Ovatko naiset kateellisia kauniimmille naisille?
Kommentit (45)
Kuulepa Huoris (aka niin-mies, aka miten on-mies)
Kukaan ei kadehdi sua. Mutta sinä kadehdit kaikkia muita. Myös lihavia naisia, joilla ilmeisesti on jotain parempaa kuin sulla koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä muista milloin olisin ollut kateellinen jonkun ulkonäöstä. Ehkä tähän vaikuttaa se, että tiedän olevani itsekin keskimääräistä paremman näköinen ja olen suht tyytyväinen ulkonäkööni.
Selvitäkseen katkeruuden tunteista nainen laati päässään vaihtoehtoisen todellisuuden ja rakentaa itsestään minäkuvan kauniina ja haluttavana. Vain näin tehdessään nainen jaksaa elää päivästä päivään kouvolakampauksessaan.
Minulla on kyllä pitkä, luonnollisen värinen tukka. Ei ole mitään tarvetta vaihtoehtoisille todellisuuksille minkään suhteen. Mutta saat kuvitella ihan mitä haluat 😄
Narsisti luulee muiden olevan kateellisia hänelle. Tavallinen ihminen ei edes tajua että pitäisi olla
Kommmentoin rumahkona naisena:
Kauniit naiset herättävät minussa eri aikoina ja mielentiloissa erilaisia fiiliksiä. Välillä kateutta, välillä katkeruutta, välillä ihailua, välillä nautintoa (samalla tavalla kun jos katsoisi kaunista maisemaa, auringonlaskua tms), joskus harvoin jopa seksuaalisia ajatuksia vaikka hetero olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä muista milloin olisin ollut kateellinen jonkun ulkonäöstä. Ehkä tähän vaikuttaa se, että tiedän olevani itsekin keskimääräistä paremman näköinen ja olen suht tyytyväinen ulkonäkööni.
Selvitäkseen katkeruuden tunteista nainen laati päässään vaihtoehtoisen todellisuuden ja rakentaa itsestään minäkuvan kauniina ja haluttavana. Vain näin tehdessään nainen jaksaa elää päivästä päivään kouvolakampauksessaan.
Naisparka, hänellä on jostain syystä pöyheä haisunäätävärinen kampaus, joka on ollut muodissa joskus vuosituhannen alussa. Mikäpä siinä, vapaa maa. Useammin olen törmännyt miehiin, joilla on epärealistinen käsitys omasta ulkomuodostaan, esim. tällä palstalla, tuleeko teille ketään mieleen? Valittavat komeina miehinä kun eivät edes rumat naiset kiinnostu. Jos naiset elävät tyytyväisinä, mutta miehet eivät, kenenkä pitäisi tehdä jotain?
Kyllä jos vaikka pariskunta prismassa ja mies aina valitsee kauniin kassaneidin kassan vaikka sinne pitkä jono!
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut joskus kateellinen, kun joku on saanut hyvän työpaikan ja edennyt urallaan. Ulkonäöstä ainoastaan hiuksista, kun omat hiukset on rumat ja hankalahoitoiset.
Kateus ei kannata, menetät vain oman hyvänolontunteesi, ilman kateutta saat paremman elämän.
Minua ihmetyttää se, että niin moni ihminen kuvittelee, että kaikki on minulle kateellisia.. tai ylipäätään kuvittelee että ihmiset kauheasti ajattelee muita randomisti. Suurin osa ihmisistä ei ajattele kuin itseään, ehkä lapsiaan ja puolisoaan, muita lähisukulaisia ja heidän ongelmiaan ja hyvinvointiaan, ystäviä.... ja sitten vasta viimesenä voi miettiä että olenko kateellinen tuolle kauniille ihmiselle joka tuli kadulla vastaan. Jos joku nyt onkin sitten kateellinen vaikka "ystävälleen" ei ole kyseessä ystävyys, koska jos on ystävä, tietää, että senkin ihmisen elämässä se ulkonäkö on ihan toissijainen asia onnellisuuden ja arjen sujuvuuden näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos vaikka pariskunta prismassa ja mies aina valitsee kauniin kassaneidin kassan vaikka sinne pitkä jono!
Mies tahtoo edes hieman ilahduttaa ankeaa elämäänsä ihrapötkylän rinnalla.
Kyllähän sitä joskus kun esimerkiksi jollain Tiktok-videolla näkee oikein kauniin nuoren naisen, tulee hetkellinen kateus siitä, ettei itse enää ole niin nuori eikä ole koskaan ollut niin kauniskaan.
Mutta sitten toisaalta taas, siihen mennessä kun on siirtynyt pari videota eteenpäin, on jo tykkänään unohtanut sen äskeisen kauniin nuoren naisen.
En kadehdi, mutta olen hyvin varautunut tällaisten naisten lähellä johtuen siitä että olen kohdannut todella kusipäistä käytöstä hyvin kauniilta naisilta. Tottakai annan ihmiselle aina mahdollisuuden mutta suhtaudun tosiaan aluksi varovaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tahtoo edes hieman ilahduttaa ankeaa elämäänsä ihrapötkylän rinnalla.
Miksi se ihrapötkylän mies ei eroa ja rupea seurustelemaan tämän kauniin kassaneidin kanssa? Säälihän häntä on ja hänen ankeaa elämäänsä. Ihmiset, älkää ikinä tyytykö, siitä seuraa vain kurjuutta kaikille!
En ole varsinaisesti kateellinen. Toki joskus saattaa nopea ajatus käväistä mielessä, että olispa itsekin.
En ole koskaan ollut kateellinen luonteeltani, kavereita on monen näköisiä ja myöskin varallisuudent erilaiset.
Naisena kommentoin itsekseni, että "Vau kuinka kaunis nainen".
Joo ja en.
Siinä mielessä olen kateellinen, että kauniit naiset tuntuvat saavan helpommin asioita anteeksi. Voi olla luonteeltaan ties millaine urvelo, mutta kun on ah niin kaunis niin ei se haittaa. Ei tietenkään koske kaikkia.
Mutta sitten taas, itse en tykkää olla huomion keskipisteenä, niin kauniin sitä varmaan olisi enemmän eli siinä mielessä en taas ole kateellinen.
Ei kauheasti kiinnosta muiden ulkonäkö. Joskus saattaa joku olla niin kaunis että huomaan mutta en ikinä tekisi toisen ulkoisista asioista kommenttia suuntaan tai toiseen, tahditonta. Pidän luonnollisesta lookista ja mielestäni ihmiset ovat kauneimillaan jonkun rakkaan askareen parissa. Meikkauslisäkeihmiset eivät ole minun makuuni. Olen enemmänkin kiinnostunut ihmisten ajatusmaailmoista. Mieheni on samaa maata joten eipä kaunottaret hätkähdytä sielläkään, joten eivät ole mikään uhka minulle. Jos muut naiset tuntuvat uhalta, kumppanivalinta lienee väärä.
Olin nuorena hyvännäköinen. Jotkut ovat kateellisia.