Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin heitätte vanhat rikkinäiset mikroaaltouunit?

Vierailija
02.11.2024 |

Ei autoa käytössä ei rahaa maksaa kuljetuksesta pihan sekajätesammio houkuttaa. 

Kommentit (209)

Vierailija
61/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mä oon laittanut jätesäkissä sekäjätteeseen, kuten kahvinkeittimet, imurit ja kaiken muunkin.

Sohvani hävitin sahaamalla sen pienemmäksi ja hävitin em. tavalla.

Vierailija
62/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotan naapurin pihalle samalla kun käyn jörnimässä naapurin muijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kun ostetaan uusia kodinkoneita, niin ne jotka tuovat uuden, vievät vanhan pois. Tämä on toiminut,  niin hellan, jääkaapiin, astianpesukoneen kuin pesukoneen kanssa.

Vierailija
64/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla Sortti-asemalle. Hätätapauksessa sen voi viedä vaikka bussilla ainakin Kivikkoon.

Ei minun mikroa kyllä käsin kanna edes bussiasemalle. Isoja lapsia minulla kyllä on avuksi mutta ei ne minnekään kauas lähde. 

Teilläpäin ei ole vielä kasseja keksitty? Tai nyt kun talvi tulee, niin ei ole sitten pulkkaa keksitty, jolla sen mikron voi vetää perässään

En ikinä ole nähnyt ihmistä joka vetää mikroaaltouunia pulkassa. 

so? Ole ensimmäinen. Ap vinkuu ettei jaksa kantaa, vetäkööt. ilmeisesti ei ole kassejakaan, joten vetäkööt sitä pulkassa

meilläpäin useinkin ihmiset käy läheisestä automarketin pa

Ap ei vingu vaan kyselee. Sinä näköjään vingut ja puhut paskaa. Maistuuko hyvälle? 

Vierailija
65/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako Gigantti  vielä ilmaiseksi vanhat koneet? 

Vierailija
66/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yleissivistykseen kuuluu tietää, että jos ostaa uuden ser-laitteen kaupasta, niin kaupalla on velvollisuus ottaa se vanha vastaan. Sen uuden laitteen hinnassa kun on mukana ser-kierrätysmaksu, eli kuitenkin olet maksanut jo siitä, joten miksi et sitten veisi vanhaa mukanasi.

Vierailija
67/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla Sortti-asemalle. Hätätapauksessa sen voi viedä vaikka bussilla ainakin Kivikkoon.

Ei minun mikroa kyllä käsin kanna edes bussiasemalle. Isoja lapsia minulla kyllä on avuksi mutta ei ne minnekään kauas lähde. 

Teilläpäin ei ole vielä kasseja keksitty? Tai nyt kun talvi tulee, niin ei ole sitten pulkkaa keksitty, jolla sen mikron voi vetää perässään

Miksi sinun pitäisi olla nähnyt se? Se on hyvin helppoa ilman näkemistäkin.

Vierailija
68/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä parvekkeelta alas. Kyllä se huoltomies sen joku päivä korjaa pois.

Vierailija
69/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan yleissivistykseen kuuluu tietää, että jos ostaa uuden ser-laitteen kaupasta, niin kaupalla on velvollisuus ottaa se vanha vastaan. Sen uuden laitteen hinnassa kun on mukana ser-kierrätysmaksu, eli kuitenkin olet maksanut jo siitä, joten miksi et sitten veisi vanhaa mukanasi.

En osta juuri koskaan uutena mitään kaupasta. Mutta kiitos tiedosta, tämä on varmaan se paras vaihtoehto että sama tyyppi joka myy uuden ottaa vanhan. 

Vierailija
70/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ap:n kysely koskekaan sitä, ettei hän tietäisi minne ser-jätettä pitää viedä, vaan sitä, että hän on ilmeisesti täysin kyvytön kuljettamaan jätettään pois.

Missä tapauksessa jää vain yksi vaihtoehto. Mikro odottaa jossain nurkassa (kai sellainen nurkka löytyy?) ap:n kuolemaa, ja kuolinpesän siivoajat sitten hoitavat mikron asianmukaiseen hävitykseen. 

Vierailija
71/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi olla nähnyt se? Se on hyvin helppoa ilman näkemistäkin.

Ei sitä pulkassa kassalle asti saa kumminkaan joten pitäisi pystyä kantamaan. 

Vierailija
72/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän mereen. Sinne mahtuu ja kalat saa koteja. 

Vierailija
73/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä ap:n kysely koskekaan sitä, ettei hän tietäisi minne ser-jätettä pitää viedä, vaan sitä, että hän on ilmeisesti täysin kyvytön kuljettamaan jätettään pois.

Missä tapauksessa jää vain yksi vaihtoehto. Mikro odottaa jossain nurkassa (kai sellainen nurkka löytyy?) ap:n kuolemaa, ja kuolinpesän siivoajat sitten hoitavat mikron asianmukaiseen hävitykseen. 

Ei löydy nurkkaa. Mutta hyvä että uuden myyjät ottavat vanhan ja ilmeisesti hakevat kotoa asti. 

Vierailija
74/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole katosta on vain isoja sammioita ulkoilmassa. Jotkut tietenkin jättävät niiden sammioiden viereen maahan kaikenlaista mutta päätyvätkö nekin vain sekajätekaatopaikalle.

Jos asuu taloyhtiössä, talolle tulee rangaistusmaksuja, jos jäteastioissa on sinne kuulumatonta tavaraa. Sama koskee  astioiden viereen jätettyjä esineitä, jotka eivät kuulu kotitalousjätteeseen. Ainakin  oma taloyhtiöni varoittaa asiasta vähän väliä. On todella törkeää, että viattomat muut asukkaat pakotetaan kustantamaan toisten törttöilyä.

Vierailija
75/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vien kodinkoneet Giganttiin, jossa ottavat näitä romuja vastaan. Ja ihan samalla reissulla, kun ostan uuden. 

Jos et halua vaivata autollista kaveriasi ilman palkkiota niin sitten maksat hänelle reilut bensarahat. On myös firmoja jotka hakevat kotoa tavaraa ja vievät asianmukaiseen kierrätykseen. Rahaa vastaan tietenkin. 

Tv. Toinen autoton, joka saa kuitenkin nämä järjestettyä.

Tarvii selviytyä ilmaiseksi tällä kertaa. 

Laita mikro lastenvaunuihin, niuden kanssa voi matkustaa julkisissa ilmaiseksi. Kippaat sitten sen naapurikunnan puolelle. 

Vierailija
76/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä vaan ihmettelen, että ei ole varaa maksaa tuttavalle siitä että veisi mikron pois, mutta varaa siihen uuteen mikroon ja sen kotiinkuljetukseen kuitenkin on. 

Vierailija
77/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyvytön vaan haluton. Miten sinä itse kuljetat ilmaiseksi ilman autoa painavan mikroaaltouunin minnekään yhtään kauemmas? Ei tässä kykyjä kysytä vaan halua maksaa, tai sitten autoa. 

Vierailija
78/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä vaan ihmettelen, että ei ole varaa maksaa tuttavalle siitä että veisi mikron pois, mutta varaa siihen uuteen mikroon ja sen kotiinkuljetukseen kuitenkin on. 

En halua maksaa roskan pois heittämisestä se on täysin hyödytöntä. Rahaa pakollisiin tavaroihin on mutta ei turhuuteen. 

Vierailija
79/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin sivutielle dumppaan.

Vierailija
80/209 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tällä viikolla viemässä sorttiin mankelin ja muuta sekalaista kodintarviketta. Maksu oli 1,40€. 

Ei voi jäädä rahasta kiinni.

Pyydä naapurita kyyti ja auta häntä vastavuoroisesti jotenkin muuten 

Se on se vieminen, joka maksaa. Itsekin kuulun niihin autottomiin, joilla ei ole auttajia.