Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni mies treffi-ilmossaan toivoo, että nainen huolehtisi itsestään?

Vierailija
31.10.2024 |

Tätä en ole tajunnut! Eikö hyvä olisi, että nainen huolehtisi miehestään tai läheisistään?

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa ettei saa olla ylipainoa.

Ai jaa. No voisikohan sanoa selkosuomella? Niin turhaan olen laittanut viestiä monelle miehelle

Ei voi koska sitten on hiljaista deittirintamalla. Te naiset, sinä mukaan lukien vedätte porot kärsään jos puhuu asioista niiden oikeilla nimillä.

Itsekin toivon mieheltä normaalipainoisuutta. Olen ratkaissut asian niin, että swaippaan oikealle vain normaalipainoisia miehiä, ja livemaailmassa kiinnostun vain normaalipainoisista. Suosittelen samaa taktiikkaa teille miehille! Tämä nimittäin toimii. Ei tule vääränlaisia matcheja, eikä kukaan vedä poroja kärsään.

Varmasti toimii, mutta suosituksesi vaikeuttaa naisille miesten prioriteettien selvittämistä. Itse pidän enemmän nykytyylistä, jossa miehet ilmoittavat suoraan tai eufenismilla toivovansa normaalipainoisuutta, koska haluan tietää jos miehellä on tällainen kriteeri. En itse halua miestä jolle naisen paino on kriteeri ja normaalipainoisena saattaisin päätyä matchaamaan tällaisen miehen kanssa jos hän ei ole kertonut kriteereistään.

Vierailija
122/133 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies! 

Olethan huoliteltu, hygieeninen ja normaalipainoinen sekä vähintään 181 cm pitkä!

Edellytän akateemista loppututkintoa, lapsettomuutta ja negatiivisia sukupuolitautitestejä.

Työttömät lukiongelmaiset älköön vaivautuko."

Mitäs äijät tuumaatte, tulisko jono?

Naisia on Tinderissä murto-osa. Teidän mahkut typerällä tekstillä on vielä huonommat.

Ehkä olen jäävi ottamaan kantaa kun nuo kriteerit täytän, mutta joo, uskon että voisi toimia. Kahdesta syystä: toisaalta naisia on Tinderissä niin paljon vähemmän että tiettyä rimaa voi pitää, ja toisaalta näin kadulla keskivertonaamalla ei koskaan tule tunnetta että joku pitäisi erikoisena. Jos treffi-ilmossa on esitetty juuri niitä kriteerejä joita tietää itse täyttävänsä, tulee tunne että "hei tällehän mä voisin ollakin jotain erikoista". Se lämmittää. Vielä kun sanottaisiin esim suoraan että edellytän kuusinumeroista vuosinettopalkkaa niin olisin innoissani. Tiedän että moni ei siihen yllä, joten tykkäisin jos minua arvostettaisiin sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kääntää sen sinulle:

"haluan, että olet lähes aina meikattu, trimmattu, puettu tip top näytät ja tuoksut hyvältä, et näytä stressin tai väsymyksen merkkejä, mutta et saa käyttää näihin aikaa tai rahaa". 

Vierailija
124/133 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"haluan, että olet lähes aina meikattu, trimmattu, puettu tip top näytät ja tuoksut hyvältä, et näytä stressin tai väsymyksen merkkejä, mutta et saa käyttää näihin aikaa tai rahaa". 

Tuo on niin suomalaisia miehiä! Sun pitää näyttää hyvältä ulkoisesti, mutta et saa käyttää meidän yhteisiä rahoja lainkaan siihen :D
Haluan, että käytät kauniita naisellisia vaatteita ja asusteita... Mutta et saa käyttää meidän yhteisiä rahoja lainkaan siihen :D
Haluan, että sulla on pitkät ja kauniit hyvinhuolletut hiukset... Mutta et saa käyttää meidän yhteisiä rahoja lainkaan kampaajalle :D

Vierailija
125/133 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin suomalaisia miehiä! Sun pitää näyttää hyvältä ulkoisesti, mutta et saa käyttää meidän yhteisiä rahoja lainkaan siihen :D Haluan, että käytät kauniita naisellisia vaatteita ja asusteita... Mutta et saa käyttää meidän yhteisiä rahoja lainkaan siihen :D Haluan, että sulla on pitkät ja kauniit hyvinhuolletut hiukset... Mutta et saa käyttää meidän yhteisiä rahoja lainkaan kampaajalle :D

Mä oon suomalainen mies eikä mulla oikeastaan naisten ehostus kiinnosta paskaakaan. Oo sellanen ko oot, niin minäki oon.

Vierailija
126/133 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mielelläni maksaisin siitä että puoliso laittautuu, hankkii kivoja vaatteita ym. Mutta olisin kuitenkin varovainen tuollaisen "toivon että huolehdit itsestäsi" -vaatimusten kanssa treffi-ilmoituksessa, siitä tulee jotenkin kusipäinen kuva. En minä sellainen ole, ja haluan että toinen voi olla juuri sellainen kuin on ja millaisena viihtyy.

Vierailija
127/133 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kuin naisten "olethan kunnianhimoinen" tai "sinulla on tavoitteita" tms joka tarkoittaa että olethan työelämässä ja mieluummin hyvällä palkalla.

Vierailija
128/133 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän sama kuin naisten "olethan kunnianhimoinen" tai "sinulla on tavoitteita" tms joka tarkoittaa että olethan työelämässä ja mieluummin hyvällä palkalla.

Miksei ole sama mikä 99% naisilla on profiilissa eli "pidäthän itsestäsi huolta" 

Vierailija
129/133 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin suomalaisia miehiä! Sun pitää näyttää hyvältä ulkoisesti, mutta et saa käyttää meidän yhteisiä rahoja lainkaan siihen :D Haluan, että käytät kauniita naisellisia vaatteita ja asusteita... Mutta et saa käyttää meidän yhteisiä rahoja lainkaan siihen :D Haluan, että sulla on pitkät ja kauniit hyvinhuolletut hiukset... Mutta et saa käyttää meidän yhteisiä rahoja lainkaan kampaajalle :D

Entä jos käyttäisikin omia rahoja? 

Vierailija
130/133 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa olla niin että "pidät itsestäsi huolta" tarkoittaa sitä että miehen on oltava timmissä kunnossa ja nainen ei saa olla mt-potilas

Vierailija
131/133 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen= laiha. Minä olen muutaman kerran haksahtanut kun mies on etsinyt sporttista naista, se on ollut koodikieli laihalle. Ei ne miehet halua naista joka urheilee tavoitteellisesti, sehän vie heiltä itseltään huomiota.

Jep, se on vain kiertoilmaus laihalle. Vaikka on liikunnallisia ja urheilevia naisia jotka eivät ole laihoja.

Vierailija
132/133 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa tosiaan, että on oltava hoikka ja nätti.

Mikä piru se teillä ä m m i l l ä  oikein on, että heti kun mies toivoo naisen olevan normaalipainoinen, niin te alatte ulista että "WÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!! SE VAATI ETTÄ OLEN HOIKKA!"

Se kun nyt vain on normaalin terveen naisen normaali olomuoto, mikä siinä on niin vtun ylivoimaisen vaikeaa tajuta ja pysyä siinä normaalissa painossa??????

Vierailija
133/133 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos käyttäisikin omia rahoja? 

Suomalainen akka & sen omien rahojen käyttö = ei helvetissä tapahdu!

Koska A) niillä ei ole omaa rahaa, kun eivät käy töissä vaan kela elättää ne, ja B) vaikka olisikin, niin omat rahat ne ahneet paskat lyö jemmaan ja käyttää miesten rahat.