Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos oon kokoa 36/S, olenko mä pieni?

Vierailija
02.11.2024 |

Onko täällä joku mielestään isokokoinen, joka käyttää S-koon vaatteita?

Tunnen itseni välillä isoksi, mutta vaatteet on ovat kuitenkin edelleen pientä kokoa. 

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 158cm ja paino vaihtelee 58-64kg, vähän treenien mukaan. Käyn salilla, mutta harrastan myös jonkin verran kaikkea muuta liikuntaa eli välillä olen "timmi" ja kuivakka, välillä vähän pehmeämpi, välillä bulkissa kunnossa ja lihakset ovat selvemmät. Ikää on jo yli 40v. Olen onnekkaasti kapeavyötäröinen ja muodot rinnassa ja takapuolessa. Jos vaatteet kiristävät, tiedän että pitää vähän vähentää painoa. Ap

Ylipainoa 10 kg.

Hän treenaa typerys. 🙄

Mutta kun se paino on lihasta vain miehillä. Naisilla se on aina läskiä ja siksi ylipainoa, vaikka miten treenaisivat. Ymmärrätkö vai pitääkö miesselittää uudelleen?

Vierailija
82/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatekoot on kyllä peestä. Olen 163/50 ja usein pitää ostaa se S koko. Kun XS on lyhyt hihoista tai helmasta. Ja joillakin merkeillä ei edes ole XS kokoa. Mekot ja hihattomat sentään on ok. Mutta olisi kiva jos olisi istuvia vaatteita. Lantio 88 ja vyötärö 62cm. Rinnanympärystä en muista, jotain päälle 80. Ja senkin takia joskus XS tiukka, mutta s sitten taas vyötäröltä leveä. Tuntuu että paidat on vaan jotain suoria laatikoita. 

Minulla on siro luusto, joten en ole liian laiha. 

No et oo laiha tohon painoon! Ja et erityisen sirokaan, t tuo 47-kiloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatekoot on kyllä peestä. Olen 163/50 ja usein pitää ostaa se S koko. Kun XS on lyhyt hihoista tai helmasta. Ja joillakin merkeillä ei edes ole XS kokoa. Mekot ja hihattomat sentään on ok. Mutta olisi kiva jos olisi istuvia vaatteita. Lantio 88 ja vyötärö 62cm. Rinnanympärystä en muista, jotain päälle 80. Ja senkin takia joskus XS tiukka, mutta s sitten taas vyötäröltä leveä. Tuntuu että paidat on vaan jotain suoria laatikoita. 

Sun vittua ois upea nussia. Varmasti tiukka ja pakarat tiukat ja pyöreät :g Kuviakiitos.

Vierailija
84/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista sitten pohdit lauantai-iltana.

Vierailija
85/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mua sitten ärsyttää tuollaiset naiset jotka vinkuu olevansa isoja vaikka ovat pieniä tai normaaleja. Mä painan 109kg, että siinä sulle isoa! Joo itse olen syönyt itseni tähän kuntoon, mutta olen painoa jo pudottanut yli 10kg ja suunta on edelleen alaspäin. En jaksa ap:n kaltaisia vinkujia. Sama juttu kun otetaan ryhmäkuvia niin AINA ne kaunottaret haluaa, että otetaan "miljoona" kuvaa joista sitten EHKÄ yksi hyväksytään välittämättä siitä, että näyttääkö joku toinen sitten huonolta siinä kuvassa. 

No et sinäkään ole vielä iso, minä olen yli 20 vuotta painanut 130kg ja olen 172cm, minä olen iso, ja vieläkin isompia tulee joskus vastaan, toki suurin osa miehiä.

Oikeasti on ärsyttävää kun pienet ihmiset "tuntee" itsensä isoksi. Haistakaa huilu. Jos saatte S joka tarkoittaa pieni, kokoisen vaatteen ängettyä päällenne, vaikka saumat vinkuen, olette pieniä. Sitten kun XL on pieni, niin sitten voitte sanoa että olette isoja.

Vierailija
86/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun vittua ois upea nussia. Varmasti tiukka ja pakarat tiukat ja pyöreät :g Kuviakiitos.

Ja sinäkin kuvittelet siis että laihalla ihmisellä on tiukempi reikä kropan sisäpuolella kuin lihavalla? Miten se lihavan läski siinä reijän ympärillä isontaa sitä reikää? Vaikutushan on täysin päinvastainen, se läski painaa niitä sen emättimen joka on kuin putkilo, seinämiä sisäänpäin, vai miten se sun logiikan mukaan venyttäisi? Luuletko että lihavalla on sieraimet tai korvakäytävät leveämmät kun läski jostain suunnasta niitä venyttää isommaksi? Siinä keskellähän ei ole mitään mikä venyttää, vain ilmaa.

Vierailija
87/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkin kuvittelet siis että laihalla ihmisellä on tiukempi reikä kr

No mun tuntemat läskit (on niitäkin tullut nussittua kun muuta ei ole ollut tarjolla) ovat huohottavia ja löysiä joka paikasta. Reikä kuin norsun genitaali eikä mitään lihasjäntevyyttä tai tuntoa. Hoikat ja laihat, sellaiset jotka tarkoitusella itsensä pitävät  sellaisina, usein myös liikkuvat ja ovat hyvässä kunnossa ja osaavat käyttää alapäätään ihan eri tavalla kuin ihrat hölskyen makaava läski.

Vierailija
88/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 158cm ja paino vaihtelee 58-64kg, vähän treenien mukaan. Käyn salilla, mutta harrastan myös jonkin verran kaikkea muuta liikuntaa eli välillä olen "timmi" ja kuivakka, välillä vähän pehmeämpi, välillä bulkissa kunnossa ja lihakset ovat selvemmät. Ikää on jo yli 40v. Olen onnekkaasti kapeavyötäröinen ja muodot rinnassa ja takapuolessa. Jos vaatteet kiristävät, tiedän että pitää vähän vähentää painoa. Ap

Ylipainoa 10 kg.

Jos olet tuo 158cm ja max 64kg, ei sulla ole 10 kiloa ylipainoa. tuolla maksimipainollakin sun bmi  on 25.6. ylipainoa siis ehkä 2 kiloa.

Vierailija
89/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm, 50-55 kg ei ole mikään pieni ja siro.

Vierailija
90/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S niinkuin Suuri. Olet suurta kokoa, vaikka tuntisit itsesi kuinka pieneksi.

Vierailija
91/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena ollut kokoa 0, eli 32. En ollut mikään luuranko, mutta eihän tuollaisessa painossa pysy muuten kuin laihduttamalla kaiken aikaa. Ei ollut kauhean energinen olo. 

Vierailija
92/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käytän M ja L kokoja, olen 166cm/ 56kg, olen mielestäni normaali

Vierailija
93/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä, että mies voisi kiinnostaa?

Vierailija
94/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm, 62 kg ja todellakin yläosat on S kokoa. Alaosat on sitten M. Mulla on siro yläkroppa, läski kertyy pyllyyn ja reisiin ja selluliittiakin on muille jakaa.

Vierailija
95/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä voi olla sirompi kuin lyhyt, vaikka molemmilla voi olla koko S. 

Vierailija
96/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pieni.

Käytin itse kokoja xs ja s kun olin 50kg ja 170cm

Nyt painan 97kg ja koko on l-xxl, onneksi suunta alaspäin. Paras koko mulle on M

Vierailija
97/112 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S kokoinen on pieni.

Etenkin nykyään, kun iso osa ihmisistä on ylipainoisia

Vierailija
98/112 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkin kuvittelet

Sä ketään oo nussinu. Buahahaaa 😂

Vierailija
99/112 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on 150 cm ja käyttää kokoa S, on silti skrode kropaltaan (leveät hartiat ym) ja mä oon 168 cm. Käytetään samaa kokoa siis. Vaikka olen pidempi kuin hän, olen sirompi. Riippuu tosi paljon kropan mallista siis. Itellä hoikka tiimalasi.

Vierailija
100/112 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah ne 163cm ja hitusen pyöreähköt, jotka joka asiaan keksivät ujuttaa maininnan miten ovat niin pieniä ja lyhyitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi