Miksi moni mies treffi-ilmossaan toivoo, että nainen huolehtisi itsestään?
Tätä en ole tajunnut! Eikö hyvä olisi, että nainen huolehtisi miehestään tai läheisistään?
Kommentit (133)
Paperipussi päähän jos on ruma nainen ja sitten raivonussitaan sontaboksiin.
Ok. Hyvä tietää. Tästä lähtein tirdän sanoa miehille jotka yrittävät lähestyä kuule kun haluan miehen joka huolhtii itsestään. Ei pitäisi siten olla mitään syytä vetää hernettä kärsään. Sanon nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa ettei saa olla ylipainoa.
Ai jaa. No voisikohan sanoa selkosuomella? Niin turhaan olen laittanut viestiä monelle miehelle
Ei voi koska sitten on hiljaista deittirintamalla. Te naiset, sinä mukaan lukien vedätte porot kärsään jos puhuu asioista niiden oikeilla nimillä.
Nuo ovat molemmat negatiivisia asioita. Ajattele kun se unelmien prinsessa näkee profiilisi ja siinä lukee jotain lihaviin kohdistuvaa vihaa. Siihenkö sen naisen pitäisi ihastua? Ei tuollaisella miehellä ole mitään annettavaa hyvälle naiselle, vain haukkuja niille lihaville. Ja lihavat ovat siis kaiken lisäksi hänen huomionsa keskipiste. Niin ööh...
Kyllä olet kaukana reaalimaailmast
Niin siis tosissako kuvittelet, että hyvä nainen ihastuu siihen, että mies haukkuu muita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Ja siis eihän kaikki miehet edes oikeasti halua, että naiset näkisivät vaivaa huolehtiakseen itsestään, koska sehän maksaa ja vie aikaa kaikelta hauskalta!
Miehet haluavat, että nainen vain _näyttää_ siltä kuin huolehtisi itsestään! Se salilla käyminenhän tarkoittaa, että joku toinen mies saattaa huomata sen herkullisen pepun, tiukka treeniohjelma estää kivat kosteat viikonloput, ja ne vaatteet, kengät ja silarit maksavat ihan oikeaa rahaa. Jos miehellä ei ole siihen varaa, naisen on tehtävä töitä saadakseen rahaa itsensä kaunistamista varten. Ja se aika taas on pois siltä mieheltä.
Itse tapailin hetken aikaa miestä, joka antaumuksella ihaili "itsestään huolta pitäviä" hoikkia naisia ja kertoi, että siro ja fit olemus vetoavat häneen kovasti. Itse hän joi lähes päivittäin alkoholia, makoili illat sohvalla, juhli viikonloput läpeensä muille naisille lirkutellen ja kävi lenkillä joskus ja jouluna. Suhde loppui siihen, ette
Juu ja deluusiot ulkonäöstä ovat vasta alku. Odotapa raskautta ja vauva-vaihetta...
Ja jatkan nyt aiheesta - minulle, ihan sporttisena ja varmasti "itsestään huolta pitävänä" naisena tuo vaatimus on nykyisin syy swaipata mies bittiavaruuteen. Ihan siitä syystä, että suhteeseen muodostuu alusta lähtien niin ehdollinen leima - entä jos jonain päivänä, jostain syystä, en olisikaan enää hoikka? Jos joutuisin vaikka kortisonilääkitykselle ja nesteturvotusta tulisi 20 kiloa. Loppuisiko rakkaus siihen? Entä ikääntyminen, olisiko se sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kykene huolehtimaan itsestään (terveellinen ruokavalio, liikunta, hygienia, mielenterveys, arkiaskareet), niin miten kykenee parisuhteeseenkaan?
Ei kukaan halua alkaa toisen edunvalvojaksi tai katsomaan vierestä kun pilaa itsensä roskaruoalla ja ei liiku.
No ei haluakaan ja miehillä se tarkoittaisi vähemmän kaljan kittaamista eikä tupakan polttoa SEKÄ sitä terveellisempää ruokavaliota ja liikkumista mutta tämä on täysin mahdoton yhtälö heille.
Sporttista jos joku kaipaa niin sitten kai ei ole pakko niin hoikka olla, onhan ne kuulantyöntäjät ja moukarimimmitkin sen verran sporttisia että heiveröisempi ukkeli saa kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset huolehtivat itsestään paljon paremmin kuin miehet huolehtivat itsestään, tämä on niin nähty. Eli, hoitakaa iehet oman tonttinne ensin.
Tietkö mistä yleistäminen kertoo? Vähäisestä järjenjuoksusta. On helppoa panna mutkat suoriksi. Naisten logiikalla ihmissuhde mielipiteet ovat juoruakkojen näennäisiä faktoja mitkä menee iloisesti sekaisin. Luulosairaus vaivaa monia naisia jotka on opetettu miellyttämään. Vasta kun sohaisee ampiaispesään niin hupsheijaa, totuus käy ilmi että hyökkäys on paras puolustus argumenteillä jotka on karismaattisen laumaemon suusta suollettua muka-tietämystä. Oikeassa oleminen edellyttää pohdintoja jotka ovat johtopäätelmiä elävän elämän havainnoista, tietotaitoa ja ymmärrystä, myötätunnon kautta omittua viisautta elämästä, rankkaakin rankempia pohjakosketuksia ja kokemuksia joiden kautta on havahtunut oivaltamaan todellisen minän olemassa olevista identiteettiä koskevista kysymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikö hyvä olisi, että nainen huolehtisi miehestään tai läheisistään?"
Ja mies vastavuoroisesti huolehtisi naisesta? Tätä mä en ole oikein ikinä ymmärtänyt että jos kykenet huolehtimaan muista miksi et kykenisi huolehtimaan myös itsestäsi.
Olet ymmärtänyt väärin! Jokainentarvitsee toista huolehtimaan ja rakastamaan. Puolin ja toisin. En haluaisi kumppania, joka huolehtisi ensisijassa itsestään.
Minä taas en kumppania joka ei huolehtisi ensisijaisesti itsestään ja omista asioistaan. Rakkaus taas ei liity mitenkään huolenpitoon.
rakkaus nimenomaan liittyy huolenpitoon , vastavuoroisesti, puolin ja toisin
Tulin tässä ajatelleeksi että ne vinkuu kun naista ei saa. Sitten pitää olla sellainen joka kiertoilmaisuna mainittuna huolehtii itsestään.
Mutta siinäpä tulee sitten se tenkkapoo: Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta.
Mikäs nyt eteen?
Miten on miehet; "huolehditteko" itsestänne vi miten tuo on selitettävissä?
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että tarkoittaa töissä käymistä ja sellaista yleistä elämänhallintaa, ei mt-ongelmia ja normaalia painoa.
En oo tinderissä, mutta osaan puhua miestä.
Et osaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa ettei saa olla ylipainoa.
Ai jaa. No voisikohan sanoa selkosuomella? Niin turhaan olen laittanut viestiä monelle miehelle
Ei voi koska sitten on hiljaista deittirintamalla. Te naiset, sinä mukaan lukien vedätte porot kärsään jos puhuu asioista niiden oikeilla nimillä.
Siinä säästyis sinultakin aikaa, sika.
Missä ihmeessä ihmiset laittavat treffi-ilmoituksia? Jossain vanhusten deittisivustolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikö hyvä olisi, että nainen huolehtisi miehestään tai läheisistään?"
Ja mies vastavuoroisesti huolehtisi naisesta? Tätä mä en ole oikein ikinä ymmärtänyt että jos kykenet huolehtimaan muista miksi et kykenisi huolehtimaan myös itsestäsi.
Olet ymmärtänyt väärin! Jokainentarvitsee toista huolehtimaan ja rakastamaan. Puolin ja toisin. En haluaisi kumppania, joka huolehtisi ensisijassa itsestään.
Minä taas en kumppania joka ei huolehtisi ensisijaisesti itsestään ja omista asioistaan. Rakkaus taas ei liity mitenkään huolenpitoon.
rakkaus nimenomaan liittyy huolenpitoon , vastavuoroisesti, puolin ja toisin
Eikä liity. Teen sitä työkseni mutta en rakasta ihmisiä joista joudun huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua lompakkoloista
Minä tiedän enemmän parisuhteita joissa mies elää lompakkoloisena naisen rahoilla kuin toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tulin tässä ajatelleeksi että ne vinkuu kun naista ei saa. Sitten pitää olla sellainen joka kiertoilmaisuna mainittuna huolehtii itsestään.
Mutta siinäpä tulee sitten se tenkkapoo: Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta.
Mikäs nyt eteen?
Helppoa, nuo 48% vaan laihduttaa itsensä takasin sëksuaalisille parinvalintamarkkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt eteen?
Mutta eihän miesten tarvitse miellyttää omia silmiään, eiväthän he itseään katso. Miehet ovat visuaalisia vain naisia kohtaan, geenit nääs
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kykene huolehtimaan itsestään (terveellinen ruokavalio, liikunta, hygienia, mielenterveys, arkiaskareet), niin miten kykenee parisuhteeseenkaan?
Ei kukaan halua alkaa toisen edunvalvojaksi tai katsomaan vierestä kun pilaa itsensä roskaruoalla ja ei liiku.
En mäkään halua omaishoitajaksi. Eli parempi kun ei tavata. Heippa!
T. Nainen
Ja siis eihän kaikki miehet edes oikeasti halua, että naiset näkisivät vaivaa huolehtiakseen itsestään, koska sehän maksaa ja vie aikaa kaikelta hauskalta!
Miehet haluavat, että nainen vain _näyttää_ siltä kuin huolehtisi itsestään! Se salilla käyminenhän tarkoittaa, että joku toinen mies saattaa huomata sen herkullisen pepun, tiukka treeniohjelma estää kivat kosteat viikonloput, ja ne vaatteet, kengät ja silarit maksavat ihan oikeaa rahaa. Jos miehellä ei ole siihen varaa, naisen on tehtävä töitä saadakseen rahaa itsensä kaunistamista varten. Ja se aika taas on pois siltä mieheltä.
Itse tapailin hetken aikaa miestä, joka antaumuksella ihaili "itsestään huolta pitäviä" hoikkia naisia ja kertoi, että siro ja fit olemus vetoavat häneen kovasti. Itse hän joi lähes päivittäin alkoholia, makoili illat sohvalla, juhli viikonloput läpeensä muille naisille lirkutellen ja kävi lenkillä joskus ja jouluna. Suhde loppui siihen, ettei minulla ollut tuohon samaan elämäntapaan haluja eikä mahdollisuuksia, koska olisin hyvin nopeasti lakannut olemasta sekä siro että fit. Eikä hän tajunnut tätä ollenkaan, kertoi vain kuinka hänen eksänsä olivat harmillisesti aina jostain syystä lihoneet.
Niin, mistähän syystä.