Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyylit tyylillään....

18.02.2007 |

jeps kukkuu, eli tänne vaan, vanha oli niin pitkä!

mitäs plikat?

tää kävi taas spinnaamassa, kohta aletaan kattoo tyttöjen leffaa ja mies pääsee koneelle, kun me tytöt vallataan tää aina.

palaan taas.

nyt pitää jo laittaa: priscilla 24/25-26

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpe huhuuu, mikä meininki? :)

Entäs Priscillan fiilikset, onko yhtään parempi olo?

Omaa:samaa kuin aamusella, lämmöt ihme kyllä nousseet eilisestä 27.1--37.2 vaikka tässä vaiheessa yleensä laskee. Hiukan huonovointisuutta, saatta olla flunssasta johtuvaa. Aamuinen nega ei anna armoa kuitenkaan ;) Täti ei kuitenkaan tänään tullut (ehtiihän se vielä).

Huomiseen, kauniita unia kaikille :)

Tutti kp29/28

Vierailija
62/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkaan kuitenkaan--en osaa enää kirjoittaa..hih ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen perheeseen tulee vauva, tänään kuultiin. Olen katkera ja kateellinen. Huono ja pieni paska ihminen...

Vierailija
64/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mun väsyneet silmäni näkevätkään! miksi miksi? mä oisin sulle priscilla todella halunnu sen plussan! meidän ilopilleri, kaikkien tsemppaaja. kyllä oisit sen ansainnu. höh. mut niin kauan on kait toivoa kun tätsy tulee.

oon siis taas aivan järkky väsyny... kannattais nukkua öisin enemmän, mutta kun haluun iltaisin viettää omaa aikaa tytön mentyä nukkumaan niin eipä sitä tuu ajoissa mentyä nukkumaan. en vaan haluu mennä samantien sänkyyn ku tyttö on nukahtanu. vaik väsyttäis. yleensä se kyl menee jo 20 nukkumaan, joten varmaan mun ei tartteis valvoo ihan siihen puoleenyöhön... =) mut viime aikoina ollu taas vaikeempaa nukahtaa niin menny 21 aikaan vasta unille. noh, se siittä.

mulla on niin vahva epäilys etten ovuloinut kun aina on lämmöt hiukan kohonnu ovulaation jälkeen ja nyt ei ollenkaan. ja kun ei tosiaan niitä oviskipujakaan ollu mitkä on yleensä joka kierrossa ihan selkeet.

nyt syömään jotain pientä ja sit ehkä unille...

sannuska

Vierailija
65/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

milenna: hassu, olisit sanonut vaan!! niinhän ne sanoo et kun kaikki muu on ihmiseltä viety niin huumori ja seksivietti säilyy, kerpeleen kirjotusvihrepaholainen...

sannuska:kiitos kultaseni...

humala alkaa ottaa valtaa tässä käärmeenpesässä (mun pää). Ei jaksa ajatella, ja se on hyvä se. Pitkästä aikaa... mun miehen perheeseen tulee vauva, ja mun ensimmäinen fiilis oli kun tänään kuulin, että vittu. Okei, kaikki muut saa, ja mä en, perkele!! on lapsellista ja tyhmää mut huomasin että se oli mun eka tunne, kamalaa... oonko mä näin pieni ihminen et olen katkera jostain joka ei ees ole multa pois? ja olen mä...

mä oon itkeny tän illan aikana niin hirveesti ettei tosikaan, ja nauranu!! taidan olla aika stressaantunu ja vitun vihanen ja kaikkea.

uskomaton tunnemyräkkä käy läpi mussa... mun mies lohduttaa ja kuuntelee, mut tuntuu toisinaan et oon aika yksin tän asian kanssa... et ei miehet koskaan kykene samaistumaan tähän täysin.

Mun tunteet menee vuoristorataa, tällä hetkellä haluun kaikki maailman tutkimukset, ja seuraavassa haluun lopettaa tän tekemisen tähän. En osaa päättää...

laitoin myös mun yhdelle kaverille viestin että ei taaskaan onnannu, ni vastaus oli suurinpiirtein " että onhan sulla jo kolme, eikö se riitä? monilla ei ole ees yhtä" JOO, MÄ TIEDÄN ETTEI MUN SURU OLE VERRATTAVISSA HEIHIN, mutta saanko mä surra omani? onko liikaa pyydetty et antaa myötätuntoa ystävälle??

miksi? miksi mä en saa sitä perhanan raskautta aikaiseksi??vittu.

Anteeksi tytöt tää tilitys. Kirjotan vain niin kun mun sydän sanoo, teille ei tartte esittää ja teeskennellä? eihän? kyllä mä taas kasaan itseni, palaan taas takaisin vahvana ja " sparraan" teitä voittoon!!! mut nyt mul on heikko happi...

Rakastan teitä ystävät kalliit, olette mulle henkireikä.

Rimpe, Tutti, tehkää se positiivinen testi, mä luotan teihin.

milenna, sannuska tehkää tekin perässä, ja älkää kiltit miettikö turhaan tota ovuloimattomuus asiaa, ei se kannata...

kauniita unia.

priscilla ja ed. 27/25-26 P E R K E L E

Vierailija
66/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pitkän aikaa olen taka-alalla ollutkin. yritystä on siis ollut vuoden vaihteen jälkeen, olin varma että heti tärppää, mutta kappas vai, ei sitten tärpännytkään. viikon päästä olis h-hetki lähellä, mutta en taida uskaltaa testata.

tunteet käy läpi hirveää vuoristorataa... välillä oon ihan haltioissani että vielä tänä vuonna saan oman vauvan syliin ( pikku kakkonen) mutta sitten taas tulee sellasia tunteita että en mä haluu vielä toista. eka on 1,7kk, et mä haluun vielä mennä ja bilettää, vaikka nykysinkään ei kyädä miehen kanssa missään ku n.5 krt vuodessa. ;) mut silti. ootan ja en oota. pelkää & toivon olevani raskaana.

töissä on jumalattoman raskasta, hoitotyö. koko ajan pitää paahtaa menemään niin paljon ku vaan ikinä jaksaa. siksikin toivoisin olevani raskaana niin tietäisin että kohta pääsen lomalle ;) vaikka siitä se työ vasta alkaakin =) en siis kuvittele sen olevan ruusuista en odotuksen enkä vauva-ajan.

kiloja on tullu viime aikoina lisää ja turvotustakin ja ankara väsymys, en tahdo jaksaa kotitöitä tehdä, oisko lie laiskuutta vain.

mutta onnea teille muille tulevaan,itse en jaksa/uskalla vielä toivoa mitään . sen näkee ensiviikolla =)

Vierailija
67/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua Priscu... Hyvä että purat paskaa pois sisältäsi. Itke,huuda, sure, puhu ja nouse taas vahvempana. Tuossa tilassa on yksi hyvä asia: pohjalta pääsee vain ylös! *ottaa tukevan asennon ja auttaa kainolosta kun nouset jaloillesi, mennäänkö yhtämatkaa kohti huippua?*

Tämä palsta on aivan loistava kun täällä ei kukaan syyllistä, kyseenalaista eikä vaadi mitään! Täällä saa olla juuri niinkuin kokee tarpeelliseksi!

(.)Pää on täynnä räkää ja nukkumisesta ei oikein tullut mitään, kun taisi ihan kuumetta nostaa yöllä. Vilutti ja oli huono olo... No kahden jälkeen en onneksi enää herännyt kuin kerran ennen aamua.

Testin (RSFU:n) tein ja negahan se yllättäen oli. No viivanpaikka näkyi vaaleana, mutta mitään väriä siihen ei kyllä jäänyt. Että nyt voisi se täti sitten saapua.

Rimpe 27/25-27

Vierailija
68/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscilla kulta, tosi hyvä että purat paskaa oloa...tottakai voit kirjoittaa just siitä miltä tuntuu! Olet tärkeä, toivon että sulla olisi tänään parempi mieli. *iiiiiso halausrutistus*

Ommaanappaa: Kp 30/n.28 eikä täti oo yllättänyt vielä, luultavasti pidempi kierto vaan tulossa...kn oli tosi ylhäällä, mutta pehmeämpi. Hmm, hitto sais nyt tulla edes se peevelin akka *kiukuttelee* ;)

Tuttituu.

Vierailija
69/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RSFU:n testin tein, en RSFU:n...

Vierailija
70/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RFSU:n ei RSFU:n

Vierailija
71/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Rimpe, olet suloinen. Sulla on samantyylinen tilanne kuin mulla...tässä sitä sitten odottelee että pääsis uuteen kiertoon negojen jälkeen. Plaah, ei voi mitään. Toki ei sitä koskaan tiedä...kyllä se plussa on yllättävän monelle tullut vasta kun menkat jo useamman päivän myöhässä *uskottelua taas* ;D

Tutti, jonka masu nippailee tätimäisesti *auts ja ouh*

Vierailija
72/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ja negaa:((

Mulla taas ei tunnu yhtään mitään, joten tuskimpa se mullakaan on tärpännyt. Flunssa tosin tuli, kurkku on kipeä ja nenä vuotaa. Täysvaltaisen tukkoinen on olo:(

Priscu; Onko yhtään parempi olo? Tottakai tänne saa ja pitääkin purkaa, jos siltä tuntuu, kyllä me kuunnellaan:) Ja koitetaan tietty, parhaamme mukaan auttaa, jos se vaan on mahdollista..

Vierailija
73/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei näillä mun aivoilla ajatus juokse senkään vertaa kuin yleensä. Saati että tämä kirjoittaminen onnistui.

En mä Tutti taida jaksaa edes uskotella itselleni että plussaa tulis myöhemmin, kun kaikki aiemmat raskaudet on näkyneet hyvissä ajoin testeissä. Ja lisäksi on niin vahvat fyysiset tuntemukset tulleet sen pirun tädin suhteen. Henkisesti mä olen siihen jo osannut varautua viimeisen viikon...

Rimpe

Vierailija
74/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eilen illalla jaksanu enää pinoutua, kun luin netistä niin mukavan kirjotuksen itestäni. Tuli sitten niin maan paha olo ja itkin vaan miehen olkapäätä vasten koko illan :(

Mun bestis oli käyny toiselle palstalle vuodattamaan että mä oon valehdellut hänelle kun en kertonut lauantaina kun oltiin shoppailemassa, että oon tehny aamulla plussatestin. Valehtelin hänen mielestään koska kieltäydyin viinistä kun oli illalla kuskiks lähdössä. Kieltäydyin viinistä kahdesta syystä tietenkin plussan takia mutta myös olin kuskiksi lähdössä illalla. Oli siinä sitten muutakin mutta mukavin oli sitte lukea että tämän epäluottamuslauseen takia hän ei tiedä viitsiikö toimia mun kaasona kesällä :o

Bestis oli siis käyny lukemassa tältä palstalta mun testituloksen :/

Siis mä en ensin voinu uskoa mun silmiä ensin tuli viha ja sitten itku¿ nytkin itken kun tätä kirjotan. Koko yönä en oo saanu nukuttua ku oli niin v***n huono olo :(

Mä olin niin suunnitellu, että kerron tällä kertaa raskaudesta vähän eritavalla, oon tilannu pikkumiehelle bodyn tekstillä ¿Minusta tulee isoveli¿ ja tämän ajattelin laittaa päälle (kunhan se nyt ensin tulis) kun mennään seuraavan kerran kylään tälle bestikselle ;)

Viimeks soitin heti hälle ja kerroin puhelimessa nyt ajattelin jotain erilaista.

Arvasin kyl et se on käyny sen täältä bongaamassa kun ei vastaa tekstareihin tms¿ mut en olis ikinä uskonu, että vetää noin herneet nenään. Ite hän ilmotti omasta esikoisestaan nimettömällä kortilla np-ultran jälkeen, vaikka tiesin sen kyllä paljon aikasemmin ihan kaverin käytöksestä. Mut ilmeisesti MUN pitää sitten aina kertoo hälle ensimmäisenä. Katotaan vaan koska mä saan tietää että hän odottaa pikkukakkosta, kun sitä rupeaa odottamaan.

Tällä hetkellä kyllä fiilikset on enemmänki sellaset ettei tee mieli kertoa ollenkaan, johan hän on sen täältä käyny bongaamassa ihan mustaa valkosella. Vielä kun itellä on sellanen fiilis ettei tuolla ketään ole ja sen takia menossa ultraan muutaman viikon päästä.

Tällä hetkellä kukaan muu ei tiedä raskaudesta ¿virallisesti¿ kun minä ja mies.

Oonko tosiaan niin p***a bestis kun en heti kerro hänelle raskautumisestani? Eikö tätä tietoa nyt sais edes hetken pitää omana tietonaan, edes siihen asti että varmistuu itelle että siellä tosiaan joku on.

Kävin aamulla kattoo samaa palstaa, joku oli kirjottanu ¿että inhottavaa käytöstä¿ :o ja joku toinen taas ¿jos hän on halunnu vähän aikaa pitää salaisuutena¿ ja ¿eihän se nyt sentään valehtelua ole jos haluaa pitää omana tietonaan noinkin ihanan asian¿¿ :)

Sorry tää purkaus, mutta kun ei voi kenellekään muulle purkautua kun kukaan ei tiedä¿ :x

Mä tuun paremmalla mielellä joskus kommentoimaan teidän kirjotuksia.

Lohtuhalit nyt kuitenkin vielä negan tehneille ja tädin yllättämille (jos näitä nyt oli)

B-E (tällä hetkellä todella surullisena ja vihasena, ja vielä kaikenkukkaraks kipeenä ja varmaan nää raskaushormoonit oikein edesauttaa tätä olotilaa)

Vierailija
75/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-E: Kylläpä kuulosti oudolta sun ystävän loukkaantuminen siitä ettet ollut kertonut VIELÄ raskautumisesta. Höh, mun tuli paha mieli lukiessa tuosta...varsinkin kun olit niin kauniisti ja kivasti ajatellut yllättää sillä " minusta tulee isoveli" -vaatteella. (alkoi muakii itkettää oikeesti)

**lohtuhalauksia**

Vierailija
76/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisiköhän aloittaa uusi tyylilyyli-pinkka..alkaa olemaan pituutta ihan mukavasti tässä :))

Vierailija
77/77 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nyt sitten väsäsin uuden nimellä LYYLIT tyylillään osa2...

jatkammeko siellä?