Jos juo klo 17 yhden lasin kuoharia niin onko mahdollista, että se vielä häiritsee yöunia?
Kokemuksia? Lähinnä siis niillä, joilla alkoholi vaikuttaa uniin.
Kommentit (11)
Vaikea uskoa, sen verran vähän alkoholia on yhdessä lasillisessa. Luulen että vaikutus on sitten illalla enemmän psyykkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, sen verran vähän alkoholia on yhdessä lasillisessa. Luulen että vaikutus on sitten illalla enemmän psyykkinen.
Tähän minäkin kallistun. On kerran tullut alkoholista pahat rytminäiriöt yöllä. Ehkä nyt pelkäsin tuleeko taas vaikka juo vain yhden alkumaljan juhlissa. Ap
No eipä ole, ei.
Kuohari on mieto alkoholijuoma, ja yksi lasillinen on joko 12 cl tai 16 cl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän minäkin kallistun. On kerran tullut alkoholista pahat rytminäiriöt yöllä. Ehkä nyt pelkäsin tuleeko taas vaikka juo vain yhden alkumaljan juhlissa. Ap
Alkumalja on yleensä vain 8 cl kuoharia.
Sehän kuohuu laskettaessa, joten kuohuviini lasiin ei paljoa jää juotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu lasin koosta.
Mistä muusta kuohuviiniä muka juodaan, kuin kuohuviini lasista, tollo.
Voihan siitä joku joutua vaikka teholle, toinen nukahtaa heti, jollakin voi mennä yöunet... On se vaan outoa kun kaikki ei ole samanlaisia
Jos mä juon 1-2 lasia viiniä, nukun tosi huonosti ja heräilen etenkin asmuyöstä. Jos viiniä menee reippaammin, nukun kuin tukki. Toki se uni ei ole yhtä palauttavaa kuin normaalisti
En usko, että yksi lasi tuohon aikaan vaikuttaa ainakaan niin, että sitä mitenkään jaksamisessa huomaisi. Toki toiset ovat herkempiä.