Jos saisit kolme lasta, miten sukupuolet jakautuisi jos saisit itse päättää?
Kaikki samaa, 2 tyttöä ja 1 poika vai 1 tyttö ja 2 poikaa?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 prinsessa ja 2 poikaa :)
Tytöt eivät ole prinsessoja, he ovat tyttöjä.
Vain Suomessa suhtaudutaan pikkutyttöihin näin tympeästi. Kaikki feminiininen on häpeällistä!
Feminiinisyydessä ei ole mitään vikaa. Feminiinisyys vaan ei tarkoita sitä, että lapselle höpistään, että hän on prinsessa.
Onko sulla jotain lapsuuden traumoja? Vanhemmat eivät osoittaneet hellyyttä? Prinsessalla viittasin lähinnä siihen, että on ainoa tyttö eli perheen prinsessa. Jos tulisi kaksi tyttöä ja yksi poika, olisi se yksi pikku prinssi :)
En ymmärrä
Jos kumppanisi sanoo sinua beibiksi vastaatko hänelle En ymmärrä ajatusmaailmaasi, alle 1-vuotiaat ovat vauvoja ja minä olen aikuinen? Myös muru on sopimaton hellittelynimi, koska muru on esim. keksin pieni palanen, eikä ihmiset ole leivonnaisia
kolme poikaa, ja kasvattaisin profeministimiehiksi
Kahden pojan äitinä toivoisin tyttöjä. Eli 3 tyttöä
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Mulle olisi sopinut pelkät pojat paremmin, elämä koulinut itseä niin paljon, enkä aina jaksasisi tyttöjen herkkyyttä ja hömpötyksiä. Toki tytöt ovat helpompia ja ihania. Pojat koen rasittavampina. Mutta niin, kaipa se olisi 2 tyttöä ja 1 poika.
Vierailija kirjoitti:
1 tyttö ja 2 poikaa!
Vierailija kirjoitti:
1 prinsessa ja 2 poikaa :)
Oletko siis kuninkaallinen vai miten sen prinsessan meinasit saada?
Vierailija kirjoitti:
Kahden pojan äitinä toivoisin tyttöjä. Eli 3 tyttöä
Onneksi en ole sinun poikasi. Onneksi minulla oli äiti joka rakasti meitä kaikkia tasapuolisesti sukupuolistamme piittaamatta.
Toivoisin kolmea poikaa! Se on aina ollut haaveeni.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelisit kasvattavasi. Tuloksena olisi oikeasti kolme mieleltään järkkynyttä häviäjää joista ei ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Sinut voisi yllättää se, että pojillakin on oma tahto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 poikaa
Kukaan muu kuin katkera poikaäiti ei vastaa näin :D
Olipas se taas mukava kommentti..kertoo ehkä enemmän jonkun muun katkeruudesta.
2 tyttöä ja 1 poika :). Siksi että siskot ottaa helpommin veljen hoiviinsa ja juttuihin mukaan, kuin kaksi veljestä siskoaan. Voisivat olla vaikka tyttö-poika-tyttö
Vierailija kirjoitti:
Koska itselleni siskot on tosi tärkeitä, toivoisin että olisi ainakin 2 tyttöä eli siskokset. Olisi kyllä mukavaa olla myös pojan äiti, eli kolmas voisi olla poika.
Onneksi ei oikeasti tarvitse päättää, ne lapset jotka meille suodaan on tervetulleita :)
Mut sit sun pojalla ei oo veljeä. Veljekset on parhautta.
Vierailija kirjoitti:
2 tyttöä ja poika niin pojasta tulee seko... nähty jo niin monen miehen kohdalla
joten ei ainakaan se ehkä 3 tyttöä, heistä vähiten haittaa, pojat/miehet joutuu ongelmiin todennäköisimmin
Buahahahaaa odota kun ovat teinejä.
Minulla on 2 kouluikäistä poikaa. Olen ajatellut aina haluavani edes yhden tytön ja olen tuntenut itseni tyttöjen äidiksi. MUTTA tällä hetkellä jos saisimme vielä kolmannen, alan kallistua siihen toiveeseen että hänkin olisi poika! Rakastan poikiani niin paljon ja he ovat elävä todiste siitä kuinka herttaisia, kultaisia ja kilttejä pojat voivat olla. (Äitini kasvatta minut vihaamaan ja pelkäämään poikia).
Miksei olisi? Mikä ihmeen oletus tämä on?
Meillä isä toivoi tyttöjä myös, mutta on erittäin tyytyväinen nyt kun on yksi molempia. Kolmatta ei enää toivo, kuten minä.