Jos saisit kolme lasta, miten sukupuolet jakautuisi jos saisit itse päättää?
Kaikki samaa, 2 tyttöä ja 1 poika vai 1 tyttö ja 2 poikaa?
Kommentit (196)
2 poikaa ja yksi tyttö.
Kaikkein mieluiten kyllä haluaisin 4 lasta, 2 poikaa ja 2 tyttöä.
Kaksi tyttöä, yksi poika. Poika mieluiten keskimmäinen
Kaikki samaa 3 tyttöä. Tarviiko edes perustella. Äidille tytöt ovat tärkeitä, heitä on helppo ymmärtää, tytöt pärjäävät koulussa ja pääsevät pitkälle.
Nykymaailmassa pojat ovat helposti hukassa, jos vanhemmat eivät panosta tarpeeksi ja ostavat vain mopon ja myöhemmin auhon.
Aivan sama. Elämä yllättää yleensä paremmin mitä osaa itse suunnitella.
Meillä on kolme tyttöä ja se on ihan parasta. Poikalapset ovat pieninä niin rasittavia ja imevät hapen ilmasta.
Kiva kysymys! Mietin pitkään.
1. poika
2. tyttö
3. poika
Mulla on 3 noin 20v poikaa.
Olleet tosi helppoja. Ei ollut koskaan mitään teiniuhmaa tai kolttosia, ei haistattelua eikä hormonihuuruja. Ovat helppoja edelleen ja tottelevat edelleen äitiä, vaikka asuvat omillaan😀 Siis kuuntelevat kommenttejani ja tekevät mitä pyydän (esim ajavat mun nurmikon) mukisematta.
Tää on ollut hyvä enkä muuta toivoisi. Olen itsekin enemmän poikatyttö- tyyppinen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään voi vaihtaa lapsensa sukupuolen jos ei ole mieluinen. Niin Hollywoodissakin tehdään, esim Megan Foxilla on jopa kolme transsukupuolista lasta. :)
Ja jos sekään ei riitä niin aina voi identifioitua joksikin eläimeksi. Sitten voi esitellä tutuille että mun esikoinen on kissa ja kuopus on norsu.
2 tyttöä ja 1 poika. Tytöt osaavat toimia nopeammin itsenäisesti ja järkevästi, joten helpompi noin.
Poika, poika ja tyttö. Nyt on poika ja tyttö.
1x they/them
1x she/her
1x ac/dc
Olisi oikeastaan kiva jos lapsi vaihtaisi sukupuoltaan jossakin kohtaa. Vaikka ensin tyttö kasivuotiaaksi ja poikana murrosikään saakka. Loppuajan saa itse päättää.
Tasan tietty: poika, tyttö ja hermafrodiitti.
3 tyttöä, niin onkin. Hyvä ettei miehen kusipäisyys jatku pojissa
Tytöissä ei jatkunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 poikaa
Miksi ?
Meillä esikoinen on poika ja saimme sitten vielä kaksoset, tytön ja pojan. Se meni juuri niin kuin toivoin, veli ja sisko esikoiselle.