Mihin heitätte vanhat rikkinäiset mikroaaltouunit?
Ei autoa käytössä ei rahaa maksaa kuljetuksesta pihan sekajätesammio houkuttaa.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Sillä samalla kyydillä viet keräykseen, millä haette uuden mikron.
Ai Ottaako kaupat vastaan samalla vanhan mikron ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös noi kodinkoneet raajata öiseen aikaan jätekatokseen? Kukaan ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha hyvä keino on heittää mikro ikean kassiin tai sen puuttuessa jätesäkkiin ja yön pimeydessä käydä dumppaamassa lähimetsikköön tai veemäisen naapurin pihalle.
T. Persu
Juu, lempihupia on heittää roinat ilmastoahdistuksen kanssa kamppailevien ituhippien pihalle ja seurata löydöksestä aiheutuvaa hyperventilointia videokameran kera ja julkistaa tuotokset tiktokissa.
On se kumma kun ihmiset jaksavat raahata romua kotiinsa, mutta niiden oikeaoppinen hävittäminen sitten on niiiin hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla Sortti-asemalle. Hätätapauksessa sen voi viedä vaikka bussilla ainakin Kivikkoon.
Ei minun mikroa kyllä käsin kanna edes bussiasemalle. Isoja lapsia minulla kyllä on avuksi mutta ei ne minnekään kauas lähde.
Teilläpäin ei ole vielä kasseja keksitty? Tai nyt kun talvi tulee, niin ei ole sitten pulkkaa keksitty, jolla sen mikron voi vetää perässään
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vien kodinkoneet Giganttiin, jossa ottavat näitä romuja vastaan. Ja ihan samalla reissulla, kun ostan uuden.
Jos et halua vaivata autollista kaveriasi ilman palkkiota niin sitten maksat hänelle reilut bensarahat. On myös firmoja jotka hakevat kotoa tavaraa ja vievät asianmukaiseen kierrätykseen. Rahaa vastaan tietenkin.
Tv. Toinen autoton, joka saa kuitenkin nämä järjestettyä.
Tarvii selviytyä ilmaiseksi tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla Sortti-asemalle. Hätätapauksessa sen voi viedä vaikka bussilla ainakin Kivikkoon.
Ei minun mikroa kyllä käsin kanna edes bussiasemalle. Isoja lapsia minulla kyllä on avuksi mutta ei ne minnekään kauas lähde.
Teilläpäin ei ole vielä kasseja keksitty? Tai nyt kun talvi tulee, niin ei ole sitten pulkkaa keksitty, jolla sen mikron voi vetää perässään
En ikinä ole nähnyt ihmistä joka vetää mikroaaltouunia pulkassa.
kun lähdet uutta hakemaan, niin vanhan jätät siihen kauppaan mistä uuden ostat
vaihtoehto b: katsot netistä ser-jätekeräyspisteen sijainnit omalta paikkakunnaltasi ja viet sen sinne
vaihtoehto c: kun on noin vaikeaa, niin lopeta tulevien ser-jätetavaroiden ostaminen
Jos löytyy kotoa muutama perustyökalu niin sen voi purkaa muutamaan osaan ja laittaa metallinkeräys ,sekajäte ja lasinkeräys astiaan.
Vierailija kirjoitti:
kun lähdet uutta hakemaan, niin vanhan jätät siihen kauppaan mistä uuden ostat
vaihtoehto b: katsot netistä ser-jätekeräyspisteen sijainnit omalta paikkakunnaltasi ja viet sen sinne
vaihtoehto c: kun on noin vaikeaa, niin lopeta tulevien ser-jätetavaroiden ostaminen
Tarvin mikroa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä samalla kyydillä viet keräykseen, millä haette uuden mikron.
Ai Ottaako kaupat vastaan samalla vanhan mikron ilmaiseksi?
ottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
so? Ole ensimmäinen. Ap vinkuu ettei jaksa kantaa, vetäkööt. ilmeisesti ei ole kassejakaan, joten vetäkööt sitä pulkassa
meilläpäin useinkin ihmiset käy läheisestä automarketin pakettipisteeltä hakemassa paketteja ja pulkalla ne kotiin vedetään, jos talviaika on. kesäisin menevät bussilla. yhdellä oli kerran bussissa mukana pöydän kansi. siellä hän seisoi pöydän kanssa bussin keskialueella
Tilat uuden kotiinkuljetuksella ja samalla vanhan poisviennin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vien kodinkoneet Giganttiin, jossa ottavat näitä romuja vastaan. Ja ihan samalla reissulla, kun ostan uuden.
Jos et halua vaivata autollista kaveriasi ilman palkkiota niin sitten maksat hänelle reilut bensarahat. On myös firmoja jotka hakevat kotoa tavaraa ja vievät asianmukaiseen kierrätykseen. Rahaa vastaan tietenkin.
Tv. Toinen autoton, joka saa kuitenkin nämä järjestettyä.
Tarvii selviytyä ilmaiseksi tällä kertaa.
Sitten säilö se kotonasi kunnes saat rahaa maksaa sen 5 e bensoja jollekulle.
Jonnekkin metsätien päähän tai linjaautopysäkin luiskaan ne menee kuten muukin jäten jonka viemisestä jäteasemalle joutuu maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerta se olis ensimmäinenkin. Lopettakaa ihmiset häpeily. Ap ei ole ainoa autoton köyhä, ja jos mikroaaltouunin kuljettaminen pulkassa on toimiva ratkaisu, niin miksei voisi tehdä niin?
Jos joku sille nauraa niin se on naurajan häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Ota taksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hitossa tämä aloitus saa alapeukkuja? :D Eikö tällaista saisi miettiä ollenkaan vaan pitäisi vain samoin tein heittää sekajätteeseen?
Kyllä pitäisi miettimättäkin tietää, mihin risan mikron vie. Jos ei älyn lahjat kuitenkaan riitä, niin tietoa saa googlettamalla.
:D