Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko deittailla henkilöä, joka on tuntemasi henkilön exä?

Vierailija
02.11.2024 |

Otsikossa kysymys. Mulle on jotenkin aivan ylitsepääsemätön ajatus että treffailisin henkilöä, jonka tiedän seurustelleen/tapailleen henkilöä, jonka millään tapaa tunnen/tiedän :D Onko muita, jotka ajattelee näin? N

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi minäkään. 

Vierailija
2/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kaverini exän kanssa ja yksi kaveri on seurustellut minun exäni kanssa. Mikä tässä on ongelma, jos ei ole pettämisestä kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni exän olen tiennyt. Oltiin samassa paikassa töissä, mutta eri hommia tehtiin, mutta ollaan tervehditty ja edelleen tervehditään, kun törmätään. 

Vierailija
4/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut kaverini exän kanssa ja yksi kaveri on seurustellut minun exäni kanssa. Mikä tässä on ongelma, jos ei ole pettämisestä kyse?

Tuota en varsinkaan voisi kuvitella. Ällöttävä ajatus kun tietää kelle kumppani on leperrelly ja ketä hän nainut.

Vierailija
5/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tuttavan exän kanssa voisin, mutta en ystävän tai sukulaisen exän.

Vierailija
6/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata

Vierailija
7/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota en varsinkaan voisi kuvitella. Ällöttävä ajatus kun tietää kelle kumppani on leperrelly ja ketä hän nainut.

Mitä väliä sillä on, jos on kuitenkin ollut aiempia suhteita? Vai oletko joku neitsytfriikki?

Vierailija
8/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm... en tiedä, mulle se vaan on joku juttu. Exät pysykööt mahdollisimman tuntemattomina mulle 😅 Sitäpaitsi itselläni ei ole ainuttakaan exää, joten mahdollisen tulevaisuuden kumppanin ei tällaista tarvitse omalta osaltaan murehtia.

-ap

Vierailija
9/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi hieman siitä kuinka kauan on heidän erostaan...  - On muuten jännä kun sitten on taas heitä, jodien mielestä tuleva kumppani tulis tietää, jollain tavoin ennestään jostain, kuten tavata yhteisten ystävein luona, tai olla taustalla sama opiskelu tai työ -yhteisö  / ala tai "vain" paikka ("se opiskeli tosiessa tiedekunnassa mut siis oli samaan aikaan yliopistolla"). Tai samasta harraste porukasta ("Aattele nyt me molemmat voidaan käydä yhdessä soittaa kun hänkin kuulemma soittaa") 

Sinkkumies

Vierailija
10/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen lesbo. Ja meillä ei muuta olekaan kuin eksien eksät. Joskus kaverien exät. Pienet piirit.

Vierailija
11/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, jos on kuitenkin ollut aiempia suhteita? Vai oletko joku neitsytfriikki?

Eri asia jos edellinen kumppani on vain tyhjä profiili, josta ei tiedä miltä näytti, miten puhui millainen on kuin joku naapurin Pekan exä Maire.

Vierailija
12/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi. Maailmassa miehiä riittää, en ole niin epätoivoinen että pitäis jotain kavereiden tai tuttujen exiä katsella. 

Vierailija
13/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hm... en tiedä, mulle se vaan on joku juttu. Exät pysykööt mahdollisimman tuntemattomina mulle 😅 Sitäpaitsi itselläni ei ole ainuttakaan exää, joten mahdollisen tulevaisuuden kumppanin ei tällaista tarvitse omalta osaltaan murehtia.

-ap

Mahtaako sitä kumppania tulevaisuudessakaan noin omituisella ajatusmaailmalla löytyä? 🤔

Vierailija
14/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh en ota tuttavieni tai kaverieni jämiä.

Vierailija
15/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sekstailla mutta enpä mitään vakavaa edes ajattelis 

Vierailija
16/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuisi hieman siitä kuinka kauan on heidän erostaan...  - On muuten jännä kun sitten on taas heitä, jodien mielestä tuleva kumppani tulis tietää, jollain tavoin ennestään jostain, kuten tavata yhteisten ystävein luona, tai olla taustalla sama opiskelu tai työ -yhteisö  / ala tai "vain" paikka ("se opiskeli tosiessa tiedekunnassa mut siis oli samaan aikaan yliopistolla"). Tai samasta harraste porukasta ("Aattele nyt me molemmat voidaan käydä yhdessä soittaa kun hänkin kuulemma soittaa") 

Sinkkumies

Hyviä ajatuksia! Tosiaan monella varmasti tuo, että pitäisi tuntea jostain entuudestaan. Mulla ihan päinvastoin. Tai siis on toki ihan ok/suotavaa että jostain tuntee, vaikkapa työpaikalta, harrastuksesta tms, mut ei sekään oo mikään pakko. Siinähän on toivottavasti loppuelämä aikaa tutustua. Tai sitten niin kauan kuin juttu kestääkään :D

-ap

Vierailija
17/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mahtaako sitä kumppania tulevaisuudessakaan noin omituisella ajatusmaailmalla löytyä? 🤔"

Se jää toki nähtäväksi. Onneksi nautin sinkkuelämästäni 110% jo valmiiksi :) Pitää nauttia niin kauan kuin tätä kestää.

-ap

Vierailija
18/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toinen mitä mä en ainakaan toistaiseksi ole pystynyt tekemään on se että mä olisin yhdessä naisen kanssa kenellä on lapsi toiselle miehelle. Mä en tiedä itsekään mikä siinä on että mä en halua hyppää mukaan kenenkään toisen sirkukseen. Mä haen aina jotain aidompaa kaikessa, myös rakkaudessa, sen pitää oikeasti tulla luontaisesti ja iskeä kovaa että mä lähden mukaan. Mä oon myös todella tarkka energioista, sen takia mä en lähde mihinkään kolmanneksi pyöräksi

Tosin mä oon vähän erilainen mies kuin moni, mä en katso pelkästään sitä alapäätä naisessa. 

<3

Vierailija
19/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Toinen mitä mä en ainakaan toistaiseksi ole pystynyt tekemään on se että mä olisin yhdessä naisen kanssa kenellä on lapsi toiselle miehelle. Mä en tiedä itsekään mikä siinä on että mä en halua hyppää mukaan kenenkään toisen sirkukseen. Mä haen aina jotain aidompaa kaikessa, myös rakkaudessa, sen pitää oikeasti tulla luontaisesti ja iskeä kovaa että mä lähden mukaan. Mä oon myös todella tarkka energioista, sen takia mä en lähde mihinkään kolmanneksi pyöräksi

Tosin mä oon vähän erilainen mies kuin moni, mä en katso pelkästään sitä alapäätä naisessa. 

<3

Hyvin sanottu. :)

-ap

Vierailija
20/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<3

No nyt löytyi uniikki lumihiutale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän