Ulkoneva/ulos pullistunut peräpukama - kehtaanko mennä lääkäriin?
Se pitäisi varmaan poistaa kirurgisesti, sillä se on ollut siinä jo aika kauan. Se on siis peräaukon suun ulkopuolella, ikään kuin pullahtanut peräsuolesta. Ei hirveän iso, mutta aiheuttaa kipua peräaukkoon.
Onko keltään poistettu kirurgisesti? Ei varmaan kovin kummoinen toimenpide kun puuduttavat?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut Scheriproct Neo kombia? Siinä pukamavoide ja peräpuikot samassa paketissa ja itse sain sen avulla parissa viikossa katoamaan mansikan kokoisen pukamaryppään. Painoin pukamia aina sisään kun levitin voidetta, ja myös esim. suihkussa. Olin varma etteivät ne voi parantua muuten kuin leikkauksella mutta niin vain katosivat kokonaan tuolla voide+puikko-hoidolla.
No pitääpä kokeilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Myös poisto yksityisellä toimii, rahalla.
Miksei se toimisi julkisella?
Mene sinne lääkäriin, niin se määrää ensin scheriprokt kombihoidon, jolla ehkä lähee ja jos ei lähde niin sitten saksilla pois.
Vierailija kirjoitti:
Kanattaa kokeilla anaaliseksiä, voi kuulostaa hullulta, mutta toimii ainakin meillä.
Ajaako anaalimasturbointi pienehköllä dildolla saman asian, jos ei ole miestä tähän hätään?
Vierailija kirjoitti:
Ei poisteta sielläkään, jos on pieni ja kivuton.
- kokemus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kokemus
Eikö edes silloin, jos seksielämä kärsisi sen vuoksi?
Lääkärit tutkivat peräreikiä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kokemus
No sen takia ei ainakaan.
Itse olisin halunnut juuri esteettisistä syistä poiston, kun nuo hävettävät, mutta ei riitä syyksi. Edes yksityisellä
Vierailija kirjoitti:
Jos on rahaa, yksityisellä on tuurilla asiallisempi tutkimus. Ja voi valita naislekurin nainen tai mies miehen, jos hävettää. Julkisella saa miehen, outo asento takuulla ja vattuilua päälle.
Miten niin outo asento? Miten niin vattuilua? Taidan olla miesvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanattaa kokeilla anaaliseksiä, voi kuulostaa hullulta, mutta toimii ainakin meillä.
Ajaako anaalimasturbointi pienehköllä dildolla saman asian, jos ei ole miestä tähän hätään?
Ei aja, koska se dildo luiskahtaa sun suoleen ja joudut menemään päivystykseen sen saamiseksi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kokemus
Itse olisin halunnut juuri esteettisistä syistä poiston, kun nuo hävettävät, mutta ei riitä syyksi. Edes yksityisellä
Luulisi että yksityinen poistaa sen kun vaan maksaa niille
Kyllä voi parantua itsestäänkin just apteekin voiteilla, muista suihkutella haalealla vedellä aina vessakäyntien yhteydessä. Peräpukamat ovat tosi yleinen vaiva, joita viikottain meilläkin operoidaan leikkaussaleissa. Eivätkä potilaat ole operaation jälkeen kipeitä.
Sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kokemus
Luulisi että yksityinen poistaa sen kun vaan maksaa niille
No niin minäkin luulin.
Minulta leikattiin muutama vuosi sitten ulkoinen pukama, josta olin kärsinyt jo toistakymmentä vuotta, ja raskaus oli vielä suurentanut sitä. Pääsin leikkaukseen helposti julkisella puolella, vaikka pukama ei edes ollut kipeä, aiheutti lähinnä hygieniaongelmia. Itse operaatio oli helppo, ja sen jälkeisiin särkyihin sai lääkettä, mutta en tarvinnut niitä kuin parina päivänä, ja pystyin istumaankin ongelmitta heti samana päivänä leikkauksen jälkeen.
Varsinainen toipuminen kesti kuitenkin pitempään. Leikattu kohta oli yllättävän pitkään turvoksissa ja ehdin jo kauhistella ja katua operaatiota, kun tuntui että tilanne meni vain huonommaksi. Varsinaista kipua ei ollut, kun varoi vähän liikkumista, ts. nukkuessa ei auttanut nostaa toista jalkaa 90 asteen kulmaan, tai muuten leikkausalueella tuntui ikävää kiristystä, ja kävellessäkin sai kulkea varovammin joitakin viikkoa. Turvotuksen laskeminen kokonaan kesti pari kolme kuukautta.
Olen kyllä itse tosi tyytyväinen siihen, että rohkenin mennä lääkäriin ja pääsin leikkaukseen. Kipujen pelossa sitä ei kannata arastella ainakaan oman kokemukseni perusteella, ja vaikka täydellinen toipuminen ei tapahdukaan käden käänteessä, niin senkin kestää kun tietää että turvotus on vain ohimenevä vaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aja, koska se dildo luiskahtaa sun suoleen ja joudut menemään päivystykseen sen saamiseksi ulos.
Miinustelkaa vaan, mutta anaalidildot on ihan erikseen. Niissä on paksunnos joka estää sisäänluiskahduksen. Tietäisittepä kuinka paljon päivystyksissä poistetaan tavaroita ihmisen peräsuolista.
Todellakin kehtaat mennä lääkärin pakeille. Eikä sillä ole väliä kumpaa sukupuolta se tohtori on. Itse sain tuon kyseisen hetulan synnäriltä 25v sitten. Vaikken edes synnyttänyt niin pojasta muistoksi jäi😂. En ollut kotiuttaessa edes sectio haavasta niin kipeänä kuin tuosta tykyttävästä pirullisesta pukamasta. Siis aivan helvettiä. Eli pitkä matka ollaan ko. vaivan kanssa kuljettu. Muutamia vinkkejä voin tähän laittaa jotka olen hyväksi havainnut. Pyllyn pesu aina kun sieltä tavaraa tulee bideellä ja paperilla taputellen kuivaus. Laadukasta wc-paperia käytän kotona niin ei oo sitä muhjua takamus puolillaan👍. Pidän aina jääkaapissa kombi pakkauksen valmiina että hoidon voi aloittaa heti kun oiretta ilmaantuu. Itsellä juurikin viime pyhänä alkoi ja miten sattuikin että sunnuntai. Olen joutunut käymään lääkärissä 2 kertaa tuona aikana puhkaisemassa patin kun kipu äitynyt sietämättömäksi. Sanovat vaan että noin pieni ei sille tarvitse mitään tehdä. Noin kerran vuodessa pirulainen aina itsestään muistuttaa ja ärtyy kiusaamaan johon reagoin välittömästi lääkehoidolla. Mutta aina siinä se muutama päivä menee ennen kuin pääsee pukaman päälle😂. Mutta tsemppiä ap vaivaan t.kohtalotoverisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirurgisessa poistossa paraneminen kuulemma helvetillistä, menee kuukausia ja on kipeä, verinen
Itse poistin samalla metodilla kuin poistetaan varsiluomia kotona, kumilenkeillä. Ei tule verta ja kipu menee ohi päivässä
Lääketeollisuuden orjat tulevat tietysti raivoamaan tähän mutta ei kiinnosta. Toimi erinomaisesti ja peppureikä on kuin uusi
Se pukama on kuitenkin siinä mielessä "pieni", että en sen ympärille kyllä mitään kumilenkkiä saa...
Ap
Työnnä se sisään aina kun pullahtelee ulos.
Kannattaakohan työterveys hoitajan tarkastuksessa mainita hoitajalle jos kärsii peräpukamista? Ajattelin vain kun tarkastus on kohta tulossa. Mietin vain että hoitaja ei taida voida auttaa niissä vaan ne tarvis lääkärin tutkimuksen? En oikeen tiiä. On vähän noloa niin sillä mietin
Voi pyytää naislääkäriä. Ei tietenkään aina ole mahdollista. Minä olen pyytänyt. Ja nykyisinhän meillä on eri kulttuureja missä naiset eivät edes saa mennä mieslääkärille joten ihan normi pyyntö.