Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko naiset kateellisia kauniimmille naisille?

Vierailija
29.10.2024 |

No miten on??

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset ovat kateellisia. Henkilökohtaisesti en ole kateellinen vielä kauniimmille, koska olen itsekin vetävä. 

Vierailija
42/45 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää se, että niin moni ihminen kuvittelee, että kaikki on minulle kateellisia.. tai ylipäätään kuvittelee että ihmiset kauheasti ajattelee muita randomisti. Suurin osa ihmisistä ei ajattele kuin itseään, ehkä lapsiaan ja puolisoaan, muita lähisukulaisia ja heidän ongelmiaan ja hyvinvointiaan, ystäviä.... ja sitten vasta viimesenä voi miettiä että olenko kateellinen tuolle kauniille ihmiselle joka tuli kadulla vastaan. Jos joku nyt onkin sitten kateellinen vaikka "ystävälleen" ei ole kyseessä ystävyys, koska jos on ystävä, tietää, että senkin ihmisen elämässä se ulkonäkö on ihan toissijainen asia onnellisuuden ja arjen sujuvuuden näkökulmasta.

Suomalaiset todella ovat hyvin kateellista kansaa. Varmaan se ihmetyttää niitä, joilla ei ole mitään kahdehdittavaa. Mutta niille, joilla on se on hyvin tuttu ilmiö. Ei kukaan kadulla vastaan tuleville kateellinen ole, tämä ilmenee aivan muilla tavoilla ihmissuhteissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin, ja uskon että moni muukin ikäiseni oli. Ainakin puhuttiin aika paljon toisten ulkonäöstä keskenämme. Tämä juontui nuoruuden epävarmuudesta, vaikka kaunis olin itsekin.

Nyt keski-iässä ei voisi absurdimpaa kateuden aihetta olla. Ei kiinnosta muiden ulkonäkö ja omaan on ensimmäistä kertaa elämässä täysin tyytyväinen.

Vierailija
44/45 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on itse tarpeeksi kaunis/ok niin ei välttämättä, koska jotain on itselläkin. Mutta ruma lihava vanhapiika tyyppiset eri asia...

Toisaalta näin, kyllä. Pätee siis muuhunkin kuin ulkonäköön. Jos itsellä on sitä sun tätä, ei tietenkään harmita, että muillakin on hyviä ominaisuuksia, taas joitakin muita. Hyvähän se on maailman kannalta, että jokaiselle jotakin. Vain epäkypsät ihmiset haluavat olla joka asiassa kaiken keskipiste. Mutta toisaalta niinkin päin, että jos Sinä olet ihmisiä kohtaan ylimielinen ja törkeä, koska joku on mielestäsi rumempi tms. niin heidän närkästyksensä ei ole sitten "kateutta" vaan reaktio omaan käytökseen.

Kauniit ihmiset näkee kateutta niin paljon että tunnistavat jo pienet viitteet siitä ja näkevät todel

Juuri tuollaisia haukkuvia ilkeitä ihmisiä kuin sinä ei kukaan halua lähelleen. Sori jos sen toteaminen kirpaisee.

Vierailija
45/45 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on itse tarpeeksi kaunis/ok niin ei välttämättä, koska jotain on itselläkin. Mutta ruma lihava vanhapiika tyyppiset eri asia...

Miksi olisi kateellinen nätin naaman vuoksi, jos siellä pääkopassa raksuttaa hidas koneisto.

Kateutta voi aiheuttaa niin moni asia, yleensä kateuden perimmäinen syy kadehtijan henkinen köyhyys ja elämätön elämä! 

Karkkipussi kädessä vaeltaa vanhuusikää lähellä oleva kassarou

va asiakkaan perässä ja länkyttää sekopäisyyksiään, kassarouva hoitaa parvekekasvitkin jätteisiin, kassarouva syynää bussiliput ja jäteastioihin viedyt pakkaukset...  ja haisee!