkitaan, ei ole kristallipalloa käytettävissä

Vierailija
77/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat voi. Kellään tuntemallani ei alapääherpes piileskele.

Ite valehtelin sama stoorin kumppanilleni hädissäni ja läpi meni

Vierailija
78/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun olimme olleet noin 2 viikkoa yhdessä, niin miehellä oli yksi rakkula lähes karvoituksen lähellä. Luuli sitä finniksi ja yritti puristella, silloin tuli vain nestettä. Ei kumpikaan ajateltu, että olisi joku tauti. Eikä hällä ollut mitään kipujakaan. 

Pyysin vielä ennen seksisuhteen aloittamista ottamaan kaikki testit, koska pelkäsin tauteja ja mulla ollut vain yksi kumppani aiemmin. Kaikki otettiin, mutta ei tätä herpestä. 

Tämä vaan sotkee mun mielen. Vaikea tietää mitä ajatella. En uskalla puhua edes ystävälle tai äidille, kun tuntuu, että olen jotenkin likainen. 

Miksei kaikkiin testeihin kuulunut herpes? Eihän silloin ole tehty kaikkia testejä. Kumpi valehtelee?

provo

Vierailija
79/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kaikkiin testeihin kuulunut herpes? Eihän silloin ole tehty kaikkia testejä. Kumpi valehtelee?

provo

Herpes ei tosiaan kuulu normaalisti testattaviin sukupuolitauteihin ainakaan julkisella puolella. Synnyttäjiltä taidetaan testata  ja tarvittaessa lääkitä ettei tarttuisi synnytyksessä vauvaan. 

Vierailija
80/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat voi. Kellään tuntemallani ei alapääherpes piileskele.

Ite valehtelin sama stoorin kumppanilleni hädissäni ja läpi meni

Mistä sinä tiedet kenellä se piileskelee, kun ei ne tiedä itsekään?