Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos oon kokoa 36/S, olenko mä pieni?

Vierailija
02.11.2024 |

Onko täällä joku mielestään isokokoinen, joka käyttää S-koon vaatteita?

Tunnen itseni välillä isoksi, mutta vaatteet on ovat kuitenkin edelleen pientä kokoa. 

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatekoot on kusetusta. Oon 60kg/170cm nainen ja mulla on vaatteita XS-XL

Mä olen 168cm ja 109kg ja joistakin housuista menee koko XL. Oikeasti olen kokoa 48-50. Mitoitukset menee ihan miten sattuu.

Miten ihmeessä toi on mahdollista? Mä olen 169cm ja 115kg ja koon 50 vaatteet on mulle kyllä liian isoja. Useimmiten 48 on sopiva, välillä 46. Ja käytän istuvia vaatteita, jotka ei purista, muttei myöskään roiku päällä

Vierailija
62/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, strategiset mitat?

96-68-99, tällä hetkellä! Ap

Miksi ahtaudut liian pieniin vaatteisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, strategiset mitat?

96-68-99, tällä hetkellä! Ap

Miksi ahtaudut liian pieniin vaatteisiin?

No ei hän ilmeisesti ahtaudu jos ne koot siis menevät hänelle. 

Vierailija
64/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaatteet joustavia? Silloin isompikin ihminen voi sulloa itsensä niihin.

Ja sitten jotku 60-70 kiloiset naiset väittävät olevansa s-kokoisia. Mitä nyt vähän saumat irvistelee ja kangas pullistelee.

Oon miettinyt joskus, että eikö se tunnu epämukavalta kun esim. paita uppoaa kainaloihin tai kun housut porautuu haaroihin. Tuntus ainakin, että aiheuttaa hautumista, just kainalot ja alapää alueella kun käyttää pieniä vaatteita.

Ei mun vaatteet tee noin. Jotkut on vain sirompia kuin toiset.

Ne naiset joilla olen nähnyt tuota vaatteiden uppoamista ei ole olleet siroja. Esim. Zadaassa kun myyjät kuvaavat vaatteita päällä ja pitävät itseään xs-s kokoisina vaikka kuvista näkee miten kaikki kiristää.

Vierailija
65/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti ihmiset, mullakin on vaatteita kaapissa koot XS-L. Aikamoista sekametelisoppaa ne koot olleet.

Vierailija
66/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten jotku 60-70 kiloiset naiset väittävät olevansa s-kokoisia. Mitä nyt vähän saumat irvistelee ja kangas pullistelee.

Voihan v#u, se mitä väittää olevansa ei nyt tässä päde. S-kokoinen on pieni joka tapuksessa.

Vierailija
67/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt joskus, että eikö se tunnu epämukavalta kun esim. paita uppoaa kainaloihin tai kun housut porautuu haaroihin. Tuntus ainakin, että aiheuttaa hautumista, just kainalot ja alapää alueella kun käyttää pieniä vaatteita.

Ei mun vaatteet tee noin. Jotkut on vain sirompia kuin toiset.

Ne naiset joilla olen nähnyt tuota vaatteiden uppoamista ei ole olleet siroja. Esim. Zadaassa kun myyjät kuvaavat vaatteita päällä ja pitävät itseään xs-s kokoisina vaikka kuvista näkee miten kaikki kiristää.

Se vaatteen malli ei välttämättä sovi niin hyvin. 

Vierailija
68/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatekoot on kusetusta. Oon 60kg/170cm nainen ja mulla on vaatteita XS-XL

Nuo S-XXXL eivät ole mitään fiksattuja kokoja, mutta tuo 36 on verrannollinen muihin numeroituihin vaatekokoihin.

Vierailija
69/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 168cm ja 109kg ja joistakin housuista menee koko XL. Oikeasti olen kokoa 48-50. Mitoitukset menee ihan miten sattuu.

Miten ihmeessä toi on mahdollista? Mä olen 169cm ja 115kg ja koon 50 vaatteet on mulle kyllä liian isoja. Useimmiten 48 on sopiva, välillä 46. Ja käytän istuvia vaatteita, jotka ei purista, muttei myöskään roiku päällä

Ja mä oon 168 cm ja tasan 100 kiloa. Ja housuissa kokoni on 50/52 ja XXL. Mulla on levee takapuoli.

Vierailija
70/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoa XS/34 ja reilu 160cm, mutta tunnen silti itseni välillä jäätävän läskiksi. En mahda sille tunteelle mitään, ja sen on kovin voimakas. Välillä hämärtyy ymmärrys itsestä

noilla mitoilla voin luvata näkemättäkin, että tulen panemaan, joten älä huoli, murheesi ovat ohi

Kiitos. 😘Tykkään raukeasta anaaliseksistä ja siitä, että mies tulee pienille tisuilleni. Ap

Vierailija
71/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä oon 168 cm ja tasan 100 kiloa. Ja housuissa kokoni on 50/52 ja XXL. Mulla on levee takapuoli.

Varmasti tuollaisella hevosenpuolikkaalla on leveä perse, persettä kahden kolmen ihmisen edestä.

Vierailija
72/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muna mahtuu sisään niin olet juuri sopiva. 

Joo taas  yksi pelle lisää työntää munaa sisään ,miehenä minä työnnän kullia sisään meneekö idiootti niinsanotusti kaaleen?

Vierailija
73/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoa XS/34 ja reilu 160cm, mutta tunnen silti itseni välillä jäätävän läskiksi. En mahda sille tunteelle mitään, ja sen on kovin voimakas. Välillä hämärtyy ymmärrys itsestä

noilla mitoilla voin luvata näkemättäkin, että tulen panemaan, joten älä huoli, murheesi ovat ohi

Kiitos. 😘Tykkään raukeasta anaaliseksistä ja siitä, että mies tulee pienille tisuilleni. Ap

Nonni, itsetuntoa buustattu ja ongelmat ovat taas tipotiessään. Hanki itsetunto ja ymmärrä miltä näytät ihan oikeasti. 

Vierailija
74/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä pieni. Roteva, pyöreä ja lyhytkin sopii kokoon S. 

Vierailija
75/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kokoa xs/s (farkut nyt kokoa 25/34) ja olen iso, koska olen pitkä ja harteikas. 175 cm ja 59 kg.

Jos olisit oikeasti harteikas, niin ei tuo koko mahtuisi sinulle.

Vierailija
76/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis vaatekokosi kirjaimellisesti sanoo small.

Vierailija
77/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kokoa xs/s (farkut nyt kokoa 25/34) ja olen iso, koska olen pitkä ja harteikas. 175 cm ja 59 kg.

Jos olisit oikeasti harteikas, niin ei tuo koko mahtuisi sinulle.

Hartioiden ympärys 105 cm. 

Vierailija
78/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoot on kyllä peestä. Olen 163/50 ja usein pitää ostaa se S koko. Kun XS on lyhyt hihoista tai helmasta. Ja joillakin merkeillä ei edes ole XS kokoa. Mekot ja hihattomat sentään on ok. Mutta olisi kiva jos olisi istuvia vaatteita. Lantio 88 ja vyötärö 62cm. Rinnanympärystä en muista, jotain päälle 80. Ja senkin takia joskus XS tiukka, mutta s sitten taas vyötäröltä leveä. Tuntuu että paidat on vaan jotain suoria laatikoita. 

Minulla on siro luusto, joten en ole liian laiha. 

Vierailija
79/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xs on pieni koko.

Vierailija
80/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 158cm ja paino vaihtelee 58-64kg, vähän treenien mukaan. Käyn salilla, mutta harrastan myös jonkin verran kaikkea muuta liikuntaa eli välillä olen "timmi" ja kuivakka, välillä vähän pehmeämpi, välillä bulkissa kunnossa ja lihakset ovat selvemmät. Ikää on jo yli 40v. Olen onnekkaasti kapeavyötäröinen ja muodot rinnassa ja takapuolessa. 

Jos vaatteet kiristävät, tiedän että pitää vähän vähentää painoa. Ap

Miten muka oot S-kokoa?! Itse oon 173 cm ja 46 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi