Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies reissuhommissa ja nyt todettiin herpes minulla

Vierailija
03.11.2024 |

Mies kiven kovaa väittää, että hällä ollut varmaan sairaus piilevänä ja oireettomana, eikä siitä tiennyt. En tiedä mihin uskoa, 2 vuotta elämästä meni täysin romuksi. 

Koko ajan jotain tulehdusta itsellä, alan tulla hulluksi. 

Voiko olla mahdollista, että ei ole pettänyt? 

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu täyttä paskaa! Sukupuoliherpes tulee ekalla kerralla aina erittäin kipeänä. Voi nousta kuumekin. Tätä ei voi olla huomaamatta. Eli mies on tartuttanut sen sulle nyt. On 100% varmuudella pettänyt. Näin mulle kertoi Tyksin sukupuolitautien hoitaja.

Vierailija
22/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla piilevän pitkäänkin. Ja kaikilla se ei edes ilmene samalla tavalla. Mun lapsuuden perheellä muilla oli ja olen ihmetellyt miksi minulla ei sitä ole kunnes tajusin että mulla halkeaa toinen suupieli välillä ja siihen tulee sellainen kovettumat että se on ollut sitä koko ajan. 

Ja vaikka olisikin piilevänä ollut, niin ei se silti ole todiste siitä että miehesi olisi ollut uskollinen. Ota huomioon myös muut mahdolliset viitteet uskottomuudesta. Puhelimen salailu tms jos muuta ei ole niin ei ole syytä epäillä.

Genitaaliherpes on eri kuin huuli. Mutta sekin voi olla piilevänä vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhuu täyttä paskaa! Sukupuoliherpes tulee ekalla kerralla aina erittäin kipeänä. Voi nousta kuumekin. Tätä ei voi olla huomaamatta. Eli mies on tartuttanut sen sulle nyt. On 100% varmuudella pettänyt. Näin mulle kertoi Tyksin sukupuolitautien hoitaja.

Miehelle se voi puhjeta hyvinkin lievänä, niin että sen voi sekoittaa vaikka hiertymään. Turha väittää vastaan, ellei ole kullia jossa se on ollut. Naisilla se eka kerta on hirveä.

Vierailija
24/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ensimmäinen tartunta on yleensä niin raju, että sen huomaa. Jos mies olisi saanut sen nyt, niin hänellä olisi aika isot oireet myös. Se lieventyy ajan myötä. Mutta sen ensitartunnan kyllä huomaa. 

Vierailija
25/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jatkuvasti tulehduksiakin niin peli on selvä. Vieraan naisen ph sekoittaa sun ph:ta, josta tulehdukset johtuu. Yököttävä mies. 

Vierailija
26/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ollut parisuhteessa 2,5 vuotta kunnes mulle puhkesi genitaaliherpes. En todellakaan ollut pettänyt ja olen varma ettei silloinen kumppanini, nykyinen vaimokaan. On kiistatta todettu että genitaaliherpes saattaa olla etenkin miehillä aivan oireettomana vuosiakin. Ei kannata suorilta lähteä syyttämään, koska tuo on täysin mahdollista eikä edes harvinaista.

Mistä olet varma ettei ole pettänyt? Ei se genitaaliherpes tyhjästä ilmaannu.

Vierailija
27/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se herpes on? Voi olla oireettomana hyvinkin pitkään ja puhkeaa joskus tai ei puhkea. Yleensä puhkeaa silloin, kun elimistö on muuten syystä tai toisesta rasistustilassa. Tuo ei nyt maailmaa kaada noin yleensä vaikka onkin ikävää.

Vierailija
28/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero paskaläjästä, seuraavaksi saat hivin.

Vierailija
29/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut olla "työmatkalla" kun on sen sairastanut sinulta tietämättä.

Vierailija
30/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle se voi puhjeta hyvinkin lievänä, niin että sen voi sekoittaa vaikka hiertymään. Turha väittää vastaan, ellei ole kullia jossa se on ollut. Naisilla se eka kerta on hirveä.

Sillä perusteella miehellä voi nyt olla ensitartunta? 

Vierailija
31/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nai vieraita kun mies on reissuhommissa

Vierailija
32/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on jatkuvasti tulehduksiakin niin peli on selvä. Vieraan naisen ph sekoittaa sun ph:ta, josta tulehdukset johtuu. Yököttävä mies. 

Kun harrastat paljaalti tuntemattoman kanssa niin harrastat seksiä kaikkien niidenkin kanssa kenen kanssa hän on ennenkin harrastanut. Suurinosa ihmisistä on täynnä vaikka mitä kun ovat ristiin sikineet. Sama kun olisivat isossa kasassa samaan aikaan toisiaan höylänneet.

Vierailija
33/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on ollut koko ajan jotain tulehdusta niin se tarkoittaa, että on pettänyt sinua jatkuvasti ja sinä reagoit vieraan naisen/naisten bakteerikantaan kehossasi. Se siirtyy peniksestä vaikka se olisi pesty. ja todellakin sitä vierasta flooraa kantaa sitten jatkuvasti.

Vierailija
34/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pannut paljaalla jotain jakorasiaa.

Vierailija
35/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ollut parisuhteessa 2,5 vuotta kunnes mulle puhkesi genitaaliherpes. En todellakaan ollut pettänyt ja olen varma ettei silloinen kumppanini, nykyinen vaimokaan. On kiistatta todettu että genitaaliherpes saattaa olla etenkin miehillä aivan oireettomana vuosiakin. Ei kannata suorilta lähteä syyttämään, koska tuo on täysin mahdollista eikä edes harvinaista.

Mistä olet varma ettei ole pettänyt? Ei se genitaaliherpes tyhjästä ilmaannu.

Todennäköisesti sain sen edelliseltä kumppaniltani. Kuulin jälkeenpäin että hänellä oli herpes. Minulle kuitenkin puhkesi oireet vasta 2,5v jälkeen.

Vierailija
36/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää herpekset tarttuu myös ristiin. Eli huuliherpes alapäähän ja genitaaliherpes yläpäähän. Huuliherpes on se selvästi lievempi jonka kanssa on helppo elää. Mulla on ollut se oireettomana jo parikymmentä vuotta. Iski alapäähän, kiitos silloisen kumppanini. Mutta oireet oli sen tasan kerran ja ehdittiin testaamaan.

Vierailija
37/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä perusteella miehellä voi nyt olla ensitartunta? 

Mahdollista. Sekin on toki mahdollista että on tiennyt saaneensa sen jo vuosia sitten, muttei ole halunnut kertoa. Vaihtoehtoja on monia muitakin kuin pettäminen. Mehän emme sitä tiedä, vaikka vauviksella on sina kova hinku esittää varmana tietona sitä pahinta vaihtoehtoa. Todellisuudessa emme tiedä asiasta mitään.

Vierailija
38/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuimme jo naimisiinmenosta ja lapsista. Koko elämä meni murskaksi hetkessä. En tiedä mihin uskoa. Miksi nyt yhtäkkiä tämä tuli, jos mies on uskollinen ollut? 

Itkettää, että tämä ei koskaan parane, nyt makaan kuumeessa ja kivuissa, töistäkin joudun olemaan sairauslomalla, kun en voi kävellä kipujen vuoksi kunnolla. 

Kai nyt lääkäriltä kysyit asiaa, kun siellä kävit? 

Vierailija
39/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ette ole mitään lasta tehnyt kun se herpes voi siirtyä genitaaleista lapsen silmään synnytyksessä ja sokeuttaa vauvan. Jätä se rupinen ukko.

Vierailija
40/137 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on ollut koko ajan jotain tulehdusta niin se tarkoittaa, että on pettänyt sinua jatkuvasti ja sinä reagoit vieraan naisen/naisten bakteerikantaan kehossasi. Se siirtyy peniksestä vaikka se olisi pesty. ja todellakin sitä vierasta flooraa kantaa sitten jatkuvasti.

Sinulla ei ole pätevyyttä esittää tuollaista millään varmuudella. Tuo oli vain mielipiteesi.