Vuokranantajat alentavat vuokriaan, ettei pitkä-aikaisten asukkaiden tarvitse muuttaa pois sosiaaliturvien leikkausten vuoksi
Pitkäaikaisten ja siistien vuokralaisten pysyvyys on vuokranantajien etu.
Kommentit (86)
Vuokra nousi. Tässä asunnossa on varmaan hometta. Soitan terveystarkastajan tekemään mittauksia, hän voi määrätä remontit ja laittaa asunnon asumiskieltoon, jos vuokraloordi ei tee remontteja.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Vuokranantaja preferoi maksukykyisiä vuokralaisia eikä tukiloisia.
Olen täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveuni, sijoitusasunnon pitää tuottaa omistajalleen
Itse pidän mieluummin siistin ja asiansa hoitavan vuokralaisen pienemmällä voitolla, kuin kalliimpaa vuokraa maksavan josta en tiedä varmuudella millainen hän on.
Ei sinulla ole asuntoa vuokralla, vaan itse olet vuokraloinen,
Vierailija kirjoitti:
Vuokra nousi. Tässä asunnossa on varmaan hometta. Soitan terveystarkastajan tekemään mittauksia, hän voi määrätä remontit ja laittaa asunnon asumiskieltoon, jos vuokraloordi ei tee remontteja.
Ei kannata haukkua työttömiä eikä vuokralla asuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Vuokranantaja preferoi maksukykyisiä vuokralaisia eikä tukiloisia.
Varmin maksaja on asumistuen saaja.
Maksukykysi romahtaa jos sinut irtisanotaan tai jäät vaikka auton alle muuttuen työkyvyttömäksi. Tai sairastut syöpään.
Luuletkp, ettei ihminen ala saamaan tukia, jos hänen elämäntilannu muuttuu kuvailemisilla tavoilla.
Vuokralaisilla on myös edustajia, jotka voivat puuttua noihin. Vuokraa saa korottaa vain kerran vuodessa sopimuksessa olevalla prosenttimäärällä.