Jos saisit kolme lasta, miten sukupuolet jakautuisi jos saisit itse päättää?
Kaikki samaa, 2 tyttöä ja 1 poika vai 1 tyttö ja 2 poikaa?
Kommentit (196)
Kameli, polkupyörä ja ranskanleipä.
Miehenä tiedän kuinka paskoja miehet ovat, eli haluaisin vain tyttöjä.
Minulla on 6 lasta. Järjestyksessä vanhimmasta nuorimpaan poika, tyttö, poika, tyttö, poika ja tyttö. Näin on hyvä, kun on joka toinen eri lajia kuin edellinen.
lentokone, helikopteri ja sukellusvene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 tyttöä ja poika niin pojasta tulee seko... nähty jo niin monen miehen kohdalla
joten ei ainakaan se ehkä 3 tyttöä, heistä vähiten haittaa, pojat/miehet joutuu ongelmiin todennäköisimmin
Minun veljelläni on kuusi siskoa ja hän on toiseksi nuorin. Eikä ole yhtään seko.
Oletteko se lehdestä tuttu lestadiolaisperhe, jossa äiti on raskaana ja poika miettii saako veljeä vai tuleeko lumikki ja seitsemän kääpiötä käänteisesti?
Poika, tyttö, tyttö
tai
Poika, poika, tyttö
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 6 lasta. Järjestyksessä vanhimmasta nuorimpaan poika, tyttö, poika, tyttö, poika ja tyttö. Näin on hyvä, kun on joka toinen eri lajia kuin edellinen.
Eikö parempi olisi, jos ne olisivat samaa sukupuolta peräkkäin niin olisi samanhenkistä leikkiseuraa?
Prinssi ja 2 prinsessaa ne meille on suotu kiitos heistä.
Jos lapset olisivat pienillä ikäeroilla, varmaan parasta olisi, jos se poika olisi keskimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ja kaksi poikaa - juuri tässä järjestyksessä.
Miksi tämä järjestys? Tytöstä poikien lapsenvahti vai?
Meitä on 4 siskoa ja se on ihan parasta. Siksi toivoisin 3 tyttöä.
3 poikaa tai 2 poikaa ja 1 tyttö.
Olen vela mutta 2 poikaa ja 1 tyttö. Näin tytöstäkin tulisi järkevä ja jollekkin hyvätuloiselle alalle suuntaava tyttö ja vähemmän sellainen hömppätyttö kuin muuten.
2 muuta ja yks joko poika- tai tyttöoletettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toista yksi ja toista kaksi, ei väliä kummin päin. Voisi olla hyvä, jos vanhin olisi tyttö, koska isosiskolla näyttää olevan hyvä vaikutus poikiin sikäli, että tulevat sitten paremmin toimeen naisten kanssa. Tämä on tosin aivan epätieteellistä mutua. Ja voihan se toimia toisinkin päin, en tiedä.
Jos pojalla on isosiskoja, sillä on haitallinen vaikutus.
Vanhemmat siskot saattavat käyttää nuorempaa veljeä seksuaalisesti hyväksi.
En osaa toivoa muuta kun se mitä minulla on, tyttö - poika - tyttö. Tää on ainakin tosi kiva setti ja toki jos olisin vielä neljännen saanut niin toinen poika olis ollut ihana.
Varmaankin kaksi poikaa ja tyttö, tai kaksi tyttöä ja poika. Mukava olisi jos molempia sukupuolia olisi, mutta yhtä rakkaita kaikki sukupuolesta riippumatta.
Itselläni poika, tyttö. Kolmatta yritettiin 10v, tuloksetta. Eipä sillä sukupuolella väliä, olisi vaan ollut tervetullut.
Jos pojalla on isosiskoja, sillä on haitallinen vaikutus.