Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos oon kokoa 36/S, olenko mä pieni?

Vierailija
02.11.2024 |

Onko täällä joku mielestään isokokoinen, joka käyttää S-koon vaatteita?

Tunnen itseni välillä isoksi, mutta vaatteet on ovat kuitenkin edelleen pientä kokoa. 

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minkä kokoisiin vaatteisiin mahtuu, ei välttämättä kerro kovin paljon ruumiinrakenteesta. Eri kaupoissa S-koko voi olla hyvinkin eri kokoinen. Zarassa S-koko on todella pieni verrattuna siihen, minkä kokoisia vaatteita esim. hypermarketeissa myydään S-kokoisina.

Vierailija
22/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

Kiitos, etsin tätä.

Vaatteiden kokolapulla S/36 on erilainen merkkitys 150cm:lle ja 170cm:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla sitä kokoa miksi itsesi tunnet tai persoona. Mutta vaatteissa tavallaan "pieni". 

Vierailija
24/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olet hirveä fläsä. Voi nunnunnuu.

Vierailija
25/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatekoko ei kerro kaikkea. Joskus ihmettelen kun pieniä pyöreähköjä naisia jotka kertovat käyttävänsä kokoa xs tai s. Miten on edes mahdollista?

Koot vaihtelee paljon vaatemerkkien välillä. Luusto vaikuttaa myös paljon.

Vierailija
26/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mua sitten ärsyttää tuollaiset naiset jotka vinkuu olevansa isoja vaikka ovat pieniä tai normaaleja. Mä painan 109kg, että siinä sulle isoa! Joo itse olen syönyt itseni tähän kuntoon, mutta olen painoa jo pudottanut yli 10kg ja suunta on edelleen alaspäin. En jaksa ap:n kaltaisia vinkujia. Sama juttu kun otetaan ryhmäkuvia niin AINA ne kaunottaret haluaa, että otetaan "miljoona" kuvaa joista sitten EHKÄ yksi hyväksytään välittämättä siitä, että näyttääkö joku toinen sitten huonolta siinä kuvassa. 

Ymmärrän, että ärsyttää. Kehokuvan vääristymää kuitenkin tapahtuu kaikenkoisilla ihmisillä.

Vierailija
27/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158cm ja paino vaihtelee 58-64kg, vähän treenien mukaan. Käyn salilla, mutta harrastan myös jonkin verran kaikkea muuta liikuntaa eli välillä olen "timmi" ja kuivakka, välillä vähän pehmeämpi, välillä bulkissa kunnossa ja lihakset ovat selvemmät. Ikää on jo yli 40v. Olen onnekkaasti kapeavyötäröinen ja muodot rinnassa ja takapuolessa. 

Jos vaatteet kiristävät, tiedän että pitää vähän vähentää painoa. Ap

Vierailija
28/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se minkä kokoisiin vaatteisiin mahtuu, ei välttämättä kerro kovin paljon ruumiinrakenteesta. Eri kaupoissa S-koko voi olla hyvinkin eri kokoinen. Zarassa S-koko on todella pieni verrattuna siihen, minkä kokoisia vaatteita esim. hypermarketeissa myydään S-kokoisina.

Nämä eivät nyt ymmärrä että.vaatekoon perusteella ei kannata suoraan tehdä havaintoja ihmisen ulkomuodosta. Kiusaaminen pahentaa tilannetta. Nuorille tulisi jo opettaa itsearvostusta ja opettaa heitä ymmärtämään kehoasioita. Aina menee vain pieleen kun itseluottamus ei riitä ymmärtämään tätä todellisuutta. Vaatekoolla ei ole mitään merkitystä, osta sopivan kokoisia ja ole ylpeä itsestäsi. Kanattaa nyt jokaisen olla vähän fiksumpi ihminen.

Vierailija
29/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatekoko ei kerro kaikkea. Joskus ihmettelen kun pieniä pyöreähköjä naisia jotka kertovat käyttävänsä kokoa xs tai s. Miten on edes mahdollista?

Koot vaihtelee paljon vaatemerkkien välillä. Luusto vaikuttaa myös paljon.

Joo kyllä tiedän, tässä nyt oli vain hieman erilainen näkemys kun aina arvostellaan ihmisten kokonumeroita vaatteiden suhteen. 

Vierailija
30/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isolta kuulostaa S aikuisen kooksi. Mutta ei hätää. Laihdutat ja ensi kesänä saatat jo olla XS.

Tämä. S-koko pitäisi olla normaalin maksimikoko. XS-koko ihanne. M-koosta ylöspäin pitäisi alkaa rajoittaa syömisiä.

Ja mä oon tällä hetkellä BMI31. Olin pahimmillaan 35. Tuplasin painoni synnytyksen jälkeen osittain raudanpuutteen aiheuttaman väsymyksen ja jatkuvan nälän takia. Kun sain hormoonit ja rautatasot kuntoon niin aloin pudottaa painoa. Tavoite on päästä takaisin XS-kokoisiin vaatteisiini. Tiputettuja kiloja on jo 17 ja matka jatkuu.

Kenelläkään ei ole kuin tekosyitä pysyä läskinä.

Alipainoiseksi pitäisi laihduttaa? En ole varma, että sittenkään mahtuisin s-kokoon (saati xs). Ei kiitos.

Vierailija
31/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoa XS/34 ja reilu 160cm, mutta tunnen silti itseni välillä jäätävän läskiksi. En mahda sille tunteelle mitään, ja sen on kovin voimakas. Välillä hämärtyy ymmärrys itsestä

noilla mitoilla voin luvata näkemättäkin, että tulen panemaan, joten älä huoli, murheesi ovat ohi

Vierailija
32/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan pituus/paino?

Vierailija
33/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoa XS/34 ja reilu 160cm, mutta tunnen silti itseni välillä jäätävän läskiksi. En mahda sille tunteelle mitään, ja sen on kovin voimakas. Välillä hämärtyy ymmärrys itsestä

noilla mitoilla voin luvata näkemättäkin, että tulen panemaan, joten älä huoli, murheesi ovat ohi

Samalla kun panet sitä, voinko minä vetää sinua samalla perseeseen.

Vierailija
34/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 158cm ja paino vaihtelee 58-64kg, vähän treenien mukaan. Käyn salilla, mutta harrastan myös jonkin verran kaikkea muuta liikuntaa eli välillä olen "timmi" ja kuivakka, välillä vähän pehmeämpi, välillä bulkissa kunnossa ja lihakset ovat selvemmät. Ikää on jo yli 40v. Olen onnekkaasti kapeavyötäröinen ja muodot rinnassa ja takapuolessa. Jos vaatteet kiristävät, tiedän että pitää vähän vähentää painoa. Ap

Ylipainoa 10 kg.

Vierailija
35/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isolta kuulostaa S aikuisen kooksi. Mutta ei hätää. Laihdutat ja ensi kesänä saatat jo olla XS.

Tämä. S-koko pitäisi olla normaalin maksimikoko. XS-koko ihanne. M-koosta ylöspäin pitäisi alkaa rajoittaa syömisiä.

Ja mä oon tällä hetkellä BMI31. Olin pahimmillaan 35. Tuplasin painoni synnytyksen jälkeen osittain raudanpuutteen aiheuttaman väsymyksen ja jatkuvan nälän takia. Kun sain hormoonit ja rautatasot kuntoon niin aloin pudottaa painoa. Tavoite on päästä takaisin XS-kokoisiin vaatteisiini. Tiputettuja kiloja on jo 17 ja matka jatkuu.

Kenelläkään ei ole kuin tekosyitä pysyä läskinä.

Alipainoiseksi pitäisi laihduttaa? En ole varma, että sittenkään mahtuisin s-kokoon (saati xs). Ei kiitos.

31 alipainoa? Mitä vxttua nyt taas. 17 alkaa olla jo melko laiha.

Vierailija
36/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin opinnot? S, small?

Vierailija
37/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳🤣

Vierailija
38/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 158cm ja paino vaihtelee 58-64kg, vähän treenien mukaan. Käyn salilla, mutta harrastan myös jonkin verran kaikkea muuta liikuntaa eli välillä olen "timmi" ja kuivakka, välillä vähän pehmeämpi, välillä bulkissa kunnossa ja lihakset ovat selvemmät. Ikää on jo yli 40v. Olen onnekkaasti kapeavyötäröinen ja muodot rinnassa ja takapuolessa. 

Jos vaatteet kiristävät, tiedän että pitää vähän vähentää painoa. Ap

Meinasin tulla kirjoittamaan, että olet todella pieni, mutta ite olin tuon painoisena M- ja L-kokoa vaatteissa, vaikka olen paljon pidempi, niin nyt jäin ihmettelemään, että käytätköhän sinä vaan väkisten liian pieniä vaatteita.

Vierailija
39/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokoa xs/s (farkut nyt kokoa 25/34) ja olen iso, koska olen pitkä ja harteikas. 175 cm ja 59 kg.

Vierailija
40/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muna mahtuu sisään niin olet juuri sopiva.

Onko äitisi kana?

Tämä jonne se ei keksi muuta kirjoitettavaa. Sanavarasto hyvin suppea. Oletko päässyt peruskoulusta läpi?

Juu, ja yliopistosta myös. En kyllä keksi miten se tähän aiheeseen liittyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän