Miksi moni mies treffi-ilmossaan toivoo, että nainen huolehtisi itsestään?
Tätä en ole tajunnut! Eikö hyvä olisi, että nainen huolehtisi miehestään tai läheisistään?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näillä miehillä on päinvastaisista valituksista huolimatta niin hirveä tunku naisia, että määrästä on tullut Ongelma. Siksi sitä ongelmaa yritetään ratkaista näillä Ei-listoilla, kun muuten joutuisi palkkaamaan portsarin filtteröimään liiat naiset pois.
Itse, näin yksinkertaisena naishenkilönä, en ymmärrä miksi niitä omaan mieleen liian paksuja tai homssuisia ei vaan voisi olla tykkäämättä, kun sillä ne pysyisi poissa. Ehkä miesten puoli toimii deittiapissa sitten eri lailla?? Mulle kun riittää esim pitkätukka-inhooni se, että pistän kaikki lettiukot vasemmalle, ei mun tartte erikseen kirjoittaa "naishiuksiset älkää vaivautuko"...
Ylipaino ei todellakaan näy aina naamakuvassa.
Mikä estää laittamasta vasemmalle niitä, joilla on pelkkä naamakuva? Esim. minä laitoin vasemmalle kaikki sellaiset miehet, jotka eivät kertoneet itsestään mitään tai joiden kuvista ei selvinnyt, minkä näköinen tyyppi on. Laitoin oikealle vain sellaiset, joiden profiiliteksti jakuva miellyttivät ja antoivat riittävästi infoa. Ei pidä palkita tykkäyksellä niitä profiileita, jotka eivät anna sitä infoa, mitä itse haluaisi saada. Laittakaa tekin siis jatkossa vasemmalle ne naiset, joilla on pelkkä naamakuva, jos ja kun teitä kerran kiinnostaa vartalokin!
Viittaa siihen, että mies ei aio olla vastuussa naisen seksuaalisesta nautinnosta. Nainen saa huolehtia itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
"Mies!
Olethan huoliteltu, hygieeninen ja normaalipainoinen sekä vähintään 181 cm pitkä!
Edellytän akateemista loppututkintoa, lapsettomuutta ja negatiivisia sukupuolitautitestejä.
Työttömät lukiongelmaiset älköön vaivautuko."
Mitäs äijät tuumaatte, tulisko jono?
Naisia on Tinderissä murto-osa. Teidän mahkut typerällä tekstillä on vielä huonommat.
Ei oikein auennut tämä. Jos miehellä ei ole yllä mainittuja ominaisuuksia niin harvalle kelpaa. Ehkä loppututkinnon voi korvata edes kohtuullisella koulutuksella tai työpaikalla ja joku nainen voi joustaa tosta min. 181 cm. Mutta en ymmärrä miksi tämän listan mainitsematta jättäminen jotenkin vähentäisi todennäköisyyttä, jos on reilusti näiden tavoitteiden alle (eli ei kelpaa kenellekään)?
Suomalaisista enemmistö on ylipainoisia ja niille jotka huolehtivat terveydestään (minua paremmin), terveydestä huolehtiminen taitaa usein olla deal breaker. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa ettei saa olla ylipainoa.
Ai jaa. No voisikohan sanoa selkosuomella? Niin turhaan olen laittanut viestiä monelle miehelle
Ei voi koska sitten on hiljaista deittirintamalla. Te naiset, sinä mukaan lukien vedätte porot kärsään jos puhuu asioista niiden oikeilla nimillä.
Naisten omassa kielessä kaikki on koodattu ja viestintä tapahtuu piilomerkityksillä. "Itsestä huolehtiminen" on hyvä ja korrekti synonyymi sille että lihava on no-no.
Ei se sitä pelkästään tarkoita, vaan sellaista elämänasennetta, omillaan pärjäämistä ja muutenkin tervettä meininkiä. Itsetuntoa, jolloin näkee sekä itsensä että muut arvokkaina. Jotain tavoitteellisuutta eläm
Itseään arvostavat naiset harvemmin hakeutuvat parisuhteisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies!
Olethan huoliteltu, hygieeninen ja normaalipainoinen sekä vähintään 181 cm pitkä!
Edellytän akateemista loppututkintoa, lapsettomuutta ja negatiivisia sukupuolitautitestejä.
Naisia on Tinderissä murto-osa. Teidän mahkut typerällä tekstillä on vielä huonommat.
Ei oikein auennut tämä. Jos miehellä ei ole yllä mainittuja ominaisuuksia niin harvalle kelpaa. Ehkä loppututkinnon voi korvata edes kohtuullisella koulutuksella tai työpaikalla ja joku nainen voi joustaa tosta min. 181 cm. Mutta en ymmärrä miksi tämän listan mainitsematta jättäminen jotenkin vähentäisi todennäköisyyttä, jos on reilusti näiden tavoitteiden alle (eli ei kelpaa kenellekään)?
Suomalaisista enemmistö on ylipainoisia ja niille jotka huolehtivat
No juu, selvästikään et tajunnut. Pointti oli se, että tuollainen ilmoitus karkottaa myös ne (fiksut) tyypit, jotka täyttävät kyseiset kriteerit. Etenkin kaikki "ne ja nämä älkööt vaivautuko" ja "ethän ole sitä tai tätä" -tyyppiset listaukset. Itse laitoin vasemmalle Tinderissä kaikki, joilla oli vähänkään negatiivisuutta profiilitekstissään, tai jotka keskittyivät kertomaan, mitä eivät ainakaan halua.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies!
Suomalaisista enemmistö on ylipainoisia ja niille jotka huolehtivat
Parisuhteisiin etsitään yleensä lisääntymisikäisiä miehiä. Sinä olet saattohoito-iässä, eli oikea osoite ei ole seksisuhde.
Siksi, kun monet naiset tasa-arvonkin aikana ovat itseltänikin vaatineet, jotta miehen pitää ostaa heille lahjoja, maksaa ravintolaruokailuja yms sen vuoksi jotta miehen kuuluu tehdä niin. Ei tasa-arvo toimi noin ja miehistä se tuntuu halpamaiselta rusinoiden pullasta nokkimiselta.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun monet naiset tasa-arvonkin aikana ovat itseltänikin vaatineet, jotta miehen pitää ostaa heille lahjoja, maksaa ravintolaruokailuja yms sen vuoksi jotta miehen kuuluu tehdä niin. Ei tasa-arvo toimi noin ja miehistä se tuntuu halpamaiselta rusinoiden pullasta nokkimiselta.
Pariutuminen ja parittelu ei ole tasa-arvoista, sillä emme ole robotteja. Naisella on luonnostaan merkittävästi suurempi rooli poikasten hoitamisessa ja ainoa millä mies voi tätä kompensoida on taloudesta huolehtiminen
Toki tuo soidintanssi-vaihe voidaan pudottaa pois ja unohtaa treffailu ja tulotietojen urkkiminen. Itselleni sopisi paremmin kuin hyvin, että deittiapplikaatioon pitäisi ilmoittaa tulot ja elatushalukkuus. Sen voisi laittaa vieläpä niin, että voisi filtteröidä 50/50 miehet suoraan mappi ö:hön, eli ei tarvitsisi edes katsoa heitä
Sitä, ettet ole heti miehen lompakolla nokkimassa ja että välillä perse nousee myös siitä sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, ettet ole heti miehen lompakolla nokkimassa ja että välillä perse nousee myös siitä sohvalta.
Itse vaadin nykyään, että lompakon nyörien pitää aueta jo ennen tapaamista. Mihinkään vedätykseen en suostu. Mies osoittaa alusta asti elatuskykynsä ja -halukkuutensa, jos sellaisia ei ole niin minulla ei ole treffailuhalukkuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. No voisikohan sanoa selkosuomella? Niin turhaan olen laittanut viestiä monelle miehelle
Ei voi koska sitten on hiljaista deittirintamalla. Te naiset, sinä mukaan lukien vedätte porot kärsään jos puhuu asioista niiden oikeilla nimillä.
Naisten omassa kielessä kaikki on koodattu ja viestintä tapahtuu piilomerkityksillä. "Itsestä huolehtiminen" on hyvä ja korrekti synonyymi sille että lihava on no-no.
Mitä? Mulle itsestä huolehtiminen tarkoittaa että tulee toimeen omillaan, huolehtii että on katto pään päällä, maksaa laskunsa, siivoaa kämppänsä ja syö ja liikkuu sillä tavalla että on todennäköistä pysyä terveenä.
Miehille itsestä huolehtiminen tarkoittaa hoikkuutta, oli se hoikkuus sitten saatu näännyttämällä itseään, käyttämällä huumeita, syömishäiriöllä, sairastumalla vakavasti tai ihan sama miten. Kunhan on hoikka. En vieläkään käsitä miksi siihen täytyy käyttää tuollaista itsestä huolehtimisen kielikuvaa kun siitä ei selvästi ole kyse.
Mistä "treffi-ilmosta" on kyse? Ei ainakaan Tinder-biosta ilmeisesti, vaikka palstan älykkäät öyhöttäjänaiset ovat jo niin olettaneet.
Naisten pitää hoitaa puutarhaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on logiikka? Jos sanoo suoraan ettei saa olla ylipainoa niin naiset eivät kiinnostu. Jos sanoo koodikielellä niin siinähän silti oletetaan että naiset ymmärtävät mitä tarkoitetaan. Miksi he silloin kiinnostuisivat yhtään sen enempää? Miten on eri asia sanoa suoraan tai koodikielellä kun pitäähän koodinkin merkityksen aueta naiselle jotta siitäkään on mitään hyötyä? Jos haluat että nainen ei saa tietää että mielestäsi naisella ei saa olla ylipainoa niin et voi sanoa sitä suoraan etkä koodilla. Selitä logiikkasi.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos sanoo suoraan ettei saa olla läski niin naiset loukkaantuvat siitä. Yleensä haluavat rehellisen miehen mutta rehellinen ei kuitenkaan saa olla vaan pitää käyttää ihme kiertoilmaisuja vaikka ei se sitä asiaa mihinkään muuta.
No mikä pointti edes sanoa mitään asiasta sitten, kun voisihan sitä vaan swaipata vasemmalle ne, jotka vaikuttavat ylipainoisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin toivon mieheltä normaalipainoisuutta. Olen ratkaissut asian niin, että swaippaan oikealle vain normaalipainoisia miehiä, ja livemaailmassa kiinnostun vain normaalipainoisista. Suosittelen samaa taktiikkaa teille miehille! Tämä nimittäin toimii. Ei tule vääränlaisia matcheja, eikä kukaan vedä poroja kärsään.
Kyseessä lienevät miehet, jotka eivät todellakaan huolehdi itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle se tarkoittaa elämänhallinnan taitoja ja töissäkäymistä.
Joo, ei saa olla riippuvuuksia, alkoa, röökiä, kamoja, peli- tai some- ja kännykkäriippuvuutta. Absolutisti ei tarvi olla. Työssäkäynti ei ole tärkeää ollenkaan jos muutenkin pärjää eikä tarvi palkkatyötä. No kyllä sen sitten näkee kun tapaa. Pari naisehdokasta ei päässyt jatkoon koska kodit oli epäsiistejä, lakanat ja tyynynpäälliset vaihdettu ties milloin.
Ei se sitä pelkästään tarkoita, vaan sellaista elämänasennetta, omillaan pärjäämistä ja muutenkin tervettä meininkiä. Itsetuntoa, jolloin näkee sekä itsensä että muut arvokkaina. Jotain tavoitteellisuutta elämässä. Työssäkäyntiä.