Naiset ketkä ei meikkaa lainkaan?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkeihin kuluvilla rahoilla matkustan lämpimään Suomen masentavasta marraskuusta.
En myöskään juo enkä polta, niin voin matkustalla 2 kuukauden välein.
Kahdellakymmenellä eurolla vuodessa ei kovin pitkälle pääse.
Kyllä meikkeihin, tupakkaan, kaljaan ja viinaan rahaa menee monelta enemmän kuin 20 euroa vuodessa.
Meikkeihin kuluvilla rahoilla matkustan lämpimään Suomen masentavasta marraskuusta.
Siis: ympäristöystävällisyys ei ainakaan yhdistä meikkaamattomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meikkeihin, tupakkaan, kaljaan ja viinaan rahaa menee monelta enemmän kuin 20 euroa vuodessa.
Siis: ympäristöystävällisyys ei ainakaan yhdistä meikkaamattomia naisia.
Olen ympäristöystävällinen muilla tavoin. En roskaa ja kierrätän jätteet. Teen itse ruokani, enkä käytä prosessoituja ruoka-aineita. En käytä mm. soijaa. En omista lemmikkiä. En omista autoa. Omistan metsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 40 vuotta meikkaamatta ja säästänyt monta etelänmatkaa. Meikit, voiteet, kulmien laitot, tekoripset ja -kynnet maksavat maltaita.
Miksi meikaamattomuus on niin kauheaa?
nainen ei voi olla muiden mielestä kaunis ilman 1cm paksua kerrosta meikkiä jolla peitetään omat piirteet? Ero ilman meikkiä ja meikin kanssa on huomattava.
Itse en meikkaa juuri koskaan. Toki on tilanteita jolloin kevyt(!) meikki on tarpeen.
Löytyy ripsipidennykset ja kulmat on laitettu. Eli välitän kyllä miltä näytän :) Iho on hyvä sitä ei tarvitse peitellä. Piirteet on sellaiset mistä itse tykkään.
Tästä on mm. Deittisovelluksien kautta tavatuilta miehiltä tullut kehuja miten näytän livenä samalta kuin kuvissa.
En ole meikkaamista vastaan jos joku siitä tykkää/kokee siihen tarvetta niin meikatkoon.
Sellainen joka vähät välittää muitten mielipiteistä ja sellainen, jolla on jo mies joka hyväksyy emännän ilman meikkiä. Oma mieheni väittää meikkaavia mimmejä hirveiksi.
Itse ainakin olen liian laiska meikkaamaan ja liian köyhä ostamaan meikkejä. Enkä näe siinä oikein mitään järkeä, kun se muuttaa ihmisen ulkonäköä niin vähän. Minäkin jos meikkaisin, en silti olisi hyvännäköinen.
Mitä jos kaikki naiset olisivat ilman meikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Monet alkaisi näyttämään kauniimmilta, kun vertailu olisi muihin meikittömiin (eikä meikattuihin).
Ilman meikkiä on puhdas olo ja iho voi paremmin.
Allergisuudesta. Silmiin ei voi laittaa mitään tai kolmen tunnin päästä ne ovat tulipunaiset ja turvonneet. Meikkivoiteista olen löytänyt yhden sopivan ja sitä käytän joskus. Yleensä sekin alkaa kutittamaan jossain kohtaa, mutta ei sentään aiheuta punoitusta tai ihon hilseilyä, kuten jotkin muut ihovoiteet ja-meikit. Kerran kokeilin yövoidetta, joka sai naaman niin punaiseksi turvonneeksi palloksi, että harkitsin jo lääkärille lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä itsetunto, ei tarvitse meikata ollakseen hyväksytty. Ulkonäkö ei ole ollenkaan tärkeä ominaisuus ihmisessä.
Höpön pöpön hyvä ihminen. Meinaatko tosiaan, että kaikki meikkaavat naiset ovat "huonoitsetuntoisia" ja ajattelevat ulkonäön olevan ihmisen tärkein ominaisuus?
Eihän tässä ollut kyse siitä, mitä yhteistä on meikkaavilla naisilla vaan meillä, jotka emme meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Allergisuudesta. Silmiin ei voi laittaa mitään tai kolmen tunnin päästä ne ovat tulipunaiset ja turvonneet. Meikkivoiteista olen löytänyt yhden sopivan ja sitä käytän joskus. Yleensä sekin alkaa kutittamaan jossain kohtaa, mutta ei sentään aiheuta punoitusta tai ihon hilseilyä, kuten jotkin muut ihovoiteet ja-meikit. Kerran kokeilin yövoidetta, joka sai naaman niin punaiseksi turvonneeksi palloksi, että harkitsin jo lääkärille lähtöä.
No jos ostat jotain Christian Diorin hajustettua, niin noinhan siinä käy.
Tosimiehet arvostavat meikittömiä naisia.
Tämä kysymys olisi älytön, jos sitä kysyttäisiin miehiltä. Tosiasiassa se on ihan yhtä älytön nytkin, kun sitä kysytään naisilta. Meikkaaminen keskittää omaakin huomiota ihan liikaa ulkonäköön ja jos meikkaa säännöllisesti, usein oma luonnollinen naama alkaa näyttää riittämättömältä. Se on sairas oletus, että naisten pitäisi meikata tai että on jotenkin tavallista, että iso osa naisista meikkaa. Se on oikeasti turhaa ajan- ja rahanmenoa, jonka naiset voisivat käyttää paljon paremminkin.
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet arvostavat meikittömiä naisia.
Hyvä kommentti. Oletko nainen vai mies? N
Vaimoni ei ole koskaan meikannut, ei värjännyt tukkaansa, ei edes korvissa reikiä. Kun 60-luvun lopulla menimme naimisiin, valokuvaaja luuli, että oli kevyesti meikannut ja hääkuvia ottaessaan ihasteli, kuinka kaunis vähäinen meikki.
Luulen, että yhdistävä tekijä muihin meikkaamattomiin on, ettei ole mitään alemmuudentuntoja, jos ei suuria luulojakaan. Suuntaus on kokonaan herttaisuuteen päin, ei kateuteen eikä mustasukkaisuuteen. Kynis.mi
En ole tavannut naista, jota meikkaus oikein tehtynä ei kaunistaisi. Jos rumentaa, niin se on tehty väärin ja henkilön tyyliin sopimattomasti.
Mikä sitten yhdistää naisia, jotka eivät meikkaa? Uskonto, välinpitämättömyys ulkoisista seikoista, allergiat. Nämä tulevat mieleen. Itse meikkaan aina kun olen ihmisten ilmoilla paitsi silloin kun menen salille.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi epäreilua niitä kohtaan, joilla on haaleat kulmakarvat ja ripset.
No, itselläni on tällä hetkellä syynä krooninen sairaus. Kun on kovia kipuja ja sairaudesta johtuvaa uupumusta, meikkaus on prioriteeteissani melko alhaalla. Silloin kun olin terveempi meikkasin enemmän.