Jos saisit kolme lasta, miten sukupuolet jakautuisi jos saisit itse päättää?
Kaikki samaa, 2 tyttöä ja 1 poika vai 1 tyttö ja 2 poikaa?
Kommentit (196)
Itsellä on kaksi tyttöä ja poika, tässä järjestyksessä. Tämä tuntuu hyvältä näin <3
Paha kysymys. Esikoisen odotusaikana ajattelin, että ehdottomasti tyttö koska minulla ei ollut lapsuudessani yhtään poikia samanikäisissä sukulaisissa tai kavereissa, enkä oikein osannut hahmottaa, minkälaisia poikalapset ovat. Kun esikoinen olikin poika, toisen raskauden kohdalla ajattelin, että toivottavasti toinen poika, kun se poikalapsen maailma oli tullut tutuksi ja olisi vaatteet ja lelutkin valmiina.
Toinen olikin tyttö, ja totuus on, että iham sama se on, niin yksilöitä ovat kuitenkin eikä mikään ole ennakoitavissa. Joten varmaan ensimmäinen olisi ihan sama, kunhan loput on samaa sukupuolta niin on isompi todennäköisyys, että mielenkiinnon kohteet ja maku on sama, niin pääsen vähän helpomalla ja halvemmalla. Todennäköisesti silti yksi olisi kiinnostunut jääkiekosta, toinen tanssista ja kolmas postimerkkien keräilystä. Joten oikeastaan silti lopputulos on ihan sama.
Minulla on poika, tyttö ja poika. Joten en mitenkään muuten voisi haluta.
2 tyttöä ja poika niin pojasta tulee seko... nähty jo niin monen miehen kohdalla
joten ei ainakaan se ehkä 3 tyttöä, heistä vähiten haittaa, pojat/miehet joutuu ongelmiin todennäköisimmin
Pelkkiä tyttöjä. Ei tulisi miniöitä. Vävyjen janssa aina pärjää.
Minulla kaksi poikaa ja tyttö. Näin on hyvä😊 Olisin joskus toivonut tytölle siskon, mutta ainukaisena tyttönäkin on hyvät puolensa..
Vierailija kirjoitti:
2 tyttöä ja poika niin pojasta tulee seko... nähty jo niin monen miehen kohdalla
joten ei ainakaan se ehkä 3 tyttöä, heistä vähiten haittaa, pojat/miehet joutuu ongelmiin todennäköisimmin
Minun veljelläni on kuusi siskoa ja hän on toiseksi nuorin. Eikä ole yhtään seko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun veljelläni on kuusi siskoa ja hän on toiseksi nuorin. Eikä ole yhtään seko.
poikkeus vahvistaa säännön
Poikia, syntymähomoja kaikki. t. yh itiksestä
Mulla on poika, tyttö ja poika. Kuopuksesta toivoin tyttöä, mies poikaa. Joten ihan hyvin kävi, kun molempien toive ei kuitenkaan voinut toteutua.
En usko että haluaisin enemmän kuin 1 lapsen. Ja se olisi tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 prinsessa ja 2 poikaa :)
Tytöt eivät ole prinsessoja, he ovat tyttöjä.
Vain Suomessa suhtaudutaan pikkutyttöihin näin tympeästi. Kaikki feminiininen on häpeällistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 prinsessa ja 2 poikaa :)
Tytöt eivät ole prinsessoja, he ovat tyttöjä.
Vain Suomessa suhtaudutaan pikkutyttöihin näin tympeästi. Kaikki feminiininen on häpeällistä!
Feminiinisyydessä ei ole mitään vikaa. Feminiinisyys vaan ei tarkoita sitä, että lapselle höpistään, että hän on prinsessa.
3 tyttöä ja ne minulla onkin. Jo aikuisia.