Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saitte elämänne kuntoon?

Vierailija
12.04.2026 |

Haluan kuulla selviytymistarinoitanne siitä, kun olitte pohjalla, mutta pääsitte ylös

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään seuraamaan.

Vierailija
2/8 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pimeitä töitä ja tienasin rahaa jotta sain velat maksettua. Tein 15 tuntisia päiviä töissä monta kuukautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein pimeitä töitä ja tienasin rahaa jotta sain velat maksettua. Tein 15 tuntisia päiviä töissä monta kuukautta.

Millainen tausta tämän tarinan takana oli? Mikä ajoi siihen tilanteeseen mikä pimeisiin töihin pakotti?

-Ap

Vierailija
4/8 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen tausta tämän tarinan takana oli? Mikä ajoi siihen tilanteeseen mikä pimeisiin töihin pakotti?

-Ap

Työantajat houkutteli että ei tarvi maksaa niin paljon palkkaa ja saa nostaa samalla tukia.

Vierailija
5/8 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämä on aina ollut eräänlainen vuoristorata tai huvipuisto, jossa on tällä hetkellä menossa se koskijuna, kun on melko tasaista kyytiä, mutta nilkit kuitenkin räiskyttää vettä niskaan. 

Ei minun elämässä ole ollut mitään ns. pohjaa, vaan niitä aaltoja, joilla keikutaan. Ehkä joku aallonpohja on ollut, kun asuin hemmetin moisessa homeluukussa siksi, että se asunto oli halpa ja jokainen voi miettiä, mitä kaikkea se muukin elämä on sellaisella ihmisellä. 

Vierailija
6/8 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syntinen runkkari joka käytti päihteitä ja teki laittomuuksia tietokoneella ja mm kannabiksen kotikasvattelua. Polttelin vuoden ajan omia kultivointeja ja koin jonkunlaisen herätyksen. Aloin pikku hiljaa tulemaan uskoon. Se ei ollut äkillinen ja tajunnan muuttava uskoon tuleminen. Vaan enemmänkin joku ahaa elämys. Siitä sitten alettiin pikku hiljaa laittamaan elämää kuntoon. Jossain vaiheessa sorruttiin kiihko uskovaisuuteenkin, mikä sekin meinasi olla tuhoisaa. Nykyään jo maltillinen ja usko semmoinen arjen apu. Uskon kuitenkin jotta Luojan ja Jeesuksen avulla tässä ollaan hyvillä vesillä. Ymmärrystä ja kaikkea hyvää kyllä uskon kautta tullut.

Vierailija
7/8 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Työantajat houkutteli että ei tarvi maksaa niin paljon palkkaa ja saa nostaa samalla tukia.

Mistä tälläisiä työnantajia löytyy, kiinnostaisi tietää itsekin?👀

Vierailija
8/8 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syrjäytynyt ja addikti, sitten tajusin, että tässä hommassa lähtee henki. Muutin ihan toiselle puolelle suomea ja vieroituin huumeista, sitten muutin takaisin eri paikkakunnalle ja hankin puolison, joka kävi töissä. Sain lapsen ja kouluttauduin ammattiin ja samalla tein keikkatöitä. Tuli ero, mutta olin jo työelämässä kiinni ja pärjäsin jo omillani. En koskaan kertonut työkavereille tai naapureille miten pohjalta olin noussut ja se helpotti sulautumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi