Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit kolme lasta, miten sukupuolet jakautuisi jos saisit itse päättää?

Vierailija
27.10.2024 |

Kaikki samaa, 2 tyttöä ja 1 poika vai 1 tyttö ja 2 poikaa?

Kommentit (196)

Vierailija
81/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden pojan äitinä toivoisin tyttöjä. Eli 3 tyttöä

Kukaan äiti ei vastaisi näin. Et siis ole oikeasti äiti, et ainakaan poikien. 

Vierailija
82/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ehdottomasti olisivat henkilö, henkilö ja henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 2 kouluikäistä poikaa. Olen ajatellut aina haluavani edes yhden tytön ja olen tuntenut itseni tyttöjen äidiksi. MUTTA tällä hetkellä jos saisimme vielä kolmannen, alan kallistua siihen toiveeseen että hänkin olisi poika! Rakastan poikiani niin paljon ja he ovat elävä todiste siitä kuinka herttaisia, kultaisia ja kilttejä pojat voivat olla. (Äitini kasvatta minut vihaamaan ja pelkäämään poikia). 

Sama historia täällä. Olen saanut hyvin feministisen kasvatuksen missä pojat ja miehet ovat kaiken pahan alku ja juuri. Pelkäsin aina saavani poikia, en halunnut niitä. Lopulta sain neljä poikaa ja en voisi olla onnellisempi että juuri näin kävi. Pojat ovat oikeasti ihania ja rakastavat niin paljon äitejään etten ollut koskaan kokenut mitään tällaista ennen. Poikani ovat jo aikuisia ja pitävät minusta huolta, kolaavat pihaltani lumen, vaihtavat talvirenkaat autooni, vievät minua syömään ja matkoille. 

Vierailija
84/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tyttöä. 

Vierailija
85/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 + 1,5

Vierailija
86/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö poika tyttö

tai

poika tyttö poika

Vierailija
87/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tyttö 1 poika ja 1 muun sukupuolinen

88/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 työttöä!!! koska 3 veljestä nuorin heistä olen minä. Jaksa poikia loputtommiin

Vierailija
89/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja kaksospojat. No, oikeesti minulla on neljä tyttöä. Viidennestä en tiedä kun meni alkuvaiheessa kesken.

Vierailija
90/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tyttöä ja 1 poika. Tai 3 tyttöä. En olisi ollut kovin energinen ja poikien leikit liian rajuja. En tajua mitään jalkapallosta tai jääkiekosta. 

Vierailija
91/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä ja poika (tyttö jonka jälkeen kaksoset, tyttö ja poika). 

Oikeasti mukavin olisi neljä lasta, joista kolme tyttöä ja yksi, nuorin lapsi, olisi poika. 

Vierailija
92/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 2 kouluikäistä poikaa. Olen ajatellut aina haluavani edes yhden tytön ja olen tuntenut itseni tyttöjen äidiksi. MUTTA tällä hetkellä jos saisimme vielä kolmannen, alan kallistua siihen toiveeseen että hänkin olisi poika! Rakastan poikiani niin paljon ja he ovat elävä todiste siitä kuinka herttaisia, kultaisia ja kilttejä pojat voivat olla. (Äitini kasvatta minut vihaamaan ja pelkäämään poikia). 

Sama historia täällä. Olen saanut hyvin feministisen kasvatuksen missä pojat ja miehet ovat kaiken pahan alku ja juuri. Pelkäsin aina saavani poikia, en halunnut niitä. Lopulta sain neljä poikaa ja en voisi olla onnellisempi että juuri näin kävi. Pojat ovat oikeasti ihania ja rakastavat niin paljon äitejään etten ollut koskaan kokenut mitään tällaista ennen. Poikani ovat jo aikuisia ja pitävät minusta huolta, kolaavat pihaltani lumen, vaihtavat talvirenkaat autoo

Ei tuossa sinun saamassasi kasvatuksessa feminististä ole 

Vierailija
93/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tyttöä

Vierailija
94/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tyttöä.

-mies, en vaan haluaisi poikia

Vierailija
95/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat itse päättää sukupuolensa. Sitä ennen heistä käytetään pronomia hön.

Vierailija
96/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta. Järjestyksessä poika, tyttö ja poika, iät 11v, 1v ja 3kk. Juuri täydellinen perhe meille, minulle ja miehelleni, joka on kahden nuoremman lapsen isä.

Vierailija
97/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 transukupuolinen, 1 sukupuoleton ja 1 jolla on epäselvä sukupuoli.

Vierailija
98/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kiitollisena vastaan, mitä sattuu tulemaan.  Onneksi olen saanut kaksi tyttöä ja kaksi poikaa, mutta sukupuolet eivät ole tärkeitä, pääasia, että on lapsia.

Vierailija
99/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin eri sukupuolta!

Vierailija
100/196 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme poikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi