Jos saisit kolme lasta, miten sukupuolet jakautuisi jos saisit itse päättää?
Kaikki samaa, 2 tyttöä ja 1 poika vai 1 tyttö ja 2 poikaa?
Kommentit (196)
Kyllä ne ehdottomasti olisivat henkilö, henkilö ja henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 2 kouluikäistä poikaa. Olen ajatellut aina haluavani edes yhden tytön ja olen tuntenut itseni tyttöjen äidiksi. MUTTA tällä hetkellä jos saisimme vielä kolmannen, alan kallistua siihen toiveeseen että hänkin olisi poika! Rakastan poikiani niin paljon ja he ovat elävä todiste siitä kuinka herttaisia, kultaisia ja kilttejä pojat voivat olla. (Äitini kasvatta minut vihaamaan ja pelkäämään poikia).
Sama historia täällä. Olen saanut hyvin feministisen kasvatuksen missä pojat ja miehet ovat kaiken pahan alku ja juuri. Pelkäsin aina saavani poikia, en halunnut niitä. Lopulta sain neljä poikaa ja en voisi olla onnellisempi että juuri näin kävi. Pojat ovat oikeasti ihania ja rakastavat niin paljon äitejään etten ollut koskaan kokenut mitään tällaista ennen. Poikani ovat jo aikuisia ja pitävät minusta huolta, kolaavat pihaltani lumen, vaihtavat talvirenkaat autooni, vievät minua syömään ja matkoille.
Tyttö poika tyttö
tai
poika tyttö poika
1 tyttö 1 poika ja 1 muun sukupuolinen
3 työttöä!!! koska 3 veljestä nuorin heistä olen minä. Jaksa poikia loputtommiin
Tyttö ja kaksospojat. No, oikeesti minulla on neljä tyttöä. Viidennestä en tiedä kun meni alkuvaiheessa kesken.
2 tyttöä ja 1 poika. Tai 3 tyttöä. En olisi ollut kovin energinen ja poikien leikit liian rajuja. En tajua mitään jalkapallosta tai jääkiekosta.
Kaksi tyttöä ja poika (tyttö jonka jälkeen kaksoset, tyttö ja poika).
Oikeasti mukavin olisi neljä lasta, joista kolme tyttöä ja yksi, nuorin lapsi, olisi poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 2 kouluikäistä poikaa. Olen ajatellut aina haluavani edes yhden tytön ja olen tuntenut itseni tyttöjen äidiksi. MUTTA tällä hetkellä jos saisimme vielä kolmannen, alan kallistua siihen toiveeseen että hänkin olisi poika! Rakastan poikiani niin paljon ja he ovat elävä todiste siitä kuinka herttaisia, kultaisia ja kilttejä pojat voivat olla. (Äitini kasvatta minut vihaamaan ja pelkäämään poikia).
Sama historia täällä. Olen saanut hyvin feministisen kasvatuksen missä pojat ja miehet ovat kaiken pahan alku ja juuri. Pelkäsin aina saavani poikia, en halunnut niitä. Lopulta sain neljä poikaa ja en voisi olla onnellisempi että juuri näin kävi. Pojat ovat oikeasti ihania ja rakastavat niin paljon äitejään etten ollut koskaan kokenut mitään tällaista ennen. Poikani ovat jo aikuisia ja pitävät minusta huolta, kolaavat pihaltani lumen, vaihtavat talvirenkaat autoo
Ei tuossa sinun saamassasi kasvatuksessa feminististä ole
3 tyttöä.
-mies, en vaan haluaisi poikia
Saavat itse päättää sukupuolensa. Sitä ennen heistä käytetään pronomia hön.
Minulla on kolme lasta. Järjestyksessä poika, tyttö ja poika, iät 11v, 1v ja 3kk. Juuri täydellinen perhe meille, minulle ja miehelleni, joka on kahden nuoremman lapsen isä.
1 transukupuolinen, 1 sukupuoleton ja 1 jolla on epäselvä sukupuoli.
Ottaisin kiitollisena vastaan, mitä sattuu tulemaan. Onneksi olen saanut kaksi tyttöä ja kaksi poikaa, mutta sukupuolet eivät ole tärkeitä, pääasia, että on lapsia.
Kukaan äiti ei vastaisi näin. Et siis ole oikeasti äiti, et ainakaan poikien.