Mies reissuhommissa ja nyt todettiin herpes minulla
Mies kiven kovaa väittää, että hällä ollut varmaan sairaus piilevänä ja oireettomana, eikä siitä tiennyt. En tiedä mihin uskoa, 2 vuotta elämästä meni täysin romuksi.
Koko ajan jotain tulehdusta itsellä, alan tulla hulluksi.
Voiko olla mahdollista, että ei ole pettänyt?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies pitkä ja komea? Jos on, niin kysyntää riittää ja tilaisuuksiin tulee. Jos ei ole, niin on oikeastaan mahdotonta, että miehellä olisi vientiä.
Tämä. Tavallisena sinkkumiehenä pääsee ehkä kerran vuodessa panemaan pllua, jos viettää viihteellä kaikki viikonloput.
Mun mies ei ole komea mutta baari illoista saisi aina seuraa mutta ihan myös lounaspaikoissa naiset tulee ehdottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla piilevän pitkäänkin. Ja kaikilla se ei edes ilmene samalla tavalla. Mun lapsuuden perheellä muilla oli ja olen ihmetellyt miksi minulla ei sitä ole kunnes tajusin että mulla halkeaa toinen suupieli välillä ja siihen tulee sellainen kovettumat että se on ollut sitä koko ajan.
Ja vaikka olisikin piilevänä ollut, niin ei se silti ole todiste siitä että miehesi olisi ollut uskollinen. Ota huomioon myös muut mahdolliset viitteet uskottomuudesta. Puhelimen salailu tms jos muuta ei ole niin ei ole syytä epäillä.
Siis kaikilla lapsuuden perheessä oli sukupuoliherpes??? Taidat sotkea nyt ihan perusherpekseen. Sukupuoliherpes on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla on herpes vaikka ei olisi koskaan edes harrastanut seksiä.
Siis herpes ja sukupuoliherpes on kaksi eri asiaa. Suurin osa ihmisistä kantaa sitä perusherpes-virusga elimistössään. Sukupuoliherpes on sitten ihan eri asia.
Nykyään tuo ei enää pidä paikkaansa. Genitaaliherpes voi olla huuliherpes-peräistä , Herpes simplex 1, ja huuleen voi iskeä genitaaliherpes Herpes simplex 2 .
Alapään herpes ja huuliherpes ovat sama asia, ja samalla eivät ole. Meillä on kaksi herpesvirusta, ykkönen ja kakkonen. Perinteisesti huuliherpeksen aiheuttaa ykköstyyppi ja genitaalialueiden herpeksen kakkostyyppi, mutta nehän menevät ristiin. Esimerkiksi suuseksissä huuliherpes voi tarttua ihan hyvin genitaaleihin
Herpes vaatii tarttuakseen ihokontaktin.
Virus voi todellakin piillä elimistössä ja puhjeta esiin myöhemmin. Jostakin se kuitenkin on peräisin, jompi kumpi on tartunnan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla piilevän pitkäänkin. Ja kaikilla se ei edes ilmene samalla tavalla. Mun lapsuuden perheellä muilla oli ja olen ihmetellyt miksi minulla ei sitä ole kunnes tajusin että mulla halkeaa toinen suupieli välillä ja siihen tulee sellainen kovettumat että se on ollut sitä koko ajan.
Ja vaikka olisikin piilevänä ollut, niin ei se silti ole todiste siitä että miehesi olisi ollut uskollinen. Ota huomioon myös muut mahdolliset viitteet uskottomuudesta. Puhelimen salailu tms jos muuta ei ole niin ei ole syytä epäillä.
Siis kaikilla lapsuuden perheessä oli sukupuoliherpes??? Taidat sotkea nyt ihan perusherpekseen. Sukupuoliherpes on eri asia.
Jos ovat Pohjanmaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies pitkä ja komea? Jos on, niin kysyntää riittää ja tilaisuuksiin tulee. Jos ei ole, niin on oikeastaan mahdotonta, että miehellä olisi vientiä.
Tämä. Tavallisena sinkkumiehenä pääsee ehkä kerran vuodessa panemaan pllua, jos viettää viihteellä kaikki viikonloput.
Persettä taas useammin?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun voi olla piilevänä vuosia.
Ekaa tartuntaa ei voi olla huomaamatta. Sen jälkeen voi mennä pois vuosiksi eli voi sanoa piileväksi, jos haluaa. AP:lla on nyt eka juuri saatu herpes kantajaltaan.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Fabio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekaa tartuntaa ei voi olla huomaamatta. Sen jälkeen voi mennä pois vuosiksi eli voi sanoa piileväksi, jos haluaa. AP:lla on nyt eka juuri saatu herpes kantajaltaan.
Mies voi olla huomaamatta. Ensioireet saattavat olla miehellä todella olemattomat. Ellet omista penistä jossa herpes on ollut, suosittelen uskomaan.
Olette kaksi vuotta olleet yhdessä? Saitko nyt hiljaittain oireet vai onko jo ns. alusta lähtien ollut viittaavia oireita? Jos miehesi on oireeton kantaja niin tarttumisesi ja oireiden ilmeneminen olisi pitänyt tapahtua alusta alkaen. Tuskin olet kahta vuotta itse sitä piilevänä kantanut, kunnes oireet on päättäneet ilmetä.
Muistan lapsuus-nuoruusvuosilta:
Isä tuli reissuhommista kesken kotiin.
Potkut. Maitojunalla kotiin.
Mukana myös antibiootit äidille. Tippuri. Lääkepakkaus.
Sitä huutoa ja tappelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla on herpes vaikka ei olisi koskaan edes harrastanut seksiä.
Siis herpes ja sukupuoliherpes on kaksi eri asiaa. Suurin osa ihmisistä kantaa sitä perusherpes-virusga elimistössään. Sukupuoliherpes on sitten ihan eri asia.
Ei se kuule mikään ihan eri asia ole, vaikka te huuliherpestyypit haluatte kuinka sitä toitottaa. Myös se teidän HSV1 voi tarttua alakertaan tai se genitaaliversio yläkertaan.
Ap, HSV2 on n. kolmasosalla ihmisistä ja miltei kaikilla lopuilla HSV1, eli ei paniikkia. Ihan yleinen juttu on.
No minä sain tartunnan 25 vuotta sitten, laskin et juuri se kolmisen viikkoa tartunnasta nousi itselle lievä kuume ja rakkulat alapäähän. Ne oli hiton kipeet. Menin lääkäriin ja testissä selvisi että herpes on.
Sen jälkeen ei tauti ole oireillut. Ja lääkäri sanoi että ensioireet tartunnan jälkeen ovat aika voimakkaat.. Sitten tauti jää "uinumaan" elimistöön. Eli voi tartuttaa toisen vaikka itsellä ei ihmeempiä oireita.
Miehillä tosin nuo rakkulat yleensä näkyvät vaikka olisi yksi pienikin.
Tuntuu että nämä herppes tyypit haluaa tartuttaa tuon herpeksen kaikille kun hokevat että on pikkujuttu ja kaikilla on tuo herppes ja että ihan normaalijuttu.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että nämä herppes tyypit haluaa tartuttaa tuon herpeksen kaikille kun hokevat että on pikkujuttu ja kaikilla on tuo herppes ja että ihan normaalijuttu.
No kyllä se melkein kaikilla on, se on fakta se.
Vierailija kirjoitti:
Mies puhuu täyttä paskaa! Sukupuoliherpes tulee ekalla kerralla aina erittäin kipeänä. Voi nousta kuumekin. Tätä ei voi olla huomaamatta. Eli mies on tartuttanut sen sulle nyt. On 100% varmuudella pettänyt. Näin mulle kertoi Tyksin sukupuolitautien hoitaja.
Se hoitsu näkee vain oireilevat tapaukset, ei oireettomia. Valtaosa on täysin oireettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla huomaamatta. Ensioireet saattavat olla miehellä todella olemattomat. Ellet omista penistä jossa herpes on ollut, suosittelen uskomaan.
Hui, vaarallista tartutella tietämättään. Voin oikein hyvin uskoa. Silti on se sen verran paha ja huulessakin kipeä, ettei tartuntaa kukaan halua.
Koska oireet ovat voimakkaat, vaikuttaa tartunta ensitartunnalta. Odota kuukausi ja käy testauttamassa kaikki sukupuolitaudit. Lääkäriltä saat myös heti apua herpeksen hoitoon vaikka sitä ei voikaan parantaa koska kyseessä on virus.