Jos saisit kolme lasta, miten sukupuolet jakautuisi jos saisit itse päättää?
Kaikki samaa, 2 tyttöä ja 1 poika vai 1 tyttö ja 2 poikaa?
Kommentit (196)
Mulla on poika ja tyttö ja se on hyvä yhdistelmä :) jos olisi viel kolmas lapsi niin kätevintä olisi olla samaa sukupuolta kakkosen kanssa, niin pienemmät voisi olla samassa huoneessa jne. En kyllä olisi 2 enempää jaksanut.
3 tyttöä. Nyt on 2 tyttöä ja enempää ei ole tulossa, mutta jos täytyisi, niin mieluiten noin.
Minulla on jo neljä tyttöä, joten koome poikaa kelpaisi.
M52
Ei niinkuin mitään väliä. Kaksi tytärtä on nyt ja synnytykseen asti sukupuoli ollut yllätys.
M44
Kaksostytöt ja yksi poika olisi aika kiva.
En pystyisi päättämään. Meillä on tyttö ja poika. Tosin en halunnut lisää lapsia. 2 tosi hyvä.
2 tyttöä ja nuorimmainen poika.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi poikaa ja tyttö.
Näin :)
1 poika, 1 tyttö ja 1 muunsukupuolinen.
Tyttö, poika, tyttö, tässä järjestyksessä.
1 poika ja 2 tytärtä. Olen aika pehmeä arvoiltani ja visuaalisesti lahjakas, minulla on taideharrastuksia ja olen tyyliltäni tyttömäinen nainen (sisustuksessa kukkasia ym. 🌺🌻🌼🌸), joten tyttäriä olisi tavallaan helpompi kasvattaa. Toki pojilla voi ja pitääkin olla muitakin kuin kliseisiä poikien juttuja. Todellisuudessa haluan vain 2 lasta ja siis kumpaakin sukupuolta.
3 tyttöä.
Mulla on 2 poikaa (12v ja 19v) ja 4 tyttöä (9v, 14v, 17v ja 21v). Vaikka ovat jokainen omia mielenkiintoisia hahmoja niin tyttöjen kanssa on helpompaa, kun samaistumispintaa sama sukupuoli. Poikien ja miesten käyttäytyminen sekä mielenkiinnon kohteet ovat niin kaukaisia.