Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies reissuhommissa ja nyt todettiin herpes minulla

Vierailija
03.11.2024 |

Mies kiven kovaa väittää, että hällä ollut varmaan sairaus piilevänä ja oireettomana, eikä siitä tiennyt. En tiedä mihin uskoa, 2 vuotta elämästä meni täysin romuksi. 

Koko ajan jotain tulehdusta itsellä, alan tulla hulluksi. 

Voiko olla mahdollista, että ei ole pettänyt? 

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni testattiin julkisella puolella verikokeella, onko elimistössä herpestä. Tämä puoli vuotta sitten. 

Vierailija
102/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseltäni testattiin julkisella puolella verikokeella, onko elimistössä herpestä. Tämä puoli vuotta sitten. 

Ja pyysin testiä koska silloisella kumppanilla oli herpes ja halusin testauttaa itseni, jotta tietäisin varonko turhaan. Mutta ei ollut eikä ole ollut oireita ennen eikä jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kaiken lisäksi hsv-2 voi levitä muillekkin alueille milloin vaan toisin kuin hsv-1."

Kehotat muita olemaan jauhamatta sontaa, mutta itse suollat ihan sitä itseään.

HSV-1 aiheuttaa Suomessa enemmän mm. aivokalvontulehduksia ja aivotulehduksia kuin HSV-2. Se myös leviää varsin usein silmään jossa se pahimmillaan aiheuttaa näkökyvyn pysyvästi tuhoavan sarveiskalvontulehduksen ja on ilman sitäkin varsin vittumainen riesa  Toki se myös leviää suuseksissä alakertaan, jos niikseen tulee. 

Vierailija
104/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on komea ja nuori, mutta vaikka minäkin nätti ja nuori nainen olen, niin ei ole tarvinnut hakea/eikä ole mielenkiintoa sutinoihin. 

Kysynkin ihan tyhmänä, että voiko tämä sairaus olla hällä jo aiemmin? 

Terkuin ap

On mahdollista että herpes on piilevänä. Ihan oikeasti miehesi ei välttämättä ole pettänyt. Kurja tilanne kuitenkin. Tsemppiä. 

Vierailija
105/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Kaiken lisäksi hsv-2 voi levitä muillekkin alueille milloin vaan toisin kuin hsv-1."

Kehotat muita olemaan jauhamatta sontaa, mutta itse suollat ihan sitä itseään.

HSV-1 aiheuttaa Suomessa enemmän mm. aivokalvontulehduksia ja aivotulehduksia kuin HSV-2. Se myös leviää varsin usein silmään jossa se pahimmillaan aiheuttaa näkökyvyn pysyvästi tuhoavan sarveiskalvontulehduksen ja on ilman sitäkin varsin vittumainen riesa  Toki se myös leviää suuseksissä alakertaan, jos niikseen tulee. 

Aamen ja ihan yhtä veemäinen se hsv1 siellä alapäässä on kuin hsv2. 

Vierailija
106/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut olla aiemmin piilevänä, mutta luulisi, että ensimmäisellä kerralla hän olisi sen huomannut.

Mun miehellä tuli voimakas ensiherpes siten, että sai tartunnan implanttia sovitettaessa. Joko se tuli välineistä tai se aktivoitui ensimmäistä kertaa. Mies sanoi, että juuri siitä kohtaa nipisti paljon toimenpiteessä. Muualta ei ole mahdollista ollut saada. Onneksi mieheni ei tykkää pussaamisesta  

Miehen tädin olin tuntenut 25 vuotta ennen kuin hänelle yli herpes huuleen. Tosin hän tiesi, että hänellä se oli. Ekaa kertaa mun aikanani se tuli hänen ollessaan sairaalassa. Tapasimme aika usein. 

Herpse voi tulla hyvin lievänä siten, että ei sitä itse edes huomaa. Yksi hyvin pieni rakkula ilman kipua. 

Vierailija
107/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pyysin testiä koska silloisella kumppanilla oli herpes ja halusin testauttaa itseni, jotta tietäisin varonko turhaan. Mutta ei ollut eikä ole ollut oireita ennen eikä jälkeen. 

Koskaan ei varo turhaan. Se voi tulla toiseenkin kohtaan. 

Vierailija
108/137 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te kaikki joilla on alapääherpes, toimitte uuden mahdollisen kumppanin kanssa? Itse todennäköisesti en jatkaisi tapaamista tiedon jälkeen. Jätättekö siis kertomatta vai miten? Täällä niin vähätellään asiaa, että taitaa monelta jäädä kertomatta?🤨

Vierailija
109/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tämä paskan levittäminen, mitä herpeksestä levitetään ja aiheutetaan turhaa ahdistusta sillä. Kyseessä on tosi yleinen eikä mikään maailmaa mullistava asia. Monesti sen ekan kerran jälkeen ei enää koskaan tule oireita tai joskus harvoin hetkeksi pieni rakkula joka paranee viikossa. Lisäksi tosiaan hsv1 ja hsv2 voivat tarttua ristiin eli alapäähäsi voit saada herpeksen ihan jo sillä että joku jolla on huuliherpes, antaa sinulle suuseksiä.

Älä jauha sontaa. Tämä on vaarallista touhua. Herpes useimille naisille ei ole "vain pieni rakkula" joka paranee viikossa vaan viikkoja kestävää hermokipua ja useimpia auki märkiviä rakkuloita joiden parantuminen vie enemmän kuin pari päivää. Kaiken lisäksi hsv-2 voi levitä muillekkin alueille milloin vaan toisin kuin hsv-1. Kun saat rakkuloita vaikka virtsa

Herpes takapuolessa? Eli sen voi helposti saada myös wc istuimesta? Voi helve..i

Vierailija
110/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on juttu kuinka joku oli joutunut maksamaan genitaaliherpeksen tarttumisesta 15000 jollekin naiselle. 

Vierailija
111/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites te kaikki joilla on alapääherpes, toimitte uuden mahdollisen kumppanin kanssa? Itse todennäköisesti en jatkaisi tapaamista tiedon jälkeen. Jätättekö siis kertomatta vai miten? Täällä niin vähätellään asiaa, että taitaa monelta jäädä kertomatta?🤨

Jos uusi kumppani kysyy niin siitä on kerrottava. Netissä on juttu kuinka joku ei ollut kertonut ja joutui korvaamaan 15000 euroa. 

Vierailija
112/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uusi kumppani kysyy niin siitä on kerrottava. Netissä on juttu kuinka joku ei ollut kertonut ja joutui korvaamaan 15000 euroa. 

Jos tartuttaa neljälle ihmiselle niin tekee jo 60000 euroa.

Eli naistenmies ei voi enää olla ja jos taas on nainen niin ei voi vaihtaa miestä usein. 

Vierailija
113/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tämä paskan levittäminen, mitä herpeksestä levitetään ja aiheutetaan turhaa ahdistusta sillä. Kyseessä on tosi yleinen eikä mikään maailmaa mullistava asia. Monesti sen ekan kerran jälkeen ei enää koskaan tule oireita tai joskus harvoin hetkeksi pieni rakkula joka paranee viikossa. Lisäksi tosiaan hsv1 ja hsv2 voivat tarttua ristiin eli alapäähäsi voit saada herpeksen ihan jo sillä että joku jolla on huuliherpes, antaa sinulle suuseksiä.

Harvoin hetkeksi pieni rakkula? Yleensä rakkuloita on runsaana ryppäänä, puhkeavat ja ovat todella kipeitä. Alkavat parantumaan mutta sitä keltaista kuivuvaa karstaa ei voi olla huomaamatta. Ihme, jos sellaisen värkin kanssa joku vielä suostuu panemaan. On se niin ällön näköistä. 

Genitaaliherpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia. 

Vierailija
114/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että mies löytää orgasminsa muualta kun puoliso vanhenee. Se on ihan luonnollista ja kannattaa se vain hyväksyä että joku muu tyydyttää miehesi seksuaaliset tarpeet.

Vierailija
115/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on että mies löytää orgasminsa muualta kun puoliso vanhenee. Se on ihan luonnollista ja kannattaa se vain hyväksyä että joku muu tyydyttää miehesi seksuaaliset tarpeet.

Jos mies tartuttaa taudin niin siitä voi tehdö rikosilmoituksen ja saada 15000 niin kuin yksi nainen sai. 

Vierailija
116/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genitaaliherpeksestä kysytään aina neuvolassa, koska se on vauvalle vaarallinen. 

Jos se on aktiivivaiheessa synnytyksessä niin tehdään keisarileikkaus. 

Vierailija
117/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut olla piilevänä ihan sinullakin. Vai oliko miehelläkin nyt tullut näkyviä oireita?

Vierailija
118/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla on herpes vaikka ei olisi koskaan edes harrastanut seksiä.

Siis herpes ja sukupuoliherpes on kaksi eri asiaa. Suurin osa ihmisistä kantaa sitä perusherpes-virusga elimistössään. Sukupuoliherpes on sitten ihan eri asia.  

Kyllä se herpes suusta voi alapäähän hypätä jos harrastaa suuseksiä.

Vierailija
119/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos  se todella on niin yleinen kun täällä väitetään, niin todennäköisesti se löytyy siltä kumppaniltakin jos molemmat ovat paneskelleet ristiin rastiin.

Vierailija
120/137 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla on herpes vaikka ei olisi koskaan edes harrastanut seksiä.

Siis herpes ja sukupuoliherpes on kaksi eri asiaa. Suurin osa ihmisistä kantaa sitä perusherpes-virusga elimistössään. Sukupuoliherpes on sitten ihan eri asia.  

Totta, ja tämä ihmetyttää minua jatkuvasti, ettei ihmiset tiedä asiaa.🙄