Ilahdutko jos jouluaattona paketista avautuu villasukat tai villapipo?
Tykkäättekö saada neulottuja kudottuja tuotteita lahjaksi?
Kommentit (84)
Ilahdun aidosti siitä että joku on ajatellut minua ja haluaa muistaa minua. Olkoot sitten villapipo tai mikä tahansa.
Lahjassa on ainakin minulle tärkein ajatus sen takana.
En ikinä enkä koskaan voi ymmärtää niin materialistisia aikuisia että halveksuvat ja jopa haukkuvat jonkun antamaa lahjaa! Se on todella moukkamaisen ja ahneen ja materialistisen ihmisen merkki.
Villapipo tai hanskat tai kaulahuivi, vielä jos ne on itse neulottu on arvokas lahja ja merkki siitä että sinua on ajateltu.
Mutta kun se pitää olla Rolex-kello tai uusi läppäri uusinta mallia tai huippuälykäs kännykkä tms. Kunhan vain rahaa on käytetty!
Minun eksäni oli juuri näitä halveksijoita. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun lahjasta oltiin naama norsunvitulla ja aina jotain marinaa keksittiin. Käyttämättä jäi. Aina oli jotain väärää, ja jopa sanottiin mitä mä tällä teen.
Itselleen oli tärkää pitää minut ajan tasalla paljonko nyt on käytetty minun lahjoihini. Voin sanoa että lahjan antamisen ja saamisen ilon se tappoi tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ilahdun aidosti siitä että joku on ajatellut minua ja haluaa muistaa minua. Olkoot sitten villapipo tai mikä tahansa.
Lahjassa on ainakin minulle tärkein ajatus sen takana.
En ikinä enkä koskaan voi ymmärtää niin materialistisia aikuisia että halveksuvat ja jopa haukkuvat jonkun antamaa lahjaa! Se on todella moukkamaisen ja ahneen ja materialistisen ihmisen merkki.
Villapipo tai hanskat tai kaulahuivi, vielä jos ne on itse neulottu on arvokas lahja ja merkki siitä että sinua on ajateltu.
Mutta kun se pitää olla Rolex-kello tai uusi läppäri uusinta mallia tai huippuälykäs kännykkä tms. Kunhan vain rahaa on käytetty!
Minun eksäni oli juuri näitä halveksijoita. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun lahjasta oltiin naama norsunvitulla ja aina jotain marinaa keksittiin. Käyttämättä jäi. Aina oli jotain väärää, ja jopa sanottiin mitä mä tällä teen.
Itselleen oli tärkä
Mä en muista että olisin ikinä pettynyt lahjaan. Olen aina ollut iloinen ja kiitollinen luonne, enkä vaadi paljoa, ainakaan lahja-asioissa. Mikäli lahja on minua ajatellen valittu, se on kyllä käytännössä aina mieluinen. Mutta tässä menisi minunkin rajani - kaverini anoppi antaa hänelle joka vuosi käytettyjä lahjoja. Ei siis sillä tavalla että "hei näin tämän upean nahkalaukun kirpparilla ja se on juuri sinun näköisesi ja priimakunnossa", vaan silleen että "tässä ilmaiseksi saatu suihkusaippua - JOSTA KÄYTIN JO 1/5". Ja tekee tämän aivan tahallaan... muille kyllä ostaa uusia lahjoja.
Ilahtuisin.Palelee niin helv..sti.Sain aitoja villiksiä ja voi kun hyvä olla.Missään tarkene.
Oi mä rakastan neuloa tällaisia settejä. Ei nyt ihan jokaiseen pipoon mätsäävää kaulaliinaa ole mutta melkein :D. Olen myös laittanut myyntiin tällaisia ja heti tulee valitusta että on liian kallista, vaikka käytännössä lankojen hinnalla myisi. Ja neulontajälkeni on aivan priimaa, minulla on erittäin siisti ja tasainen käsiala, enkä laita myyntiin sellaisia joihin on tullut joku virhe. Mutta valitettavasti käsintehtyjä harva arvostaa, pitäisi saada halvemmalla kuin made in China -tuotteet kaupasta...