Minkä alan ihmiset kuluttavat eniten alkoholia?
Kommentit (65)
Raksamiehet, rekkamiehet ja muut fyysiset duunariammatit.
Kirjailijat, muusikot, toimittajat
Ennen vanhaan urheilijatkin olivat kovia tenuttamaan mutta en tiedä nykytilasta.
Kultturellit, tavis-Ellit ja bub- pertzat
Moni vanhus myös.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat. Ne ei muuta teekkään vapaa ajallaan kun ryyppää ja bilettää
Aika moni opiskelija on nykyään raitis, mm. oma puolisoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät
Itse lopetin kokonaan alkon käytön kun jäin työttömäksi,ei ollut mitään syytä enää vetää perjantaina humalaa päälle.
On vähentynyt kyllä alkoholin eli oluen tissuttelu työttömänä. Ei stressiä, ei aikaisin heräämistä ynnä muuta. Vastoin jonkun veikkausta raksaporukoissa on aika vähän juopottelijoita, ainakaan omissa työporukoissa ei ketään jolla olisi jäänyt ryyppy päälle viikonlopun jälkeen. Ei tosin itselläkään mutta viikonloput meni välillä kokonaan olutta särpiessä.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajat
Tämä pitää paikkansa ainakin mun duunipaikassa (olen siis itse lähäri). Kaikki työporukan tapaamiset on aina baarissa tai puistossa ns. omien eväiden kanssa ja vähintään puolet porukasta vetää hirveät lärvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat. Ne ei muuta teekkään vapaa ajallaan kun ryyppää ja bilettää
Aika moni opiskelija on nykyään raitis, mm. oma puolisoni.
Jep. Kaikkien ystävien ja tuttujen ja sukulaistenkin mukulat on raittiita. Ei tule edes mieleen kuka polttaisi tupakkaa. Sillähän moni baari on pulassa. Meidän nuoruudessa oli ihan toisin. Baarissa käytiin jo 14- vuotiaina vanhempien jätkien kanssa.
Professorit, ei yliopistojen järjetöntä touhua muuten kestä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit
Poliitikot, Petteri ainakin tilaillut viinaksia runsaasti veronmaksajien piikkiin.
Sossut. Tekevät hommiaankin kännissä tai krapulassa välillä.
Baarityöntekijät. Ryyppäävät räkäkännit aina vapaalle päästessään.
Konemiehet.
Parikin tuttua baarimikkoa totes, että me it nörtit ollaan niin huonoja asiakkaita, että baarin vois pistää kiinni. Juodaan muutama olut ja teippiä ei heru juuri lainkaan.
Molemmat sano, että konemiehet ( raskaan kaluston kuljettajat, moto- ja kaivinkone yrittäjät ja muut) kun tulee baariin, niin ne vetää alkupaloiksi 14 viskiä. Sen jälkeen ne alkaa ryyppäämään, eivätkä pihistelee tiimissä.
Veljeni, myymäläpäällikkö edellisille kamaa myyvässä liikkeessä, kerto, että kun he järjestää pikkujoulut asiakkailleen, niin viinaa pitää olla todella paljon.
Toimittajat, taiteilijat, pikkupomot, upseerit, lääkärit
Lähärit (myös töistä varastetut lääkkeet käy), siivoojat, raksatyöläiset, varastonhoitajat.
Vierailija kirjoitti:
Toimittajat, taiteilijat, pikkupomot, upseerit, lääkärit
Upseerit on joko raivoraittiita himokuntoilijoita tai rapajuoppoja.
raksaukot ja maanrakennusalan työntekijät. Noissa töissä ihan tavallista, että joku tekee kännissä töitä.
Niin se on pakko kun pitää olla kaikenmaailman kinkereissä joissa on tyrkyllä alkoholia.