Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät "päästä" kumppaniaan yksikseen ulkomaille?

Vierailija
28.10.2024 |

Vai onko tuo vain urbaanilegenda? Eri asia tietysti, jos molemmat haluavat aina matkustaa yhdessä tai kumpikaan ei halua matkustaa ollenkaan, mutta luulisi aika harvassa olevan niiden parien, joilla matkustusmieltymykset osuvat 100% yhteen.

Kommentit (855)

Vierailija
121/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä luottaisi mieheen joka käy kaveriensa kanssa Lapissa tai ulkomailla poikien reissuilla. On päivänselvää, mitä he siellä tekevät. Onko olemassa vielä naiiveja ja kusetettavia naisia, jotka eivät tätä ymmärrä? Ihmettelen suuresti. Veikkaan, että tietävät mutta eivät välitä. 

Ihminen joka pettää, tekee sen vaikka omassa autossaan omalla asuinalueellaan tavallisena tiistai-iltana. 

Voi käydä jopa niin, että ihminen rakastuu toiseen omalla työpaikallaan, harrastuksessaan tai kaveripiirissään. Miten sinä estät tätä tapahtumasta? Olet varmaan tosi rentoa ja mukavaa seuraa kaikinpuolin, jos ajatusmaailmasi kulkee katastrofiskenaariosta toiseen. Anna kun arvaan, huumorisi koostuu lähinnä pelottavilla asioilla piikittelystä: "mitäs sitä oikein hymyiltiin sille kassaneidille niin, häh" ja tekonauru päälle koska se oli "vitsi". 

Vierailija
122/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain työmatkat tehdään yksin, meillä ei harrasteta kaverimatkoja, paitsi kaikki yhdessä kaverien kanssa. Muuten tavataan kavereita omalla vapaa-ajallamme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on molemmilla omat harrastukset, joista ollaan pidetty kiinni myös parisuhteen aikana. Harrastukset ovat molemmilla sellaiset, että toista osapuolta ei voisi vähempää kiinnostaa. Mies harrastaa laskettelemista, minä vaeltamista. Voin lähteä päiväksi rinteeseen, mutta en halua lähteä viikoksi Lappiin tai Alpeille laskettelemaan. Mies voi lähteä päiväksi metsään, mutta ei viikoksi. Mies menee kavereidensa ja lasten kanssa Lappiin ja Alpeille, minä menen yksin tai kavereideni kanssa vaeltamaan pari viikonlopuksi tai viikoksi. 

Mielestäni on todella tärkeää, että jokaisella on elämässään muitakin ihmisiä kuin oma jälkikasvu ja puoliso. Kaikki liitot kun päättyvät joskus (eroon tai kuolemaan) ja silloin on tärkeää, että on muitakin ihmisiä, jotka kannattelevat surussa ja syy tehdä jotain muutakin kuin olla kotona yksin. 

Olen myös sen verran sosiaalinen, että minulle ei riitä pelkästään oman miehen ja last

Olet sosiaalisen ja fiksun oloinen ihminen, mutta et pysty ymmärtämään, että niillä paljon yhdessä olevilla pareillakin on yleensä muutakin kuin toisensa? Esimerkiksi meillä, kun on aika laajaltikin ystäviä, tuttavia ja menoja. Me vain teemme ne kahdestaan. Harrastuksetkin samoja.

Vierailija
124/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä luottaisi mieheen joka käy kaveriensa kanssa Lapissa tai ulkomailla poikien reissuilla. On päivänselvää, mitä he siellä tekevät. Onko olemassa vielä naiiveja ja kusetettavia naisia, jotka eivät tätä ymmärrä? Ihmettelen suuresti. Veikkaan, että tietävät mutta eivät välitä. 

Tuntuu olevan iso joukko naisia joita aina kaikki miehet pettää, mikäköhän siinä on... ja se mies voi by the way pettää myös vaikka arkipäivänä ruokatunnilla jos on pettääkseen. Melko monella naisella on kuitenkin ihan uskollinen mies. 

Vierailija
125/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka pettää, tekee sen vaikka omassa autossaan omalla asuinalueellaan tavallisena tiistai-iltana. 

Voi käydä jopa niin, että ihminen rakastuu toiseen omalla työpaikallaan, harrastuksessaan tai kaveripiirissään. Miten sinä estät tätä tapahtumasta? Olet varmaan tosi rentoa ja mukavaa seuraa kaikinpuolin, jos ajatusmaailmasi kulkee katastrofiskenaariosta toiseen. Anna kun arvaan, huumorisi koostuu lähinnä pelottavilla asioilla piikittelystä: "mitäs sitä oikein hymyiltiin sille kassaneidille niin, häh" ja tekonauru päälle koska se oli "vits

Kyllä voi, mutta näissä reissuissa nimenomaan petetään. Tehdään sitä tarkoitusta silmällä pitäen. 

Vierailija
126/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain työmatkat tehdään yksin, meillä ei harrasteta kaverimatkoja, paitsi kaikki yhdessä kaverien kanssa. Muuten tavataan kavereita omalla vapaa-ajallamme. 

Saako sinun puolisosi muuttaa tästä mielensä? Ja haluta lähteä kaverinsa kanssa vaikka katsomaan urheilulajia x tai bändiä y toiseen kaupunkiin/maahan ilman sinua? 

Vierailija
127/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

117. Hui oikeinko red flag.  Olisi pitänyt varmaan vaimon tajuta useita vuosia sitten tuo..

Mun vaimo on löytänyt meidän suhteen aikana useita ystäviä. Mut ei hän silti ole halunnut lähteä ystävien kanssa pidemmille reissuille ilman mua. Vaimolla on myös jostain syystä ollut hirveän tärkeää et hänen ystävistä on tullut myös mun ystäviä. Ja kyllä ollaan oltu hänen kaveriensa kanssa reissulla.  Kuten myös mun kaverien.

Mä tunnen mun vaimon, en usko että vaimo ottaisi koskaan ystäväksi hetero Miestä. Ihan omien ajatuksiensa takia. Hän on nämä ajatukset kertonut mulle jo vuosia sitten ja edelleen samaa mieltä.

Kuten useasti sanonut vaimo ja minä harrastetaan erikseen. Eri lajit jotka kiinnostavat. Joten vaimo voi ihan hyvin tutustua johonkin ihmiseen ja alkaa harrastaa jotain lajia jos haluaa.

Vierailija
128/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatkalle menee yksin. Ei me vapaa-ajan matkoja erikseen tehdä. Mikä parisuhde se sellainen olisi?

Ei kai parisuhteessa tarvitse tehdä koko ajan kaikkea yhdessä. Kävin just kylpylälomalla yksin kaikkine hoitoineen, ja puolisoani tuo loma ei voinut vähempää kiinnostaa.

Hänelle sopi oikein hyvin, että lähden lomalle yksin. Meillä on silti tosi hyvä parisuhde vaikka ei koko ajan olla yhdessä.  

Tuohan on aivan ok, jos ajattelee tuollaisista eri tavalla. Mutta esimerkiksi meillä on aivan samankaltaiset ajatukset lomista ym, ja vietämme kuukauden kesälomatkin 24/7 yhdessä. Siksi lomatkin otetaan aina samaan aikaan.

Me lomaillaan välillä eri mökeillä samaan aikaan )) 

Ongelma, kun niitä on kaksi ja molemmat vaativat jonkun verran huolenpitioa

Vierailija
129/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi käydä jopa niin, että ihminen rakastuu toiseen omalla työpaikallaan, harrastuksessaan tai kaveripiirissään. Miten sinä estät tätä tapahtumasta? Olet varmaan tosi rentoa ja mukavaa seuraa kaikinpuolin, jos ajatusmaailmasi kulkee katastrofiskenaariosta toiseen. Anna kun arvaan, huumorisi koostuu lähinnä pelottavilla asioilla piikittelystä: "mitäs sitä oikein hymyiltiin sille kassaneidille

Et vastannut kysymykseen ollenkaan. Miten sinä estät puolisoasi rakastumasta toiseen tai panemasta toista autossa ruokatunnilla? Mies etätöihin ja autolla ajo kielletty? 

Vierailija
130/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita miesporukoita, joissa matkoilla petetään ja vaimot autuaan tietämättömiä. Aika oksettavaa. 

Vierailija
131/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen mun vaimon, en usko että vaimo ottaisi koskaan ystäväksi hetero Miestä. Ihan omien ajatuksiensa takia. Hän on nämä ajatukset kertonut mulle jo vuosia sitten ja edelleen samaa mieltä.

Kuten useasti sanonut vaimo ja minä harrastetaan erikseen. Eri lajit jotka kiinnostavat. Joten vaimo voi ihan hyvin tutustua johonkin ihmiseen ja alkaa harrastaa jotain lajia jos haluaa.

Kunhan se on heteronainen ;-) 

Vierailija
132/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maksullisten kanssa saa olla vaimojen mielestä, kunhan eivät mene rakastumaan. 

Vierailija
133/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

117. Hui oikeinko red flag.  Olisi pitänyt varmaan vaimon tajuta useita vuosia sitten tuo..

Mun vaimo on löytänyt meidän suhteen aikana useita ystäviä. Mut ei hän silti ole halunnut lähteä ystävien kanssa pidemmille reissuille ilman mua. Vaimolla on myös jostain syystä ollut hirveän tärkeää et hänen ystävistä on tullut myös mun ystäviä. Ja kyllä ollaan oltu hänen kaveriensa kanssa reissulla.  Kuten myös mun kaverien.

Olen vastaavanlainen nainen. Ja kyllä minulla on omia ystäviä, he tulevat meille kylään ja voimme käydäkin jossain, mutta aika harvoin tulee mentyä. Meillä on aika pitkälti yhteiset ystävät eli myös minun ystäväni voi aivan hyvin käydä jossain ystäväni kanssa, jos itse en pääse. Tai vaikka laittaa hänelle taulunkoukut.

Nähtävästi osalla niistä, jotka viettävät aikaa paljon erikseen, on outoja stereotypioita toisenlaisista pareista. Kenties on tarve jotenkin korostaa "paremmuuttaan" ja "itsenäisyyttään".

Vierailija
134/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on jotenkin ihan käsittämätön ajatus, että sinun vaimosi mieli voi - ja saa - muuttua. 

Vastaa nyt kysymykseen: saako sinun vaimosi lähteä yön yli reissulle ilman sinua jos hän niin tahtoo? Jos vastaat edelleen että ei hän tahdo, niin kyllä, sinussa on jotain pahasti vialla. 

Vierailija
135/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vastaavanlainen nainen. Ja kyllä minul

*siis mieheni voi mennä johonkin ystäväni kanssa.

Vierailija
136/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu ei päästänyt miestään edes muutaman päivän työmatkalle vaan uhkaili avioerolla niin pitkään että reissua ei koskaan tehty. En tiedä mitä se mies selitti töissään että miksei lähde.

Urpo äijä. Olisin lähtenyt joka tapauksessa.

Vierailija
137/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole luottoa toiseen niin miksi sellaisen kanssa on suhteessa?

Sit jos joku pettää, luottamus on käytetty ja suhde loppuu. Erinomaisen yksinkertaista. Parempi yksin kun p4skan kanssa. 

Toinen saattaa myös pettää selän takana kymmeniä vuosia, etkä koskaan saa tietää. 

Vierailija
138/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla jatkuvasti menemässä, kuinka paljon näillä on vapaa-aikaa ja toisekseen eivätkö nämä halua viettää vapaa-aikaansa kumppaninsa kanssa?

Vierailija
139/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yksin jää sitten kun toinen kuolee, tai jättää, lapset on lähteneet jo omilleen ja kaikki omat harrastukset ja kaverit on vuosien varrella hylätty/unohdettu kun "me parisuhteessa tehdään kaikki ja ollaan aina yhdessä". 

Vaan ajattelepa toisin. Ne kaverit on olleet ennenkin, ne on edelleen ja ne on silloinkin vaikka mies kuolisi. Yhteistä harrastustakin voi jatkaa, vaikka mies kuolisi. Omia aikuisia lapsiakin voi tavata edelleen, vaikka mies kuolisi.

Se että nyt haluaa matkustella, harrastaa, tavata ihmisiä puolison kanssa, ei tarkoita sitä että kaikki loppuu, jos puoliso kuolee. Toisekseen kun tiedossa on että elämä on rajallista ja toinen voi kuolla koska tahansa, sitä suuremmalla syyllähän sitä aikaa kannattaa viettää yhdessä sen kanssa, jonka kanssa sitä haluaa viettää. 

Vierailija
140/855 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatkalle menee yksin. Ei me vapaa-ajan matkoja erikseen tehdä. Mikä parisuhde se sellainen olisi?

Hyvä, pitkä parisuhde, jossa luottamus on kunnossa.  

Luottamus on usein sinisilmäisyyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän