Miksi moni mies treffi-ilmossaan toivoo, että nainen huolehtisi itsestään?
Tätä en ole tajunnut! Eikö hyvä olisi, että nainen huolehtisi miehestään tai läheisistään?
Kommentit (133)
Naisen on tärkeää pitää huolta puutarhastaan. Siementä vakoon sopii panna, kun on houkutteleva kostea maaperä. Sitä kai ne miehet ajavat takaa.
Minulle on tätä miehet sanoneet, että "ihana kun sinusta näkee, että pidät itsestäsi huolta."
Olen lievästi ylipainoinen, mutta liikunnallinen. Harrastan liikuntaa kovaa liikuntaa 6h viikko. Syön myös terveellisesti, enkä pidä juurikaan herkuista. Pukeudun mekkoihin ja jakkuihin. En meikkaa kuin ripsarin ja bb-voiteen.
Eli ei se kaikille suoraan hoikkuutta tai laihuutta tarkoita. Terveelliset elämäntavat näkyvät muuten. Ei kaikki hoikat ja laihat näytä hyvinvoivilta tai elä terveellisesti. Toki tiedän, että joillekin tämä on suora toive hoikkuudesta.
Ennen vanhaan, ennen some-aikakautta oli kirjeenvaihtoilmoituksissa maininta: lihavat älköön vaivautuko. Samalla toiveena oli, että ei rillipäitä tai muuta ulkonäköä rumentavaa. Maailma on miesten, niin se vain on.
Mutta mikseivät miehet tykkää vaan niistä hoikista ja kauniista? Silloin ei tule turhia mätsejä meidän yöipainoisten kanssa (itse en kyllä hae seuraa, olen varattu)? Vai haittaako miehiä sekin ihan ajatuksena, jos joku ylipainoinen tykkää teistä? Mutta se mätsi syntyy, kun molemmat tykkäävät toisistaan.
Ilmeisesti näillä miehillä on päinvastaisista valituksista huolimatta niin hirveä tunku naisia, että määrästä on tullut Ongelma. Siksi sitä ongelmaa yritetään ratkaista näillä Ei-listoilla, kun muuten joutuisi palkkaamaan portsarin filtteröimään liiat naiset pois.
Itse, näin yksinkertaisena naishenkilönä, en ymmärrä miksi niitä omaan mieleen liian paksuja tai homssuisia ei vaan voisi olla tykkäämättä, kun sillä ne pysyisi poissa. Ehkä miesten puoli toimii deittiapissa sitten eri lailla?? Mulle kun riittää esim pitkätukka-inhooni se, että pistän kaikki lettiukot vasemmalle, ei mun tartte erikseen kirjoittaa "naishiuksiset älkää vaivautuko"...
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan, ennen some-aikakautta oli kirjeenvaihtoilmoituksissa maininta: lihavat älköön vaivautuko. Samalla toiveena oli, että ei rillipäitä tai muuta ulkonäköä rumentavaa. Maailma on miesten, niin se vain on.
Ihan samalla tavalla äijät silloinkin ihmettelivät miksei kukaan lähetä niitä kirjeitä, vaikka niin asiallisesti kirjoitti.
"Minäkin voisin laittaa ehdoksi että miehellä pitää olla hiukset päässä, jos tästä poikkeaa suhteen aikana niin ensin alan haukkumaan häntä ja sitten jätän."
Ei sinua mikään estä toimimasta näin. Minulla ei ole hiuksia päässäni nytkään, joten sitä pettymystä ei meistä kummallekaan tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa ettei saa olla ylipainoa.
Ai jaa. No voisikohan sanoa selkosuomella? Niin turhaan olen laittanut viestiä monelle miehelle
Ei voi koska sitten on hiljaista deittirintamalla. Te naiset, sinä mukaan lukien vedätte porot kärsään jos puhuu asioista niiden oikeilla nimillä.
Naisten omassa kielessä kaikki on koodattu ja viestintä tapahtuu piilomerkityksillä. "Itsestä huolehtiminen" on hyvä ja korrekti synonyymi sille että lihava on no-no.
Vierailija kirjoitti:
Naiset huolehtivat itsestään paljon paremmin kuin miehet huolehtivat itsestään, tämä on niin nähty. Eli, hoitakaa iehet oman tonttinne ensin.
Miehet ei ole mitenkään homogeeninen ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
"Minäkin voisin laittaa ehdoksi että miehellä pitää olla hiukset päässä, jos tästä poikkeaa suhteen aikana niin ensin alan haukkumaan häntä ja sitten jätän."
Ei sinua mikään estä toimimasta näin. Minulla ei ole hiuksia päässäni nytkään, joten sitä pettymystä ei meistä kummallekaan tulisi.
Kyllä estää, nimittäin käytöstavat ja elämän realiteetit.
tarkoittaa ettei daamin henki-,kainalot-,perse ym. eritteet haise.Puhtaat siistit vaatteet ja hiukset pesty.Miten voi olla niin vaikeaa ymmärtää tällaisia perusasioita?..
Onneksi tarvitse etsiä seuraa kriteereillä netistä kun harrastusporukoista löytyy timmejä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näillä miehillä on päinvastaisista valituksista huolimatta niin hirveä tunku naisia, että määrästä on tullut Ongelma. Siksi sitä ongelmaa yritetään ratkaista näillä Ei-listoilla, kun muuten joutuisi palkkaamaan portsarin filtteröimään liiat naiset pois.
Itse, näin yksinkertaisena naishenkilönä, en ymmärrä miksi niitä omaan mieleen liian paksuja tai homssuisia ei vaan voisi olla tykkäämättä, kun sillä ne pysyisi poissa. Ehkä miesten puoli toimii deittiapissa sitten eri lailla?? Mulle kun riittää esim pitkätukka-inhooni se, että pistän kaikki lettiukot vasemmalle, ei mun tartte erikseen kirjoittaa "naishiuksiset älkää vaivautuko"...
Ylipaino ei todellakaan näy aina naamakuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Tulin tässä ajatelleeksi että ne vinkuu kun naista ei saa. Sitten pitää olla sellainen joka kiertoilmaisuna mainittuna huolehtii itsestään.
Mutta siinäpä tulee sitten se tenkkapoo: Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta.
Mikäs nyt eteen?
Miten on miehet; "huolehditteko" itsestänne vi miten tuo on selitettävissä?
Totta kai. Itse ainakin yritän tarkoituksella nostaa painoani, koska käyn salilla. En tosin tiedä miten tämä liittyy siihen, etten viehäty vyötärölihavista naisista.
Vierailija kirjoitti:
tarkoittaa ettei daamin henki-,kainalot-,perse ym. eritteet haise.Puhtaat siistit vaatteet ja hiukset pesty.Miten voi olla niin vaikeaa ymmärtää tällaisia perusasioita?..
Niin ja siis muutenkin mielenterveys on kunnossa/hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ei todellakaan näy aina naamakuvassa.
Hei kuule Supervinkki: älä tykkää jos et näe kuvaa koko kropasta!!! Ole hyvä, tämän kerran saat tämän konsultaation vielä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikseivät miehet tykkää vaan niistä hoikista ja kauniista? Silloin ei tule turhia mätsejä meidän yöipainoisten kanssa (itse en kyllä hae seuraa, olen varattu)? Vai haittaako miehiä sekin ihan ajatuksena, jos joku ylipainoinen tykkää teistä? Mutta se mätsi syntyy, kun molemmat tykkäävät toisistaan.
Tätä minäkin ihmettelen. Miksi pitää kirjoittaa jotain kriteerilistaa kun voi etsiä ihan itse sieltä ilmoitusten joukosta ne omiin kriteereihin vastaavat. Mutta kai se olisi liian vaivalloista, jos pitäisi ihan selata kuvat ja katsoa tekstit ennen kuin swaippaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa ihokarvojen säntillistä poistoa, perinpohjaista meikkiä ja fitness-elämäntapaa. Siis toisin sanoen toivotaan, että nainen käyttää runsaasti aikaansa ulkonäöstään huolehtimiseen.
Sitten pitää miehen alkaa kaivamaan kuvetta ja huolehtimaan naisen menoista. Ei me omalla kustannuksellamme teitä viihdytetä. Laittautuvat, kauniit ja hoikat naiset ovat trophyjä, ja tuntevat arvonsa
Unohdit, että naiset laittautuvat vain itseään varten.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolestaan riippumatta ihminen saa asettaa ihan vapaasti kriteerinsä kumppaniehdokkaalleen. Toki hyvä muistaa, etät mitä tiukemmat kriteerit, niin sitä pienemmästä porukasta pitäisi löytyä joku kenen kriteereihin itse sovin. Lisäksi pelkkä kriteerien täyttyminen ei itsessää tarkoita, että parisuhde syntyisi.
Onhan se tosiaan ihan käsittämätöntä, että nainen toivoisi että häntä rakastettaisiin sisimpänsä vuoksi eikä tiukan perseensä.
Minäkin voisin laittaa ehdoksi että miehellä pitää olla hiukset päässä, jos tästä poikkeaa suhteen aikana niin ensin alan haukkumaan häntä ja sitten jätän.