Mä en jaksa enää olla yksin :(
Mies lähti taas muka vähäks aikaa kaverin luo. Mä sit sanoin et viet meidät mun äidin luo niin ei sopinut kun voi mennäkkin puol kymmeneen joten pojan pitäs olla jo nukkumassa silloin kotona taas.
Mä olen hoitovapaalla ja päivät siis kotona 1v lapsen kanssa, seinät kaatuu välillä päälle kun olen raskaanakin ja väsynyt ja mies vaan juoksee huvittelemassa ja välillä ihan isänsä apunakin kyllä. En mä haluis erota mutta en jaksa olla aina yksin. En myöskään haluais riistää mieheltä kavereita mutta mikä siis avuksi?
Kommentit (7)
pitää olla, mutta kyllä molempien täytyy ottaa vastuutakin. Ei se sun ukkos tajua ennenku oikeasti laitat sen tajuamaan.
Meet sitten niiden kanssa vaikka illalla lenkille tai leffaan kun mies kattoo lasta tai vietät päivät niiden (ja lasten) kanssa.
Toi yksinäisyydentunne on inhottava, mutta et voi " roikkua" pelkästään miehessä.
mutta kun haluisin olla myös miehen kanssa yhdessä siis omalla perheellä. Viikonloput tuntuu niin kurjan pitkältä kun miehellä aina jotain menoa.
ap
ja välillä onkin kotona, olen myös sanonut miten ihanaa on kun on kotona joten tunteistani puhun paljon miehelle.
Mutta heti kun on pari viikonloppua peräkkäin että miehellä on menoa niin ottaa koville. Tänäänkin melkein koko päivän ollut poissa. Pitäis kai vaan sopeutua kun ei tää nyt niin paha ole, tunteet vaan herkässä ja poika hyvin eloisa tapaus joten ei voi itse kunnolla levätä.
Kiitos kannustukseta
ap
Silloin on vaan niin ärsyttävän tunteellinen ja herkkä että...
Mua ainakin otti päähän olla raskaana kun tunsi olevansa niin " yksin" aina.
Tsemppiä :-).
Kerro miehellesi nämä samat asiat mitä kirjoitit ja katso miten reagoi.
Fiksu ihminen tajuaa rajoittaa menojansa ja ottaa sinutkin huomioon.