Nainen, aiotko oitis saada 3 lasta kun Elon Musk keksii robotin joka herää yöllä puolestasi ja vaihtaa vaipankin?
Kisu kisu. Hoitaa lasta kun käyt elokuvissa.
Se vaan valkoinen mies keksii kaikenlaista. Vaikka Afrikasta onkin. Luulisi, että jo sossu kustantaisi js oikeasti syntyvyyttäkin halutaan lisätä. Vaikka oikeasti lähinnä älykkäiden ihmisten (ja kauniiden naisten) olisi hyvä lisääntyä ja onhan Elon Muskillakin 12 lasta. Ihan itse elättää.
Ukrainan sodassa henkensä heittämällä valkoinen heteromies ei saa mitään kiitosta tai edes mainintaa mutta entäs tästä?
Ja ajattele nyt mikä diili.
Kommentit (19)
Teen heti vaikka kymmenen lasta kun löytyy täispäinen normaali mies joka myös niitä hoitaa ja tekee kotitöitäkin eikä odota että minä teen kaiken, sääli että suomalaiset miehet ovat täysiä sikoja ja paskoja.
Stalin Hitler Putin Mussolini Breivik, siinä sinulle valkoisia miehiä joiden takia te valkoiset miehet olette siellä sodissa. Ei johdu naisista niin ei varmaan naisia erityisesti kiinnosta olla kiitollinen kun joku mies sukupolvi toisensa jälkeen päättää tappaa puoli maailmaa. Milloin mies kehittyy sukupuolena normaaliksi? kyllä roboteille
En, robotin pitäisi hoitaa odotus ja synnytys myös.
Vierailija kirjoitti:
Teen heti vaikka kymmenen lasta kun löytyy täispäinen normaali mies joka myös niitä hoitaa ja tekee kotitöitäkin eikä odota että minä teen kaiken, sääli että suomalaiset miehet ovat täysiä sikoja ja paskoja.
Luitko lainkaan aloitusta? Robo tekee kotityöt puolestasi. Miehen ei tarvi kun panna.
Vierailija kirjoitti:
Stalin Hitler Putin Mussolini Breivik, siinä sinulle valkoisia miehiä joiden takia te valkoiset miehet olette siellä sodissa. Ei johdu naisista niin ei varmaan naisia erityisesti kiinnosta olla kiitollinen kun joku mies sukupolvi toisensa jälkeen päättää tappaa puoli maailmaa. Milloin mies kehittyy sukupuolena normaaliksi? kyllä roboteille
Pelkkä yksi Annel Auer kumoaa noi.
Lastenhoito ei ollut koskaan raskasta minun mielestäni. Miten Elon Musk aikoo laittaa miehet kuntoon? Tämä innovaatio kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Lastenhoito ei ollut koskaan raskasta minun mielestäni. Miten Elon Musk aikoo laittaa miehet kuntoon? Tämä innovaatio kiinnostaisi.
Aina miehiä syytetään.
En. Teen se verran lapsia kun jaksan itse hoitaa.
Tein jo ja kasvatinkin heidät jo ihan ilman robotteja.
Ei Musk ole itse keksinyt mitään. Se vaan sattui syntymään rikkaaseen perheeseen ja on onnistunut ostamaan keksintöjä nimiinsä. Ihan tavallinen nepo-baby.
Vierailija kirjoitti:
Musk varmaan tuhoaa suurimman osan muista miehistä, että se voi itse raskauttaa kaikki maailman naiset. Se vaikuttaa vähän sellaiselta tyypiltä.
Jankuttajat aiotko käydä lääkärissä tutkituttamassa itsesi muistisairauden varalta?