Jos oon kokoa 36/S, olenko mä pieni?
Onko täällä joku mielestään isokokoinen, joka käyttää S-koon vaatteita?
Tunnen itseni välillä isoksi, mutta vaatteet on ovat kuitenkin edelleen pientä kokoa.
Kommentit (112)
Metrin rinnanympärys ei todellakaan sovi XS-kokoon vaan on L tai jopa XL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaah ne 163cm ja hitusen pyöreähköt, jotka joka asiaan keksivät ujuttaa maininnan miten ovat niin pieniä ja lyhyitä.
Kuka tällaista muka tekee? Enpä ole koskaan kuullut tällaista +160 cm suusta.
Muutamankin suusta olen tällaista kuullut. Minusta he ovat aivan tavalllisen ja keskikokoisen kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaah ne 163cm ja hitusen pyöreähköt, jotka joka asiaan keksivät ujuttaa maininnan miten ovat niin pieniä ja lyhyitä.
Muutamankin suusta olen tällaista kuullut. Minusta he ovat aivan tavalllisen ja keskikokoisen kokoisia.
Eivät erityisen pieniä ja siroja. Millainen on siro? Mallit ja missit esim.
Eli oletko pieni? Et välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Joku mies näille rasvaisille porsaille höpissyt pillunsaannin toivossa. Menee helposti läpi tietyntyyliseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaatekoot on kusetusta. Oon 60kg/170cm nainen ja mulla on vaatteita XS-XL
Mä olen 168cm ja 109kg ja joistakin housuista menee koko XL. Oikeasti olen kokoa 48-50. Mitoitukset menee ihan miten sattuu.
Miten ihmeessä toi on mahdollista? Mä olen 169cm ja 115kg ja koon 50 vaatteet on mulle kyllä liian isoja. Useimmiten 48 on sopiva, välillä 46. Ja käytän istuvia vaatteita, jotka ei purista, muttei myöskään roiku päällä
Ai mikä on mahdollista? Etkö oikeasti tiedä, että ihmisillä on erilaisia vartalon malleja? Mulla on iso maha, isot rinnat ja leveä lantio. En käytä liian isoja vaatteita vaan itselleni sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mua sitten ärsyttää tuollaiset naiset jotka vinkuu olevansa isoja vaikka ovat pieniä tai normaaleja. Mä painan 109kg, että siinä sulle isoa! Joo itse olen syönyt itseni tähän kuntoon, mutta olen painoa jo pudottanut yli 10kg ja suunta on edelleen alaspäin. En jaksa ap:n kaltaisia vinkujia. Sama juttu kun otetaan ryhmäkuvia niin AINA ne kaunottaret haluaa, että otetaan "miljoona" kuvaa joista sitten EHKÄ yksi hyväksytään välittämättä siitä, että näyttääkö joku toinen sitten huonolta siinä kuvassa.
No et sinäkään ole vielä iso, minä olen yli 20 vuotta painanut 130kg ja olen 172cm, minä olen iso, ja vieläkin isompia tulee joskus vastaan, toki suurin osa miehiä.
Oikeasti on ärsyttävää kun pienet ihmiset "tuntee" itsensä isoksi. Haistakaa huilu. Jos saatte S joka tarkoittaa pieni, kokoisen vaatteen ängettyä päällenne, vaikka saum
No todellakin olen iso. Painavimmillaan olen ollut 125kg ja painoin sen verran monta vuotta. Täyttä sontaa sanoa, että mä en ole iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaatteet joustavia? Silloin isompikin ihminen voi sulloa itsensä niihin.
Ja sitten jotku 60-70 kiloiset naiset väittävät olevansa s-kokoisia. Mitä nyt vähän saumat irvistelee ja kangas pullistelee.60 kiloinen voi hyvin käyttää kokoa S. Pituus ja ruumiinrakennekin ratkaisee. Oletteko ihan pihalla näistä asioista?
Mulla S on normaali koko 166 cm/66 kg kropalla. Ihan joustamattomat takitkin on tuota kokoa ja yksi pitkä Vero Modan takki kokoa XS. Olen pyöreähkö, mutta hyvin siro ja kapea ja mun täytyy oikeasti lihoa jotta vaikka L olisi "sopiva". En mä silti hoikka ole vaan raskauskiloja on.
Miten voi olla yhtäaikaa pyöreähkö ja kapea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jotku 60-70 kiloiset naiset väittävät olevansa s-kokoisia. Mitä nyt vähän saumat irvistelee ja kangas pullistelee.60 kiloinen voi hyvin käyttää kokoa S. Pituus ja ruumiinrakennekin ratkaisee. Oletteko ihan pihalla näistä asioista?
Mulla S on normaali koko 166 cm/66 kg kropalla. Ihan joustamattomat takitkin on tuota kokoa ja yksi pitkä Vero Modan takki kokoa XS. Olen pyöreähkö, mutta hyvin siro ja kapea ja mun täytyy oikeasti lihoa jotta vaikka L olisi "sopiva". En mä silti hoikka ole vaan raskauskiloja on.
Miten voi olla yhtäaikaa pyöreähkö ja kapea?
Palstalla on kaikki mahdollista. Enhän mäkään muka ole iso vaikka painan yli 100kg.
Koko S eli small on nimenomaan pieni. Pieni ei ole tikkulaihan synonyymi. Pieni on pienikokoinen, pituudelta ja leveydeltä.
Ap kuulostaa kyllä aika pieneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jotku 60-70 kiloiset naiset väittävät olevansa s-kokoisia. Mitä nyt vähän saumat irvistelee ja kangas pullistelee.Oon miettinyt joskus, että eikö se tunnu epämukavalta kun esim. paita uppoaa kainaloihin tai kun housut porautuu haaroihin. Tuntus ainakin, että aiheuttaa hautumista, just kainalot ja alapää alueella kun käyttää pieniä vaatteita.
Ei mun vaatteet tee noin. Jotkut on vain sirompia kuin toiset.
Jos käyttää pieniä vaatteita. Siis liian pieniä.