Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko deittailla henkilöä, joka on tuntemasi henkilön exä?

Vierailija
02.11.2024 |

Otsikossa kysymys. Mulle on jotenkin aivan ylitsepääsemätön ajatus että treffailisin henkilöä, jonka tiedän seurustelleen/tapailleen henkilöä, jonka millään tapaa tunnen/tiedän :D Onko muita, jotka ajattelee näin? N

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää koskaan, koskaan puhuko existä mitään miehelle, koska hän on kuvitellut sinun odottaneen häntä koko elämäsi niin kuin hänkin on odottanut sinua. Ihme teatteria, mut tähän lopputulokseen olen nyt vaan tullut. Miehelle aina yhtä hirveä pettymys, kun sinulla onkin ollut jo joku ennen häntä. Tämä huolimatta siitä, että sinulla olisi ikää jo yli 25-vuotta tai yli 30-vuotta. Mitään mielenkiintoista keskustelua suhdehistoriasta ei synny, vaan mies pettyy, koska hän ilmeisesti haluaa kuvitella pariutuneensa kokemattoman neitsyen kanssa.

Ja toisaalta sekään ei ole hyvä jos ei ole oikeasti ollut ketään. Aina häpeän kertoa omasta erittäin suppeasta suhdehistoriastani.

Oletko mies vai nainen? - Ei muutoin, mutta monesti tuntuu sille, että miehiien odotetaan olevan aina se kokeneempi suorastaan sankari, jos hänellä on olut useita kumppaneita; se himoittu ja arvostettu Alfa, jota palvotaan ja fanitetaan niin naisten kuyin muiden miesten toimesta. - Jos taas miehellä on suppea suhdehistoria niin hän on halveksittu ja inhottu incel. - Kun taas nainen, jolla on suppea suhdehistoria on itsenäinen ja arvostettu nainen, joka tuntee ja tietää itsekin oman arvonsa. - Jos taas naisella otaksutaan olleen useita kumppaneita, niin häntä halveksitaan monesti niin meisten kuin muiden naisten toimesta.    

Vierailija
42/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihan jokainen nykyään ole jonkun exä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. - Mutta sen olen jo oppinut, että jos haluan antaa itsestäni täyspäisen mielikuvan, niin todennäköisesti minun kannattaa valehdella parisuhde-historiani tosieksi. - Jos en tätä tee niin minut skipattasiiin välittömästi vastenmielisen incelina, johos ei haluttaisi koskea pitkällä tikullakaan. 

Vierailija
44/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii jonkun suhdehistorialla, onko sitä vai ei, jos aidosti rakastaa.

Vierailija
45/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on se väljä, että jos mies paljastaa naiselle, että on kokematon, eikä omaa lainkaan parisuhde historiaa ja ikää on jo yli 25 vuotta niin naisen rakkaus loppuu siihen, jos nainen on erehtynyt ihastumaan mieheen sitä ennen; naisen sisällä alkaa soida hälytys kello mies on incel, mies on incel juokse, juokse kun viekä voit!

Vierailija
46/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kavereista on kyllä semmosia, etten kyllä koske pitkällä tikullakaan semmoseen joka heidän kanssaan on ollut.

Vierailija
47/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tämmönen tilanne: Sulla on joku exä. Sitten tapaat uuden. Siitä tulee exä. Sitten seurustelet taas sen ensimmäisen exän kanssa. Jospa siitä ei tulekaan mitään koska nämä exät ovat tutustuneet toisiinsa ja menee liian monimutkaiseksi?

Vierailija
48/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis aikoinaan pitänyt selvittää toisen suhdehistoriat paljon paremmin. Olis kuullut millä tavalla ne naisistaan tai kokemattomuudestaan puhuu. Ylipäänsä olis pitänyt keskustella paljon enemmän, mut olin nuori. Nykyään kyllä pistäisin pystyyn kolmannen asteen kuulustelun ennen kuin juttu syvenee. Juttelemallahan toiseen vasta tutustuu ja tunteet syvenee tai sit ei.

Vierailija
49/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa kavereista on kyllä semmosia, etten kyllä koske pitkällä tikullakaan semmoseen joka heidän kanssaan on ollut.

- Itsestä tuntuu, joskus hyvin pahalta kun en saa kiinni siitä miksi oma kohtaloni on ja on ollut elää vuodesta toiseen sinkkuna.- Joskus on käynyt mielessä pitäisikö oikeasti olla vain röyhkeämpi ja oikeasti yritttää naisen päälle voimallisemmin ja sivuuttaa enempi hänen mahd omat puheet ja toiveet  kun on kohdannut ja nähnyt millaisten kusipäille osa naisiata on antanut mahdollsiuuden eläää heidän kanssa parisuhteessa. - Mutta jos näin tekisin, niin sillloin en olisi enää oma itseni, vaan harhat olisivat ottaneet minuta vallan.

Vierailija
50/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olenkin ollut jo yli 20 v naimisissa entisen työkaverini/kaverini exän kanssa. Itse asiassa tuo mieheni ex esitteli minut miehelle. Olimme baarissa ja mies tuli juttelemaan tälle kaverilleni. Siitä sitten tutustuttiin. Tuo vanha työkaverini kertoi miehen olevan oikein hyvä mies, he vaan eivät sopineet toisilleen.

Vierailija
51/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. - Mutta sen olen jo oppinut, että jos haluan antaa itsestäni täyspäisen mielikuvan, niin todennäköisesti minun kannattaa valehdella parisuhde-historiani tosieksi. - Jos en tätä tee niin minut skipattasiiin välittömästi vastenmielisen incelina, johos ei haluttaisi koskea pitkällä tikullakaan. 

Miten valehtelu auttaa täyspäisen kuvan antamsiessa? - Kenelle yrität valhedella? - Oletko varma, että nainen on siile oikea, jos hänen ensimmäinen mielikuva on sinusta, että olet vastenmieliinen incel, jos et muuta tee kuin kerrot, että sinulla ei ole exiä kummittelemassa, osana omaa eloasi? - Etkä sorru halveksimaan tai syyttämään naisia "kokemattomuudestasi,"

Sinkkumies

Vierailija
52/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin koska kysyisin kummaltakin miksi suhde päättyi.  Valehtelusta nainen lentäisi ulos.

Vierailija
53/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiis tämä. Vaikka moni sanoo että suurin osa "parhaista" oman ikäisistä (30+) on tässä kohtaa varattuja, niin mitä väliä? En aio alkaa seurustelemaan "suurimman osan" kanssa, vaan ihan yksi riittää. Olen 110% varma, että hyviä tyyppejä, jotka sattuu nyt vain syystä tai toisesta olemaan (iki)sinkkuja, on ihan joka ikäluokassa. Enkä ole koskaan olettanut että mahdollisen elämänkumppanin löytymisen pitäisi olla mitenkään erityisen helppoa. Päinvastoin, hyvää kannattaa odottaa. En tahdo olla varattuna silloin kun se oikea mies osuu kohdalle.

-ap

Vierailija
54/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään eksiä. Mieluiten sellainen jolla ei ole aiempia suhteita. Ei saa olla liian käytetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi