Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhana, kun unohdin yhtäkkiä pankkitunnukseni, miten ne saa mieleen?

Vierailija
24.04.2025 |

Vuosia olen käyttänyt samoja ja yhtäkkiä en muista niitä. Unohdin myös veikkaustunnukseni siinä samassa, mutta ei sillä niin väliä, mutta ihmetyttää kuitenkin. Myös henkkarit on mennyt vanhaksi, joten en saa tunnuksia pankista ja poliisilaitos lakossa, joten en pääse tekemään edes hakemusta. 🙄

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu, älä mieti koko asiaa, tee jotain puuhaa mikä vie ajatuksesi pois pankkitunnuksistasi. Ja kas, jonkun ajan kuluttua muistatkin jälleen. Kirjoita jonnekin ylös varmuuden vuoksi. Tai soita pankkiin, selitä tilanne josko osaisivat jotain neuvoa antaa. Ainakin nordealle voi jonottaakin puhelimessa ilman pankkitunnistautumista vaikka se muka nopeuttaakin asiaa. Muka, pyh!

Vierailija
2/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mä menenkin pankin sivuille puhelimella sormenjäljellä. Ja tunnukset mulla on ylhäällä ja piilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus ajattelematta sormimuisti pelaa ja näpyttelee numerot oikein.

Vierailija
4/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aikoinaan noin, silloin oli vielä käteisellä rahalla käyttöä, kun ei ollut korttimaksut niin yleisiä.

Pankkiautomaatilla en vain yksinkertaisesti muistanut tunnuksia. Enkä saanut niitä päähäni sitten jälkeenpäinkään. Oli pakko tilata uudet.

Nyt on pinkoodi ja toisaalta sitten laskujen maksussa id-laite... Helpompaa....

Vierailija
5/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä unohdin joskus myös moneksi viikoksi ja soitin pankkiin, puhelimessa virkailija kysyi pankkitunnuksia ja sitten yhtäkkiä muistinkin ne ilman mitään miettimistä. jos en oisi muistanut niin en tiedä mitä sitten olisi tapahtunut.

Vierailija
6/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op:ssä näkee nettipankissa pin koodin.

Vierailija
7/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinne nettipankkiin pääsee, jos ei muista tunnuksia? 

Vierailija
8/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat aivojen nyt levähtää ja puuhaa ihan muuta. Jos ei tällä palaudu mieleen, niin kokeile lihasmuistia. Laita silmät kiinni ja näpyttele tunnus muutaman kerran sormella ilmaan kuin näpyttelisit näppäimiä/ näyttöä, kumpaa käytätkin. Sitten kokeile sama näppäimistölle. Mulla tämä auttoi, stressiä pukkaa ja eilen unohdin tunnukset, mutta jonkin ajan päästä palautui mieleen näin. 

Vierailija
9/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinne nettipankkiin pääsee, jos ei muista tunnuksia?

Eikö siinä ole kohta unohditko tunnuksesi? Tjn.

Vierailija
10/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mut siis, eikö käyttäjätunnus löydy jostain sopimuksesta, jonka olet saanut nettipankin tai pankkikortin itsellesi hankkiessasi. Ainakin se käyttäjätunnus pitäs löytyä sieltä.

Ja mulla on ainakin sitten laitettu paperille ylös myös se numerosarja pin. Jos joskus en muista, niin ainakin se sitten jostakin löytyy se luku.

Vierailija
11/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kerran pin-koodin, kun olin matkalla kotimaassa. En pystynyt nostamaan rahaa. Yritin miettiä kaikkia mahdollisia yhdistelmiä, mutten muistanut. Mutta simsalabim; kun tulin kotiin, muistin heti pin-koodin. 

Vierailija
12/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös unohtunut mutta kun ei hätääntyneenä väkisin rupea miettimään niin kohta se muistuu mieleen, jos huono muisti kannattaa jossain olla tekstattuna.

Vierailija
13/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se aikoinaan tunnusten mukana tullut lipare tallessa. Tunnusluku on myös kirjattuna tietyssä paikassa. 

Vierailija
14/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako, mutta tiedän erään henkilön pankki PIN-koodin joka on 2847

Vierailija
15/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla  on  tääm systeemi jos unohdan  pankkitunnukset ..laitan silmät kiinni  ja näppäilen  numeron sormimuistilla

Vierailija
16/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin että kun tuli uusi pankkikortti uudella tunnuksella niin unohtui heti toisen kortin luku. Ei vissiin päähän montaa numeroa kerrallaan mahdu.