Onko pöytälamppu tv:n vieressä jotenkin outoa?
Mulla on tv-tason päällä telkun vieressä pöytävalaisin, en ole koskaan pitänyt sitä mitenkään erikoisena. Törmäsin toisaalla keskusteluketjuun jossa sitä kritisoitiin, kuulemma häikäisee, häiritsee tv:n katselua yms. Mites teidän mielestä asia on?
Kommentit (8)
Mulle on ihan sama missä muilla lamput on, katselen tvtä omassa kodissa. Mulla on tvn kummallakin puolella viherkasvit.
Vierailija kirjoitti:
En voisi pitää, häiritsisi tv'n katselua. Mulla on usein olkkari täysin pimeä kun katson telkkaria.
Ok, itse taas koen tosi tunnelman epäkodikkaana jos ei ole mitään valoja vaan pelkkä telkku. Meillä on paljon kaikenlaisia pöytä- ja jalkavalaisimia ripoteltuina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi pitää, häiritsisi tv'n katselua. Mulla on usein olkkari täysin pimeä kun katson telkkaria.
Ok, itse taas koen tosi tunnelman epäkodikkaana jos ei ole mitään valoja vaan pelkkä telkku. Meillä on paljon kaikenlaisia pöytä- ja jalkavalaisimia ripoteltuina. Ap
On mullakin lamppuja, pöytä-, katto- sekä jalka-lamppuja. En vaan pidä niitä olkkarissa päällä kun katson telkkaria. Valoa tulee vähän muista huoneista, eli en istu kotona säkkipimeässä.
Minulla on telkkarin vieressä vajaan metrin päässä pöytälamppu aseteltuna niin että se valaisee telkkarin takana olevaa seinää. Kirkkautta voi säädellä puhelimella. Saisi olla ehkä toinen vielä toisella puolella mutta ihan hyvä minusta noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Sen voi napsauttaa myös pois päältä, tiesitkös?
On sellainen TV:n vieressä, mutta se ei ole koskaan päällä. Siinä vaan sattuu olemaan tilaa pitää sitä.
Eipä mulle kukaan ole koskaan asiasta maininnut.