Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit kolme lasta, miten sukupuolet jakautuisi jos saisit itse päättää?

Vierailija
27.10.2024 |

Kaikki samaa, 2 tyttöä ja 1 poika vai 1 tyttö ja 2 poikaa?

Kommentit (196)

Vierailija
41/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden sain ja tuli niinku halusin eli poika

Vierailija
42/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 prinsessa ja 2 poikaa :) 

Tytöt eivät ole prinsessoja, he ovat tyttöjä.

Vain Suomessa suhtaudutaan pikkutyttöihin näin tympeästi. Kaikki feminiininen on häpeällistä! 

Feminiinisyydessä ei ole mitään vikaa. Feminiinisyys vaan ei tarkoita sitä, että lapselle höpistään, että hän on prinsessa.

Onko sulla jotain lapsuuden traumoja? Vanhemmat eivät osoittaneet hellyyttä? Prinsessalla viittasin lähinnä siihen, että on ainoa tyttö eli perheen prinsessa. Jos tulisi kaksi tyttöä ja yksi poika, olisi se yksi pikku prinssi :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoihoisia, sukupuoli on aivan sivuseikka.

Vierailija
44/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö poika tyttö, tässä järjestyksessä. Kaksi ensimmäistä on jo toteutunut. Alunperin tosin toivoin vain tyttöjä, koska ajattelin, etten osaa olla poikien äiti. Kun meidän poika sitten syntyi, se huoli hävisi samantien enkä voisi kuvitella meidän perhettä mitenkään toisin

Vierailija
45/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta pojasta haaveilin ja ne sain. 

Vierailija
46/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 poikaa ja 1 tyttö. Tuossa järjestyksessä. Tuossa järjestyksessä ne myös sain. Myöhemmin tehtiin vielä iltatähti joka on poika.

Jos samaa sukupuolta pitäisi olla niin poikia toivoisin. Tosin kahden pojan jälkeen olin niin onnellinen tyttölapsesta että onneksi on kumpaakin sukupuolta.

Vierailija
47/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme poikaa ja hyvä näin. 

Vierailija
48/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään lapsen isä kuvioissa?

Vierailija
49/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tytärtä.

Vierailija
50/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tyttöä. Itse olen nainen. 

Vierailija
51/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa suhtaudutaan pikkutyttöihin näin tympeästi. Kaikki feminiininen on häpeällistä! 

Feminiinisyydessä ei ole mitään vikaa. Feminiinisyys vaan ei tarkoita sitä, että lapselle höpistään, että hän on prinsessa.

Onko sulla jotain lapsuuden traumoja? Vanhemmat eivät osoittaneet hellyyttä? Prinsessalla viittasin lähinnä siihen, että on ainoa tyttö eli perheen prinsessa. Jos tulisi kaksi tyttöä ja yksi poika, olisi se yksi pikku prinssi :) 

Miksi ainoan tytön pitäisi olla jokin perheen prinsessa? Eikä kukaan koskaan puhu pojista prinsseinä, ihan saavat olla poikia.

Vierailija
52/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tyttöä.

Vierailija
53/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään lapsen isä kuvioissa?

Miten se liittyy aiheeseen? Haluatko myös puolisoltani tiedot siitä, mitä sukupuolia hän olisi toivonut lastemme olevan?

Vierailija
54/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ajatustasi. Kuninkaallisissa perheissä kaikki lapset ovat prinssejä ja prinsessoja, eivät vain ainoat sukupuolensa edustajat.

Vierailija
55/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tyttöä tai 2 tyttöä ja 1 poika. Aiemmin mulla ei ollut mitään toiveita tuleeko tyttöjä vai poikia, mutta nyt kun mulla on tyttövauva niin olisi ihana saada hänelle pikkusisko ja miksei toinenkin. Voi olla että jos mulla olisi poika niin haluaisin hänelle veljen. No, joka tapauksessa olen kiitollinen jos tulen uudelleen raskaaksi ja saan vauvan, sukupuoli kumpi tahansa. 

Vierailija
56/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti kaksi tyttöä mutta jos kolmas lapsi pitäisi tehdä niin voisi olla sitten vaikka poika.

Vierailija
57/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tyttöä.

Vierailija
58/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isän perheessä oli 3 poikaa. He olivat parhaat kaverukset. Opiskelivat saman akatrrmisen alan yhdessä ja menestyivät elämässä. Kaikilla tosin oli eri työpaikka. 

Vierailija
59/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ainoan

Koska se on hellittelynimi. 

Vierailija
60/196 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuperää, todella typerää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän