Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyylit tyylillään....

18.02.2007 |

jeps kukkuu, eli tänne vaan, vanha oli niin pitkä!

mitäs plikat?

tää kävi taas spinnaamassa, kohta aletaan kattoo tyttöjen leffaa ja mies pääsee koneelle, kun me tytöt vallataan tää aina.

palaan taas.

nyt pitää jo laittaa: priscilla 24/25-26

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas..:)

On se kumma kun ei malttais hetkeekään olla poissa.

Illalla oliki vaikeeta saaha unen päästä kii:)

Kovasti jännittää edelleen, Priscu ja muutkin jännäävät, plussia kehiin!

Tääl kans peukutetaan bdbd!!

Meille on varmaan kans räkätauti iskemässä, mulla kurkku vähä kipee ja nenä vuotaa, niinku meijän tytölläki:( Kuhan nyt ei kovaa kuumetta tytölle nostais, se on ikävä katsoa jos pieni on kipeenä.

No, eipä nyt muuta, pitää lähtee postilla käymään, mulle oli tullu paketti missä vähä vaatetta:)

Vierailija
42/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpe, plussaonnea sulle..ja tisseistä...niin noh, hihiii...ehkä mä sitten pidän niitä pystyssä niillä peukaloilla jotka on kanssa pystyssä *miettii hölmöä mielikuvaa* :))) maan vetovoima kyllä on aika hurja *reps*

Omaa, taas (sori)...hitto tätituntemukset on kyllä aika vähissä. Ehkä se yllättää tai kierto onkin pitkästä aikaa 32 luokkaa (joskus useampi kierto siten ollut viimeksi)...jaa-a?

edelleen siis 29/n.28 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo aika kva kipu oli yöllä kyljessä sen tunnin ajan, sitten vessassa tuli jo paperiin tuhrua... ja nyt taas... joten kp muuttuu viimistään huomenna ykköseks. Että näin. Onneksi en testannu, mä pltan ne roviolla.

Rimpe: kiitos sanoistasi... täällä myös flunssa pukkaa päälle, kurkku on ku turkkilaisen rekkakuskin rukkanen, ja muutenkin olo tosi hehkee...

nyt just aika tyhjä olo. Vituttaa, aika saatanastikkin...

Vierailija
44/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscilla, tuhru on kuitenkin vain tuhrua...onhan sitä ollut muillakin raskautuneilla alussa. Älä vielä luovuta, en minäkään vaikka selvä nega tänäänkin *halaa*!

Vierailija
45/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en luovuttaisi jos ei olisi tämä niin tuttua... täti tulee aina tuhrulla... et usko miten ottaa päähän?? MIKSI aina käy näin? miten vaikeeta voi olla saada lapsi, perkele?!!!!

täällä googletan hulluna valemenkkoja tms. tää on niin epätoivosta.

Vierailija
46/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Priscilla kulta - lohtuhalit lähtee täältä *ruuuts* sulla oli niin hyvät oireet jo.

Mä en oikeesti tiedä mitä muuta vois sanoa, ihan kyynel vierähti poskelle ku luki sun viestin.

Hemmetin täti ku ei osaa pysyä poissa :(

Vierailija
47/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte mitään oikeeta osata sanoakkaan... en keksi itsekkään mitään fiksua.

Mutta nega on nega, eikä muuksi muutu, oireista huolimatta... mä en usko enää ikinä mihinkään oireisiin, perseestä kaikki. Eniten luotin tohon tädin myöhästymiseen, ikinä ei ole käynyt niin!!! luulin sen merkkavan jotakin, mut ei niin ei. Tiedätkö mikä mua eniten vituttaa? se että mä tyhmä ihminen annoin itseni uskoa kaikkeen tähän, vaikka lupasin itselleni et en lähe tähän. Mä oikeesti uskoin et otan tän ihan hyvin et täti sieltä aina tulee... mut en mä sit ottanutkaan kovin hyvin... kamalaa pitää itseänsä kasassa kun tytöt on tossa, ei viitsi itkeä niiden edessä...

Mä lopetan tän kuumeen tähän, tahdonvoimalla teen sen. Teen sen minkä lupasin, alan opiskelemaan liikuntaa lisää, kouluttautua siihen enemmän, otan siitä itselleni vauvan, kun muuta ei saada...

Vierailija
48/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscilla hei, nyt et vaivu synkkyyteen..en anna sun tehdä niin!!!!!!Ensinnäkään, et voi vielä olla 100% varma että täti tulee vaikka siltä vaikuttaa (vasta kun kunnon vuoto alkaa) ja vaikka tulisikin olen ihan varma, että se plussa sieltä vielä tulee lähitulevaisuudessa. Jos yhtään lohduttaa, meillä kakkonen sai alkunsa yk5 (eikö sulla alkaisi tuo yk, JOS alkaa?)

Tutti miettien kirjoitinko jotenkin hölmösti, eh..

((halausrutistuksia rutkasti))

Vierailija
49/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä kans ton tuhrun voisin vielä " sulattaa" , mut testi nega. Siihen luotan näillä päivillä.

Vierailija
50/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mä olen niin pahoillani sun puolesta! Mut kaivellaanpas nyt vähän muistia... Etkös sä epäillyt että et lainkaan ovuloinut tässä kierrossa? Tää vaan oli väli kierto ja siksi tätikin tuli (valitettavasti) vähän myöhemmin kolkuttamaan ovelle? Eli todennäköisesti seuraava kierto on taas huomattavasti otollisempi!! *täältä myös iso virtuaalinen hali*

Joo on mulla kp:t aika hyvällä mallilla mut mä en jaksa uskoa siihen raskautumiseen... Tätiä odotan saapuvaksi ihan hetkenä minä hyvänsä. Jos se nyt kuitenkin jättää tulematta niin vkl saatan testata, mut en oikeesti usko että niin pitkälle päästään.

Rimpe kp 26/25-27

Vierailija
51/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän mä rimpe epäilin joo, ja ehkä niin olikin... nyt just on sellanen " aivanvitunsama" mikä on ja miten menee jatkokin.... tää on niin perseestä. Miks mä sain päähäni haluta lapsen? tuntuu et helpommin olis suoritettu musta vyö karatessa tai maailmanympäri matkakin kun tämä...! mä oon niin vihanen, pettynyt ja kaikkee... ja jsut se mua harmittaa, että miksi, VOI MIKSI, kun sen tietää että täi tulee, niin miksi sitä elättelee muita oireita?aina vaan uudelleen....

Mä todella Rimpe toivon sulle sitä plussaa... noin hyvin jo päiviä, eikä tiputtelukaan alkanut, ihanaa, mahtavaa!! kyllä sä plussaat.

Vierailija
52/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ton muuten tietää, jos ei ovuloikaan? Tikuttamalla vai onko jotain oireita mistä sen tietää?

Priscu; Onko sun oireet tai vuoto muuttunu? Vai olikse et sulla aina tuhruttaa pari pv? Voi että minuukin ottaa päähän siun puolesta! En ees keksi mitään hyvää sanottavaa..*halirutistus* sulle kuitenki..

Vierailija
53/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään vedän 5 kiloo karkkii ja sixbäkillisen siideriä, se on ihan saletti.

ovuloimattomuus, enpä tiedä oikeita oireita, mut itse ajattelin että niin olisi koska lämmöt niin huonot... mutta tikuttamalla varmaan selkeemmin tietäs...

Vierailija
54/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu: Mä tarkoitin ton oviksen-puuttumis-kommentin lähinnä just sellaiseks helpotukses... Must on jotenkin helpompi kestää pettymys kun tiedän syyn ja ajattelin että suakin olisin tuolla tavalla auttanut... Höh, taisin kuitenkin vaan pahentaa tilannetta, jos näin kävi niin siitä olen kovin pahoillani!

Joku kyseli siitä oviksen puuttumisesta ja oireista? Mä olen kans ymmärtänyt et jos lämmöt ei nouse niin ovista ei tapahtunut.

Kävin äsken kaupassa ja samalla reissulla sattui kuitenkin r-testi matkaan ja ajattelin että josko kuitenkin huomenna jo testais ellei täti hyökkää ennen aamua kimppuun. Nyt kun tätä kroppaa on turha kuulostella kun tuo hiivatin lentsun poikanen rantautui, niin sittenhän sen tietäis.

Rimpe

Vierailija
55/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän mitä tarkotit, et pahentanu mitään...

eka siideri aukastu ja olo ei ainakaan vielä helpotu... no 4 vielä jääkaapissa ja likööriä kans...

testaa rimpe ihmeessä, noilla päivillä jo ihan " turvallista" , tiiät et peukutan tääl ihan villinä sulle:)) olet rakas.

priscilla joka vieläkin siis 27/25-26 alkais sit saatana, tääl ollaan jo valmiina.

Vierailija
56/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin ton yhen oman viestini uudelleen, täi tulee :D...varmaan joo vielä täitäkin....

Vierailija
57/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu; Minäki sen täin huomasin, mut en viittiny mitään sanoa, ku en tienny millä mielellä ottaisit sen..

Äsken ehdin pitkän jutun kirjottaa, kunnes tytsy tuli ja painoi tuota uudelleenkäynnistysnappia.. Ja nytpä sitä ei enää muista mitä piti sanoa..

No, Prisculle viel, et varmaan ärsyttää, jos se täti ei nyt kunnolla tulekaan vaikka koputteleekin:(

Ja Rimpe, peukutuksia sulle!

Jotain muutakin siinä viestis oli...hmm, palailen myöhemmin:)

Vierailija
58/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ihan ohi tuo täi! Mut Priscu hei sähän jo hymyilet! Kyllä se elämä taas voittaa, usko pois!

Mun ei olis pitänyt noita testejä ostaa,kun olo oli niin seesteinen aiemmin. Nyt ne kummittelee tuolla kaapissa... Perskeles että olin tyhmä! Kun kuitenkin olen varma siitä " täistä" .

Rimpe

Vierailija
59/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneks oo yhtään testiä kaapissa, ja sanoin jo miehellekin et ei anna miun ostaakaan niitä, ellei täti myöhästele..:) Ku tiiän omat hermoni, tulis heti testattuu ku vaan alkais päivät olemaan vähänki sinnepäin:)

Vierailija
60/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee se testi, tee tee tee!!!!!!!anna meille positiivinen tulos:))))