Ilahdutko jos jouluaattona paketista avautuu villasukat tai villapipo?
Tykkäättekö saada neulottuja kudottuja tuotteita lahjaksi?
Kommentit (84)
En ilahdu, en käytä kumpaakaan. Kiittäisin tietenkin kauniisti enkä näyttäisi etten ilahtunut.
Villasukista ilahtuisin. Villapipoja en käytä.
Yllättyisin ainakin, en usko saavani lahjaa sellaiselta joka ei tiedä että kudon itse niin paljon, ettei se ehkä osuva lahja mulle olis.
Villasukat, lapaset tai vaikka pipo ilahduttaisivat kovasti. En ole itse kovin hyvä kutoja, ja edesmenneen äitini kutomat villasukat alkavat hajota.
Villasukat on aina ihana lahja, mutta pipon sijaan ottaisin mieluummin kaulaliinan.
Todellakin! Saan onneksi joka vuosi äidiltä sekä sukat että jonkin muun asusteen. Itsekin neulon hänelle jouluksi.
Kelpaisi ainakin minulle kummatkin varsinkin jos ovat käsintehtyjä ja nättejä.
Jos saan sellaiset, saan ne tyttäreltäni. Mikään ei ole ihanampaa kuin oman tyttären kutomat villasukat.
Villasukat, huivit ja tumput kelpaa aina.
Ei erityisemmin ilahduta mutta pikemmin ehkä olisin hieman pettynyt jos ei olisi. (tiedän lähisukulaisen sellaisen lahjan muille kuitenkin antavan)
Ilahdun koska lattiani ovat jääkylmät ja sukille on aina tarvetta, pipollekin on käyttöä ulos mentäessä.
Ehdottomasti ilahtuisin. Villasukkia ei ole liikaa
Vierailija kirjoitti:
En ilahdu, en käytä kumpaakaan. Kiittäisin tietenkin kauniisti enkä näyttäisi etten ilahtunut.
Mitä tekisit lahjalle?
Vierailija kirjoitti:
Villasukat, huivit ja tumput kelpaa aina.
Itse tykkään enempi jos saan villasukat kirjan ja luistimet.
Jos ovat teollisesti valmistettuja. Itse kudotut on usein vähän sellaisia, että yksi sukka on tuplasti suurempi kuin toinen. Ei millään pahalla ketään kohtaan.
Sukat joo, ehdottomasti. Pipo ei, mielummin vaikka tumput.
Vierailija kirjoitti:
Villasukista ilahtuisin. Villapipoja en käytä.
Villahuivi?
Ilahtuisin ja tykkäisin. Ei joulupukki muista minua