Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~SYYSSÄTEIDEN kihelmöivä keskiviikko!~~~

25.01.2006 |

Jännitys se vain tiivistyy... *madaltaa ääntään*

Jättääkö täti Jeden ja löytää Memmulin?

Tikuttaako Senna oviksen juuri viikonloppuna?

Tehoaako Villiksen jtp-taktiikka?

Mitä Hippiksen gynellä selviää?

Kipeytyvätkö Pyryn rinnat koskaan?

Viekö elämä (tai mies) Riikan Lappeenrantaan?

Entä mitä muille loppuviikko tuo tullessaan?

Kihelmöivän kutkuttavaa keskiviikkoa Syyssäteille!!!

-P-

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot oikeesti niin ihana, hih.

t.nauravainen Olivia

Vierailija
2/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatko-osia odotellessa...

Villis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunataanko Pyry Syyssäteiden viralliseksi pinojen aloittajaksi? ;o)

Täällä ainakin Pyryn aloitukset laittavat varmasti hymyilyttämään.

-Hannako

Vierailija
4/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset Pyrylle piristävästä päivänavauksesta!! Nyt jäädään vain sitten jännäämään lopputuloksia :)

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille! Meitsi painelee nyt kahvin keittoon..

Riika

Vierailija
5/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas ehdin jotain raapustaa.

G:Olen hoitoalalla yrittäjänä, ollut jo 10vuotta. Päivän pituus vaihtelee paljon.

Mut enää huominen töitä ja sit reilun viikon loma ja suuntana Lappi. Jippiiiiiiii.......

Nyt olis yks kinkkinen kysymys. Muistan jotenkin, et siit olis ollu täällä joskus puhetta.

Eli: Siis emättimessä tapahtuu jossain vaiheessa (kuulemma) jotain muutosta, siis on joku pehmeä tai kova " juttu" . Mitä se tarkoittaa?

*nolottaa* Itsellä jotain kovaa.... siis mies huomasi sen eilen illalla.

( tää on jo pahempaa ku teidän limat *naurattaa*).

Nyt menossa kp 27/29-36. Näppärää nippailua oikealla puolella jo pari päivää, mitä lie!

Hauskaa päivän jatkoa!!!!

Vierailija
6/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyry. Laantuuko tämä nauru koskaan.. lääh.. mä kyllä kannatan sua aamun avaajaksi. Ihana juttu :)

Jedelede, minähän se olin, joka suunnitteli olevansa ensi kesänä jo äitiyslomalla. Vannomatta paras, ei tosiaan kannata kauheesti suunnitella etukäteen. Siis voitko kuvitella, mä surin jos sitä, että tänä jouluna (siis -05) jää kaikki jouluherkut, kuten graavikala väliin, kun ei raskaana uskalla raakaa kalaa syödä... ja katin villat! Tässä jo tammikuu raksuttaa loppua ja kalaa voi määttää suuhun vaikka joka päivä. Pitäisi tosiaan noi miettimiset jättää niin ehkä se tärppikin tulis... just joo ;) Mutta eiköhän se meillekin tule, kun jaksaa yrittää. Mä taidan olla turhan kärsimätön.

Villis, kyselit niistä ovistikuista. Mä olen testannut useampana päivänä ovisplussan. Viime kierrossa tosin lopetin tiestaamisen ihan lopakkoa surressani, mutta aiemmissa kierroissa ihan mielenkiinnosta jatkoin. Olin aika yllättänyt toisestakin plussasta, koska täällä niin moni on sanonut ettei saanut seuraavana päivänä enää mitään. Ehdin jo huolestuakin (tästäkin! ;)) et onko mussa jotain vikaa joko silmissä tai sitten tuolla alempana, kun tikuttelen niitä plussia monta päivää.

Tietkö Villis, mä oon ihmetelly että miks mulla on jo parina päivänä soinu päässä se biisi " vieläkö on villihevosia... ja jotain.. " En muista siitä kun ton yhden kohdan enkä edes kuka sen esittää, joku kimeä-ääninen nainen. Just äkkäsin, että toi sun nikki tuo sen biisin mieleen! Sori ;)

Enkelikello kyseli raskaana lentämisestä. Saitkin jo vastauksen, mutta täydennän vielä. Raskaana voi tosiaan lentää, mutta jos olet ihan viimeisilläsi lentoyhtiö ei tod. näk. ota sinua kyytiin. Joskus ei vaikka olisi se lääkärintodistus, jos la on lähellä.

Syy tuohon väärinkäsitykseen saattaa juontaa lentoemoista, koska heiltä säännöllinen lentäminen (siis lentotyö) kielletään aika alkuraskaudesta. Yksi syy siihen on taustasäteily, jota koneessa lentäessä aina saa pienen annoksen. Säännöllisesti lentäessä siitä saattaa olla haitaaa sikiölle. Mutta pääasiassa kielto on kai matkustajien turvallisuuden kannalta annettu :)

No, johan tässä tuli romaanin verran tarinaa. Jos TAAS yrittäis tehdä noita töitä... ei jostain syystä oikein maistu..

Ei muuta kun kihelmöivää keskiviikon jatkoa kaikille!

Miia

Vierailija
7/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia: no nyt mullakin alkoi soimaan toi villihevosia biisi päässä. Eipäs ollutkaan ennemmin tullut mieleen. Kunhan nyt ei kovin montaa tuntia jauhaisi paikoillaan ;) Niin ja kiitti Miia ovistikuttelu-infosta.

V

Vierailija
8/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miialle tiedoksi, että sen Villihevosia laulaa Hanna Ekola, ja on mun mielestä vähän liian kimakkaääninen nainen laulajaksi :) Nyt se soi muuten munkin päässä :)

).( ei kummempia, tätiä edelleen odotellaan täällä. Sunnuntaihin saakka on armon aikaa, sit jos ei ole tullut, alkaa paniikki kasvaman ja täytyy ottaa uus yhteys lääkäriin...

Vierailija
9/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla kommentoimaan...

Miia_M Se on Hanna Ekola se äänenvärisyttäjä :o) Levykauppaan vaan!

Itellä siis menossa täysin oireeton kp21/26-30 elikkäs en edes toiveajattele sitä plussaa :o(

Madam Mamma ennustelikin mulle vielä kolmea lasta

tytön syyskuussa v. 2008, pojan joulukuussa v. 2013 ja pojan huhtikuussa v. 2015 eli jos tuohon on uskomista niin taukoa tulee :o(

Terveisin nyyhkyläskimooses joka painuu illalla jumppaan :o(

Vierailija
10/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hitsin biisi pyörii munki päässä... juu kimakka täti on ja ihana se vibra siinä äänessä. Oppiskohan sitä ihtekki tärisyttään ääntä :oD

Nyt meen kahville ku alkaa nää jutut taas meneen ihan höpöiksi.

Vierailija
11/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeilijan kysymykseen vähän lisätietoa. Kävin pesun sivuilla ja sieltä kohta ehkäisy ja luonnollinen ehkäisy. Siellä sanottiin, että kohdunsuulla oleva nipukka on aika kova suurimman osan aikaa. Oviksen aikoihin se pehmenee ja kohdunsuu aukeaa hieman. Sitä ei kyllä sanottu, että mitä jos on raskaana, niin millainen se sitten on.

Me mennäänkin samoissa päivissä kp 27. Pääsetkö Lapissa koneelle, vai pitääkö tulosta odotella ensi viikkoon asti täällä? Hyvää matkaa, äläkä katko jalkojas rinteessä.

Olen koko kierron mitannut aamulämpöä, mutta se on flunssan takia heitellyt. Ollut koholla jo viikon, mutta tänä aamuna alempi. Olo oli jo kurja ja päätin, etten enää mittaa, vaan haluan nämä piinapäivät odotella ilman mitään enakkoaavistuksia. Pientä oireilua, mutta voi olla menkat tai tärppi. Testaan siis sunnuntaiaamuna tai alkuviikosta jos tarvetta.

G: hoitoalalla 8-16. Hoidokkini nukkuu aamuisin ja lepäilee iltapäivällä, niin pääsen koneelle tällai päivälläkin. Illalla ei aina ehdi kirjoittaa.

Plussatuulia joka suuntaan...

Vierailija
12/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyry saa kyllä munki puolesta nuo pinkat aloittaa vastaki! :) Ja tosiaan, villihevoset soi täällä nyt minunki päässä, eli jos jossain tulee vastaan samaa kappaletta hoilaava ihminen, voi olla varma että kyseessä on joku syyssäteistä. ;)

Omaa napaa... Samoissa päivissä mennään Gringon ja kuumeilija-69:n kans. :) Siis kp 27/27. Tätiä odottelen, mutta ei näy. Ei ole tänään sitä tuhruakaan ollu... Mutta onhan tässä vielä ilta aikaa sillä tädillä ilmestyä! Ja minähän en vielä huomennakaan ole hukassa. ;) Täti kyllä löytää minut vaikka kiven kolosta... Todellakin, ihanaa, enää kaksi yötä gynelle menoon!!! (Harva odottaa gynekäyntiä näin innolla...)

Mutta nyt menen pois, kun vatsatanssi odottaa! Plussa-aalto pyyhkäisköön meidän yli ja vieköön odottajien puolelle!

terkuin, Hippis

Vierailija
13/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, no jännittäviä hetkiä siis elellään säteissä kaikin puolin..

kaikenlisäksi nyt soi hannaekolat päässä, voi ei. Kyllä on muuten kurja ilma ulkona, jotenkin ihan hullua. Ensin oli paukkupakkaset ja nyt sataa vettä ainakin täällä etelässä, kivaa talvea tämä.

Noh, tänään on siis kp 11 ja ajattelin aloittaa tikuttelun. Onko kellään muulla samoja juttuja meneillään?

Räntäisiä terkkuja säteet!

Senna

Vierailija
14/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. voi ei: Hanna Ekolan vibra tosiaan rupesi kummittelemaan täälläkin. Aargh. Juu, ja tunnistaa kyllä sitä hoilaavan Syyssäteeksi, koska kukaan muu ei varmasti laula sitä. =D Kaikkein ikävintä on kyllä se, että nyt Villiksestä tulee tosiaan mieleen se biisi. =)

2. voi ei: *punastelee* No nyt nämä aloitukset saivat ihan tarpeettoman suuren huomion. En ehkä ihan JOKA aamu ole täällä ekana, mutta josko yritän vielä huomiselle jotakin keksiä... Mutta siis aamun ensimmäinen pinon aloittakoon!!!

3. voi ei: No nyt tuli rimakauhu. Rupesi jo ihan hirvittämään, että mitä siitäkin tulee, jos olen raskaana. Mitenkä tässä selvitään sitten kaikesta hääsählingistä ja työkiireistä, jos tulee jotakin noin mullistavaa... Kaipa tällainen on ihan normaalia. No, viikonloppunahan tuo selvinnee.

Mutta hei, nythän oli teitä ihan viimeisissä päivissä menijöitä - Gringo, Hippis ja kuumeilija69! Onko joku jo viittä vaille testi kourassa? Sitä vaan, että voitaisiin ryhtyä tuloksia jännittämään... =)

Jepsiskepsis. Nyt suihkuun ja SYÖMÄÄN. Se on kyllä ihanata se.

Pyrtsi, ojp 12

ps. Kihelmöivä keskiviikko, joopa joo... tisseissä ei vieläkään mitään kihelmöintiä. Hö. =)

Vierailija
15/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole testailemassa, koska odotan erittäin intensiivisesti sitä tätiä meille. Ei sillä että haluaisin sitä meille, mutta tiputtelua on ollut jo sen viikon (muttei edelleenkään tänään) joten toiveet ei ole korkealla. Mutta Gringon ja Kuumeilija-69:n testailuja minäkin täällä jännitän! Ja vielä kaikenlisäksi myös Pyryn! (Kun sinullahan tuosta oviksesta oli jo aika pitkästi!) Mukavaa loppuiltaa!

Vierailija
16/16 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisemmin kommentoin tuonne o.puolelle (tyhmältä tuntuu samoja jorinoita kirjoitella molempiin porukoihin), mutta käyn kyllä lueskelemassa kuulumisianne!

- T U L K A A K A I K K I P I A N P E R Ä S S Ä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++