Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät "päästä" kumppaniaan yksikseen ulkomaille?

Vierailija
28.10.2024 |

Vai onko tuo vain urbaanilegenda? Eri asia tietysti, jos molemmat haluavat aina matkustaa yhdessä tai kumpikaan ei halua matkustaa ollenkaan, mutta luulisi aika harvassa olevan niiden parien, joilla matkustusmieltymykset osuvat 100% yhteen.

Kommentit (855)

Vierailija
841/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks miehesi ole puutteesta muutaman pv jälkeen viime kerrasta? Mä ainakin meinaan haljeta panetuksesta 4-5pv purkautumisen jälkeen. Ei muuten helpottaisi yhtään jos sillon olisi vieressä 10000 naista valmiina antamaan seksiä.

No ei. Aikuinen mies hallitsee mielensä ja kehonsa ja selviää vaikka useamman viikon paussista esim työmatkalla. Tai kuten lasten syntyessä 6 vkon paussit. Ei paneskellut vieraissa silloinkaan

Ja oma käsi on aina käytettävissä. 10 000 valmiiksi pantua naista... tuskin!

Vierailija
842/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

``Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät "päästä" kumppaniaan yksikseen ulkomaille?``

On. Esim. mun mieheni. Se on muutenkin ihan epäterveen mustasukkainen, hyvä että lenkille yksin pääsee. Piirre, jota en osannut kuvitellakaan hänellä olevan ennen kuin realisoitui lapsen syntymän jälkeen. 🙁

Ja olet suhteessa edelleen koska ________?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

``Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät "päästä" kumppaniaan yksikseen ulkomaille?``

On. Esim. mun mieheni. Se on muutenkin ihan epäterveen mustasukkainen, hyvä että lenkille yksin pääsee. Piirre, jota en osannut kuvitellakaan hänellä olevan ennen kuin realisoitui lapsen syntymän jälkeen. 🙁

Koska eroaminen ei käy ihan kädenkäänteessä, kun on yhteinen talo ja pieni lapsi. Olen puhunut asiasta ja katselen nyt, vaikuttaako mihinkään. Ellei, pakko kai se on laittaa lusikat jakoon ja alkaa selvitellä huoltajuuskuvioita. Ihan saatanan paskaa suoraan sanottuna, kun elämän piti olla jotain ihan muuta kuin vankilaa.

Vierailija
844/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska eroaminen ei käy ihan kädenkäänteessä, kun on yhteinen talo ja pieni lapsi. Olen puhunut asiasta ja katselen nyt, vaikuttaako mihinkään. Ellei, pakko kai se on laittaa lusikat jakoon ja alkaa selvitellä huoltajuuskuvioita. Ihan saatanan paskaa suoraan sanottuna, kun elämän piti olla jotain ihan muuta kuin vankilaa.

Hankala tilanne. Jos tää nyt tästä etenee, muista että sulla pitää olla joku tukena, joku joka tietää missä mennään. Kuten varmaan tiedät, naisen elämässä vaarallisinta aikaa on aika eroilmoituksen ja eron jälkeen. 

Vierailija
845/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala tilanne. Jos tää nyt tästä etenee, muista että sulla

...lisään vielä; onhan sulla omaa rahaa säästössä? 

Vierailija
846/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähtee joulukuussa viikoksi tasoitusvapaillaan Japaniin. Ei tulisi mieleenkään sanoa, että ei saisi mennä. Ei se reissu ole mitenkään pois minulta. Saati perheeltä. 

Vierailija
847/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä mielenkiintoinen keskustelu. Mulle ehkä eniten sen takia et seurustelen entisen matka oppaan kanssa. Ollaan myös matkusteltu yhdessä paljon. Kumpikaan meistä ei ole mustasukkainen. Mutta kumpikaan meistä ei päästäisi toista yksin tai kaverin kanssa etelään..

Jotenkin hullua tavallaan, mutta sitten taas kokemukset ja puolison kertomukset ovat tehneet asiasta ison mörön. 

Vierailija
848/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä mielenkiintoinen keskustelu. Mulle ehkä eniten sen takia et seurustelen entisen matka oppaan kanssa. Ollaan myös matkusteltu yhdessä paljon. Kumpikaan meistä ei ole mustasukkainen. Mutta kumpikaan meistä ei päästäisi toista yksin tai kaverin kanssa etelään..

Jotenkin hullua tavallaan, mutta sitten taas kokemukset ja puolison kertomukset ovat tehneet asiasta ison mörön. 

Ikävää ettei keskinäinen rakkaus ja luottamus päde teillä! 

Vierailija
849/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse mistään luottamus pulasta tai rakkauden puutteesta.. Kyse on siitä että hän katseli 10v suomalaisia miehiä ja naisia näissä lomakohteissa. Tarinat mitä hän on kertonut on sellaisia että väkisinkin vaikuttaa mun ja hänen mieleen.. Ihan pelkästään kunnioituksesta häntä kohtaan mä en lähtisi yksin ja hän ei ilman mua.

Koska tietäisi että toinen osapuoli on super huolissaan.

Vierailija
850/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse mistään luottamus pulasta tai rakkauden puutteesta.. Kyse on siitä että hän katseli 10v suomalaisia miehiä ja naisia näissä lomakohteissa. Tarinat mitä hän on kertonut on sellaisia että väkisinkin vaikuttaa mun ja hänen mieleen.. Ihan pelkästään kunnioituksesta häntä kohtaan mä en lähtisi

Siis joidenkin tuntemattomien ihmisten tekemiset joskus kauan sitten vaikuttaa? Mitä muuta tuo sit on jos ei luottamuksen puutetta, jos ilman muuta olettaa että puoliso pettää kun se Karjalaisen Mirkkukin silloin v1997 Kanarialla? 

Vierailija
851/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse mistään luottamus pulasta tai rakkauden puutteesta.. Kyse on siitä että hän katseli 10v suomalaisia miehiä ja naisia näissä lomakohteissa. Tarinat mitä hän on kertonut on sellaisia että väkisinkin vaikuttaa mun ja hänen mieleen.. Ihan pelkästä

Ei me puhuta pelkästään pettämisestä vaan ihan yleisestikin turvallisuudesta.

Vierailija
852/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se olisi päästää ja olen päästänytkin tullakseni unohdetuksi ja myös petetyksi. Nykyään katson ylöspäin lähinnä luostarimunkkeja ja muut miehet ovat siitoskoiraita, joiden palvelut ovat itselläni hyvin vähäisessä kysynnässä. Aika paljon kaikenlaisia ongelmia aiheutuu jatkuvasta siitosvimmasta, se on iso globaali ja kotimainenkin ongelma

Eläintaloudessa se tunnistetaan ja sitä kontrolloidaan, ihmisillä ei ole tietääkseni vielä aloitettu kuohintoja tai lihoiksi laittamisia. No piikin aiheuttama sydänlihastulehdus ehkä vertautuu siihen. Kaikenlaista saattaa olla meneillään kulisseissa

Vierailija
853/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös itse tullut niin monta kertaa varatun miehen vokottelemaksi, etten luota enää yhteenkään mieheen, ellei ole kykenevä selibaattiin. Ja saahan sitä elää kuin eläin, mutta silloin tulee myös kohdelluksi kuin eläin. Eli ei parisuhteita, naisen hoivaa ja huomiota, ihmisoikeuksia... Ei pääsyä lasten, varsinkaan tyttöjen luokse, jne.

Vierailija
854/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova luotto on mammoil miehiinsä. Kyl mä vähän olisin huolissaan kun se mies muutaman oluen jälkeen istuu siellä pubissa.. Paikalliset ruskettuneet, superkauniit 20-30v prostituoidut minihameissaan ja silikoni tisseissään tulevat tarjoamaan palvelujaan. Ne tekee sen vielä hyvin kun ei edes tajua et tää on h....a Sit vasta kun on naureskeltu ja vähän hivelty sisäreittä. H.....T testaa onko mies valmis maksamaan. 

Siinä voi tosi monella unohtua se lattaperäinen suomalainen kotirouva varsinkin kun tietää ettei kiinni voi jäädä. Rahaakaan ei montaa kymppiä mene

Vierailija
855/855 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kova luotto on mammoil miehiinsä. Kyl mä vähän olisin huolissaan kun se mies muutaman oluen jälkeen istuu siellä pubissa.. Paikalliset ruskettuneet, superkauniit 20-30v prostituoidut minihameissaan ja silikoni tisseissään tulevat tarjoamaan palvelujaan. Ne tekee sen vielä hyvin kun ei edes tajua et tää on h....a Sit vasta kun on naureskeltu ja vähän hivelty sisäreittä. H.....T testaa onko mies valmis maksamaan. 

Siinä voi tosi monella unohtua se lattaperäinen suomalainen kotirouva varsinkin kun tietää ettei kiinni voi jäädä. Rahaakaan ei montaa kymppiä mene

Kato sä et tajua. Perus palstamamman mies. Se ei osaa mitään, ei osallistu mihinkään. Mut yks asia siinä on hyvä se halveksii prostituoituja pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi