Paljonko sinulle pitäisi maksaa että menisit aamulla töihin keppihevosella?
Keppihevosella matka taittuisi nopeasti ja sujuvasti, mutta ihmiset saattaisivat tuijottaa.
Kommentit (26)
Kai minä parillakympillä voisin lähteä. Täällä ei 5.30 ole vielä niin paljon kulkijoita.
Aika paljon kun työmatka on110 km suuntaansa.
En menisi vaikka mitä maksettaisiin. Tarvitsen käsiä siihen että kannan laukkuja ja keppihevonen on tiellä,
Onneksi teen etänä, joten 20 € riittää hyvin.
Työmatkani on noin 10 metriä (makuuhuoneesta työhuoneeseen), joten voin taittaa sen keppihevosella vaikka ihan ilmaiseksi!
Vaikka, että se olis työpaikan ehto.
Työtön kyykyssä.
Teen työt etänä kotoonta. No sellasella 100€ voisin kepparilla siirtyä makuuhuoneesta työhuoneeseen😁
Mahtava idea! Nyt haaste vetämään työpaikoille. Työnantaja voisi kustantaa keppihevoset. Ryhmänä voisi ratsastaa joka päivä lounaspaikkaan 😁
Mä pelkään hevosia, en usko että toi onnistuisi ollenkaan.
Ei ole maailmassa niin paljon rahaa että mut sais suostumaan moiseen
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kun työmatka on110 km suuntaansa.
Sama, kymmeniä kilsoja on työmatka vähintään jos sattuu töitä olemaan. Mutta sen 30 metriä autolta pukuhuoneisiin voisin mennä vaikka ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään hevosia, en usko että toi onnistuisi ollenkaan.
Mulla oli lapsena kuriton keppihevonen. Se potki kaikkea :D pelko ei siis ole aivan tuulesta temmattu. Potkiminen loppui vasta kun keppi irtosi.
No, sen verran, että olisi varaa muuttaa toiseen maahan ja elellä siellä leveästi törmäämättä koskaan ikinä milloinkaan yhteenkään työkaveriin tai muuhun henkilöön, joka on kuullut minun tulleen keppihevosella töihin. =D
Maanantaisin mun työmatka on lähemmäs 200 kilsaa, joten ei riittäisi sun rahat eikä edes varmaan koko maanantai jos kepparilla pitäis heppailla.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava idea! Nyt haaste vetämään työpaikoille. Työnantaja voisi kustantaa keppihevoset. Ryhmänä voisi ratsastaa joka päivä lounaspaikkaan 😁
Me käydään kahvilla ja syömässä kuka mitenkin, riippuu töistä. Voishan sitä olla muutama heppa käytössä ja sitten odotellaan kun joku tulee takas työpisteelle ja antaa se hepan että voi ratsastella ruokalaan.
Kymppi riittäis