Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyylit tyylillään....

18.02.2007 |

jeps kukkuu, eli tänne vaan, vanha oli niin pitkä!

mitäs plikat?

tää kävi taas spinnaamassa, kohta aletaan kattoo tyttöjen leffaa ja mies pääsee koneelle, kun me tytöt vallataan tää aina.

palaan taas.

nyt pitää jo laittaa: priscilla 24/25-26

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt, lämmöt nousee vaan 37,2!! hitto mua jännittää kun toi kn on hävinnyt!! en yletä enää koskemaan siihen....

Vierailija
22/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä rupeaa jännittämään Priscun puolesta! Pukkuja sulle pidän kovasti!!!!

Täällä samallainen olo jatkuu kuin tähänkin asti eli lämmöt pysyneet koko ajan 37,2-37,5 välissä, valkkaria jonkin verran (Ja Priscu hei; Kun me ollaan noita yhtäläisyyksiä tässä havaittu niin olkoon tuo kummallinen " ovislima" taas yksi sellainen, olen sellaista tässä parin päivän aikana ihmetellyt), rinnat omituisen turpeat ja nännit kosketus arat. Mielialat heittelee koko ajan laidasta laitaan...

No tästäkin huolimatta mulla on vahvasti sellainen tunne että tätsy paukkaa luutansa kanssa siivousta suorittamaan ihan just.

-Rimpe- jolla päätä särkee taas vaihteeksi niin ettei kärsi juuri näyttöä katselemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu; Tuli mieleen, ku sulla nuo lämmöt on noin korkeet, et tuntuuko et oisit kipeenä/flunssassa tms. Jostain oon lukenu, et jollakin oli semmoinen vähä flunssanen olokin ollu, mut ei sit kuitenkaan niinku normi flunssa..

Tosi jännää!

Meijän tytöllä on ollu tänään ihme kitinä päivä, taitaa olla nuha tulossa, ku nenä vuotaa:(

Muuten, en tiiä saanko tänne liitettyy, mut yks sivu, mistä meijän neiti tykkää..

http://www.millan.net/funp/cards/ilikeyou.html

Tuota se kattois vaik päivät pitkät:)

Vierailija
24/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule rimpe, me taidetaan olla niinki samiksia että saadaan nelospainokset samaan aikaan:))) mulla ei mitään tissioireita ole, mut ei ole ollut koskaan... mun tissit ei reagoi mihinkään, tylsät... muuten kyl samaa kun sulla, tai no tänään aloin itkemään kun kuulin det glider in!!!! enkä tod. tykkää ees lätkästä:))) lähinnä toi kohdunnapukan katoaminen pistää miettimään josko... muuten mul ky ed. vahva täti olo. Tänään illalla mennään ostaa testi kuitenkin jo:)))

Milenna: ei ole muuten flunssanen olo. Ja noi lämmöt on mulla tosiaan noussu nyt kolmena päivänä vasta, ja kainalosta mitannu, joka kuulemma antaa aina muutaman pykälän matalempaa, niin tänään sit kokeilin suusta, niin 36,7- 37,2 on...

kauheeta tää kyl on!!!

Vierailija
25/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ja tytöt tulee kohta kaupasta, lähetään ostaa testiä, ihan marketti kamaa vaan... saas nähä kuinka kauan maltan olla tekemättä sitä.... torstaiksi yritän venyttää!

noista oireista muuten: mulla on kahtena iltana posket hehkunu punasena ja iho tosi kuuma... ja haukottelen ihan sikana!!!

Vierailija
26/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tää taas istuu, tänään ollu jo parempi päivä :) ei enää lämpöä muuta kun ton raskauden myötä ;) jospa tässä tostaina kuitenkin selviäis poitsun kanssa päiväkotiharjotteluun...

Ryhmähaliin ilmoitttautuu hän myös tosin vähän myöhässä.

Prisku - kyllä sulla on jännät paikat peukut pystyssä edelleen bd bd bd hyvältä tosiaan kuulostaa, ja kysyit jossain toisessa pinossa limoista kylläs vaan oon tässä raskaudessa huomannut tuota " ovis" limaa.

Kyllä sit heti testin jälkeen tuut kertoo, plussasäteitä lähettä hän +++++

Voi kun jaksais liikkua edes puolet tosta ku sinä, nytkin kun alotin ton koti pilateksen niin heti tulin kipeeks. Sama juttu kävi viimeks ku alotin salilla heti kipee, mun kroppaa ei nähtävästi oo luotu liikkumaan :|

Rimpe - sulla kanssa jännät paikat ja aikasta hyvät oireet, peukut pystyssä siulleki bd bd bd

Sannuska - ei mullakaan noussu lämmöt kunnolla kun vasta viikko oviksen jälkeen, ja kyllä tuo testi vaan kahta viivaa esitti =D joten ei niistä lämmöistä voi tosiaan mitään sanoa. Ihan rauhallisesti nyt ootat vaan...

Milenna - ihana linkki, kiitos piristi muuten niin väsynyttä päivää =D täytyneen huomenna esitää pikkumiehellekin nyt on jo tutimassa.

Mä lähden viikon päästä töihin hyvillä mielin nyt kun sain plussan =D tietää et jos kaikki menee hyvin ei tartte kauaa kärvistellä duunissa :) eri juttu mitä mieltä duunissa ovat ku rupevat näkemään tässä kevään kuluessa massunkasvua ;D

Yks juttu tässä vaan vähän mietityttää... kuinkas mää nyt mahdun mun valkoiseen mekkoon kesällä kun viikkoja on jo noin 20 kasassa silloin ja mekko tilattu jo aikaa sitten...

Toivottavasti muut nyt säästytte tältä flunssalta tosi ilkeen tuntunen ja musta tuntuu että raskauden takia multa meni näin nopeesti ohi ku ukko vielä ihan kipee ja sama aika sairastettu. Sama juttu oli viimeks kaikki sairaudet meni tosi nopeesti ohi :)

Jaahas pitää ruveta etsimään alkuraskauden ultraa ku jotenkin tuntuu että täytyy päästä tarkistamaan onko tuolla tosiaan salamatkustajaa...

B-E (Rimpelle kiitos, tää on hyvä lyhenne)

Vierailija
27/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin hakee testin, alkakaas painostamaan!!!!

kiti: nice to have you back...! ja tottakai, heti kerron kyllä kun kerrottavaa on.

palaan vielä tänään...

Vierailija
28/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sie ihan ootat, et alkais porukat painostaa testin tekoon:))

No, parempihan se tietty ois jos jaksasit aamuun oottaa...mut tee se testi nyt, ku eiks sul ollu jo ihan jo kp:tki täynnä:)

Voi että jännitys kohoaa..en varmaan saa ens yönä nukuttuu, jos ei tänään kuulumisia kuulu..

Vierailija
29/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö painostaa - en mä viiti - jos nyt sit kuitenkin kun ite pyysit

[color=red][size=3] TEE TESTI !!!

;)

Vierailija
30/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko tossa tarpeeks painostusta?

Odottelemme............................

Vierailija
31/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Priscu rakas tietysti odotat aamuun (LUE: TEE HETI TEE HETI!!!)

;)))

..juhlitaan/murehditaan sitä huomenna (LUE: KOKO YÖ REMUTAAN)

Olet IHANA, peukkuvarvasnenäkorvatissit ja muut ulokkeet pystyssä sulle!

Uskallankohan enää koneelta lähteäkkään tänä yönä ;)

Itellä sekava viilinki. Huomenna tullee tätsy luulen niin, tosin lämmöt edelleen 37.1.

Tutti kp28/28

Vierailija
32/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun pitää lähtee nyt nukkuu, voi priscu kun viititkin pitää tätäki höpsöö jännityksessä:)

Kovasti plussaonnea sulle ja myös Tutille ja muille piinailijoille!!

*tääl kans kaikki ulokkeet pystyssä*

Vierailija
33/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en millään olis jaksanu alkaa kirjottaa mitään, koska oon aivan extraväsy, mut pakkohan mun nyt oli..

PRISCILLA, TEE SE TESTI!!!! =) =)

mä olin tänään katsomassa viikon ikäistä pikkuneitiä, voih... helpottipa hirveesti tätä vauvankaipuuta...

vauvan äiti totesi että huh kun haiset, kun vauva väänsi lörtsyt ja minä siihen että ei tuo ole ollenkaan paha haju... kaiholla muistelin sitä ihanaa (?!) vauvan maitokakan hajua... hmm, olenkohan ihan kunnossa..?

mut hei priscu, en halua yhtään yllyttää sua, mutta.... tekisitkö hani sen testin kun tuskin me muut saadaan kuitenkaan unta jos ei saada tietää!!! täällä on kans kaikki ulokkeet pystyssä!!!

sannuska

Vierailija
34/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lyyli painuu peiton alle, herätys 5.40 :/

Pitänee aamusella heti kurkata onko tullut uutisia ;)

Hyvää yötä siskot!

ZzzzzZZzzzzz................................................................................*

Vierailija
35/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan.

Kylmä yö voi olla tiedossa ku kaukolämpö on rikki hrrr hrrr

Pitänee käydä kokeilemassa vieläkö sais lämpöstä hampinpesu vettä.

Aamulla heti tänne bongaamaan, josko Priskulta olis uutisia :)

" kaikki ulokkeet myös täällä pystyssä" =D

bd bd bd bd bd bd

Vierailija
36/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedättekö te hömpät edes mitä te merkkaatte mulle?? ilman teitä olisin hajonnu jo ajat sitten... ootte te niin upeita!!

en päässy aikasemmin koneelle, kun se oli vallattu! testin tosiaan teen aamupissasta, voi olla että jo huomenna, ehkä jaksan torstaihin... en tiiä hitto vieköön... toisaalta pelottaa tossa oikealla alamahalla sellanen pistävä kipu aina välillä, varsinkin jos olen " rutussa" ... jos se enteilee vaiks tätiä?

tutti: paskat se täti sieltä tule!!! mä alotin täällä tädin karkottamis tanssit meille kaikille... olet myös tutti rakas mulle... halaaan....

mulla on kyllä herkkyys nyt tosiaan pinnassa, näppis kastuu just nyt kun ajattelen teitä ja tätä voimaa ja tukea mitä täältä saa, varmasti meistä jokainen. Vahvoja naisihmisiä kaikki!!!

ps: ostin noi paljon haukutut rfsu:n testit, saas nähdä miten pelittää tällä tytöllä!!

palaan aamulla! Priscillanne ja 5 min. päästä kp 27/25-26 perskeles!!!!

Vierailija
37/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en yleensä avaa konetta ollenkaan aamulla ennen töihinmenoo ku meen aikasee töihin, mut tänään oli pakko tulla kattoo onko meitin priscillalta uutisia!

parempihan se kyl oikeesti on mitä pidempään maltat sen testin kanssa. saat varmemman vastauksen. (mut miten sä hallitset hermos? mulla ei onnistu...)

luulisin että sun ei tarvii olla huolissaan tosta kivusta. kun niin moni on kertonut kuinka alussa sattui alavatsaan sinne sun tänne. kohdun kasvukipuja! =) tai jotain sellasta, mut hyvää kipua kuitenkin, sitä se vaan hani on!

tekee pahaa mennä herättää tyttö tähän aikaan mut pakko on. isäntäki meni jo kuudeks töihin ja mun pitäs kans kohta mennä... joten

moikka! (palaan heti kun pääsen kotiin.......)

sannuska

Vierailija
38/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Lyylit :)

Saavuin juuri töihin ja pitihän ihan ekaksi aukaista kone. Juu ja supertestaajana taas aamusella nega. Mutta fiilis on ihan ok. Toivottavasti kierto ei veny kovin pitkäksi.

Priscu huhuu, vieläkö nukut *vinks vinks* ;) On joo ihan yleinen oire alkuraskaudesta-kin tuo vatsan pieni kipuili/viiltely.

Tässä välissä pari työjuttua ja kahvikupin kanssa palailen takaisin kotvasen kuluttua.

Tuttiputtifrutti kp29/n.28

Vierailija
39/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olittepas olleet ahkeria eilen! Meillä on kone tökkinyt muutaman päivän ja eilen meni sitten ihan mahdottomaksi. Näiden sivujen avaaminen kesti melkein kymmenen minuuttia... Nyt tuntuis taas kone pelaavan tai siis nettiyhteys!

Priscu: Susta hehkuu sellaista voimaa ja positiivista energiaa ihan tän palstankin välityksellä että mahdat " oikeassa" elämässä olla tosi hyvä ystävä! Sä jaksat täällä aina kaikkia huomioida ja tsempata tarpeen mukaan! KIITOS!

Sitten tähän meitä kaikkia kiehtovaan asiaan: Maltoitko jättää testin vielä kaappiin? ;)

Tutti: Sä tuolla Prisculle sanoit pitäväsi kaikkia ulokkeita pystyssä, jopa tissejä, Kuinka se tehdään? ;) Mulla kun ne on pystyssä vaan jos konttaan lattialla....

Sannuska: On tuo aika aikainen herätys pienelle, mutta yllättävän hyvin nuo muksut sopeutuu. Oletko viihtynyt hyvin uudessa työssäsi?

BE: Kiva että jatkat täällä vaikka plussan saitkin! Jospa me pikkuhiljaa päästäis valumaan tuonne odotuspuolelle kaikki muutkin, niin saatais sinne oma Tyylikkäiden pinkka... *jää haaveilemaan plussasta*

Vähän täytyy tätä omaa oloa tähän vielä purkaa: Eilen iski hirviä päänsärky ja illalla tuntui kuin jyrä olisi päältä ajanut. Nyt on sitten pää täynnä räkää ja ihan veto pois. Kp:t tulee tänään täyteen ja kumman rauhallinen on olo... Ei stressiä, ei kiirettä testaamaan ja henkisesti aika vankka täti olo. Lämmöt kyllä edelleen samoissa kuin tähänkin asti, mutta nyt kyllä saattaa tämä lentsu vaikuttaa noihin lämpöihin eli se niistä.

-Rimpe-

Vierailija
40/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuttiin vähän pitkään :) pikkumieski veteli yli 13 tunnin yöunet. No kohtahan sitä joutuu heräämään 07 pakosta.

Prisku - missäs sä oot??? Tuo kipu alavatsassa on ollu mulle todella tuttu tässä jo parin viikon ajan. Sen takia oikeestaan tiesinkin, että testistä tulee + =D

Kaikki täällä venttaa Priskun tulosta, peukut ylhäällä bd bd bd

Rimpe - toivottavasti et vaan oo tulossa samaan räkätautiin kun me, on tää vaan niin uuvuttava välissä tuntuu että ohi on menny mutta sitten tulee takasin. Tänään näyttää olevan aivastus päivä ja aina ku aivastaa sattuu tonne alavattaan :(

Mä en oo vielä tonne odotus puolelle " ilmoittautunut" sen verran skeptinen oon tämän odotuksen suhteen, että haluun käydä ultrassa muutaman viikon päässä kattomassa että siellä tosiaan joku on, ennen ku tonne odotus puolelle meen kirjottelemaan...

Mennään sitten kaikki samaan aikaan toiselle puolelle kertomaan oireista ja masun kasvusta.

Jäämme odottelemaan Priskun viestiä...

Plussasäteistä keskiviikkopäivää kaikille lyyleille tasapuolisesti, pysykäähän terveinä

B-E