Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, rehellisesti. Aloittaisitko vakavassa mielessä tapailla pienipalkkaista/työtöntä naista, jos itselläsi on hyvä ammatti/työ.

Vierailija
01.11.2024 |

Minä olen vain kauppaoppilaitoksen käynyt ja saan pienipalkkaisia pätkätöitä ja joudun olemaan jaksoja työttömänä. Miesystäväni tunteet minua kohtaan ovat viilentyneet ja olen huomaavinani, että hän haluaa paremman ammatin/palkan omaavan naisystävän.

Mies, rehellisesti. Alottaisitko vakavassa mielessä tapailla pienipalkkaista/työtöntö naista, jos itselläsi on hyvä ammatti/työ.

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen töillä tai ammatilla ole mitään merkitystä. Tärkeintä on, että nainen antaa pillua, synnyttää lapsia ja piikoo kotona. Pluspisteitä saa, jos on nuori ja nätti.

Vierailija
2/25 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ihan ok manager tason työ ja palkka. Vaimollani on itse asiassa minua paremmin palkattu director tasoinen asema. Sillä ei olisi mitään merkitystä, vaikka hän olisi pienipalkkainen tai työtön, kunhan hän vain olisi sama ihana nainen. Päinvastoin, joskus hänen työnsä mukana tulevat stressitasot ja työmääränsä tunkeutuu ikävästi meidän parisuhteen väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisen työtilanteella ei ole juurikaan merkitystä. Tärkeintä on, että nauttisimme toistemme seurasta ja tietenkin toivon myös, että nainen olisi tyytyväinen työtilanteeseensa.

Vierailija
4/25 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole matearilisti, vaan luontoihminen. Naisen tulotaso ei ratkaise, vaan kyky toimia arjessa ja parisuhteessa. Mukava, herkkä, hellä ja halukas nainen sopii minulle. Raha riittää hienosti laadukkaaseen arkeen.

Vierailija
5/25 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suht hyväpalkkainen mies. Naisystäväni tienaa huomattavasti vähemmän, mutta en koe sitä ongelmana. Minulla on kuusi numeroa sijoitussalkussa, hänellä kaksi. Jaamme kulut siten, että minä maksan ns. luksuksen, mutta muuten mennään tasan. Ainoa asia, joka merkitsee, on se, että hän ei pyri elämään siivelläni ja on itse tyytyväinen elämäänsä.

Vierailija
6/25 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Elättäisin häntä.

Vierailija
7/25 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suht hyväpalkkainen mies. Naisystäväni tienaa huomattavasti vähemmän, mutta en koe sitä ongelmana. Minulla on kuusi numeroa sijoitussalkussa, hänellä kaksi. Jaamme kulut siten, että minä maksan ns. luksuksen, mutta muuten mennään tasan. Ainoa asia, joka merkitsee, on se, että hän ei pyri elämään siivelläni ja on itse tyytyväinen elämäänsä.

Siis maksatte puoliksi esim. asumisen kulut ja ruokakulut? Asutte siis naisystävän tulojen mukaisessa asunnossa ja syötte halpaa ruokaa? Vai lasketko luksukseksi tuollaiset perusasiatkin, kuten hintavampi asunto ja kallis ruoka?

Vierailija
8/25 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis maksatte puoliksi esim. asumisen kulut ja ruokakulut? Asutte siis naisystävän tulojen mukaisessa asunnossa ja syötte halpaa ruokaa? Vai lasketko luksukseksi tuollaiset perusasiatkin, kuten hintavampi asunto ja kallis ruoka?

Asumme omistusasunnossani. Ruokakulut maksetaan puoliksi ja syödään edullisesti mutta hyvin.

Vierailija
9/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen töillä tai ammatilla ole mitään merkitystä. Tärkeintä on, että nainen antaa pillua, synnyttää lapsia ja piikoo kotona. Pluspisteitä saa, jos on nuori ja nätti.

Juurikin näin.

Vierailija
10/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samantekevää, kunhan hän on hoikka kaunotar. Ongelmia tulee siinä vaiheessa kun nainen on selvästi parempituloinen tai rikkaampi, taikka "korkea"koulutettu.

Vierailija
11/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa pienpalkkaisen kanssa. Jos jatkossa mietin seurustelukumppania, ei hän ole pienpalkkainen. Niin paljon jää tekemättä ja kokematta.

Vierailija
12/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, kunhan on fiksu, empaattinen, kaunis ja seksikäs. Antaa pillua, ottaa suihin ja tekee mulle rimjobeja. Sellainen minulla on ja maksan mielelläni noin 75% kaikesta.

Vierailija
13/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naisen statuksella siviilissä tai työelämässä olisi mitään merkitystä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Luonteepiirteet, pitää itsestään huolta henkisesti/fyysisesti ja se että kemiat kohtaavat riittää jo pitkälle. 

Vierailija
14/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään, jos meillä olisi hänen kanssaan seksiä ullin kullin. 

Vierailija
15/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ketju eli hyvä että joku laittoi tämmöisenkin. Terveitä suhteita on siis vieläkin! 

Vierailija
16/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ihan ok manager tason työ ja palkka. Vaimollani on itse asiassa minua paremmin palkattu director tasoinen asema. Sillä ei olisi mitään merkitystä, vaikka hän olisi pienipalkkainen tai työtön, kunhan hän vain olisi sama ihana nainen. Päinvastoin, joskus hänen työnsä mukana tulevat stressitasot ja työmääränsä tunkeutuu ikävästi meidän parisuhteen väliin.

Meillä on vähän sama juttu kun jäin kotiin lapsia hoitamaan, jotta vaimo pääsi tekemään uraa. Nyt se valitettavasti kostautuu kun on niin valtava työstressi ja kaikki. Seksistä on tullu hänelle pakkopullaa ja illat menee sohvalla maaten. 

eli summa summarum, ehkä parempi vaikka se pienipalkkainen mutta kotona reipas ja iloinen kuin hyväpalkkainen mutta kotona hirviö. 

Vierailija
17/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Vierailija
18/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos on valmis maksamaan "ylläpidosta" luonnossa, eli sitten pitää olla seksuaalisesti todella antava, koska työtöntä ei ainakaan raskaat työt stressaa.

Vierailija
19/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen iässä jossa ei perheitä enää perustella, eikä muuteta yhteen niin kyllä sopii pienituloinenkin. Nuorempana ei.

Vierailija
20/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hyväpalkkaisena naisena jää tästä nyt lähinnä hämmennys. Kaikki miehet siis yhteistuumin sanoo, että on lähestulkoon parempi, että naisen tulot on pienet (ettei ole työstressiä). Kuitenkaan kovin moni ei sano, että mielellään elättäisi naistaan, ja suomalaisissa parisuhteissa sellainen elättäminen onkin aika harvinaista. Parisuhteissa, joissa itse olen ollut suomalaisten miesten kanssa, yhteiset kulut (vastike, sähkö, ruoka jne.) on aina maksettu puoliksi ja kumpikin itse omat kulunsa.

Eli onko näiden miesten ajatus se, että eletään ns. kahden elintason parisuhteessa (jollaisia Suomessa ilmeisesti on aika paljon), jossa siis miehellä on varaa kalliisiin harrastuksiin, reissuihin, jalkapallolippuihin jne., mutta naisella ei ole ehkä mitään harrastuksia, tai rahaa sellaisiin?

Vai oletteko aidosti muuttuneet esim. keskieurooppalaisiksi, jolloin rahat perheessä on yhteisiä, molemmilla on siis yleisesti varaa samantasoisiin asioihin, eletään ehkä miehen palkalla, mutta naisella on sitten ehkä kodin ulkopuolella helpompi elämä (esim. Saksassa osa-aikatyö naisilla yleistä) ja ehkä enemmän energiaa olla sitten se ihana ja iloinen iltaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi